Wat je even kwijt wil #59

Sowieso al die cadeaus voor mensen in een relatie, mensen die geen zin hebben in een partner moeten het doen met hun verjaardag haha :sob:

10 likes

Ik was om half 7 wakker, ook zo’n ā€˜who am I’? Sportze! :slight_smile:

Ik heb niet gesport, maar wel de eerste 1000 woorden voor vandaag geschreven en dat nog voor mijn vrijwilligerswerk.

3 likes

En dan moet je ook maar net de ruimte en het geld hebben om dat te kunnen vieren. Ik heb echt een hekel aan die cadeau-cultuur. Als ik om me heen kijk, zie ik alleen maar de mensen die al veel hebben nóg meer krijgen en anderen die minder hebben zich opgelaten of op kosten gejaagd voelen. Je kan veel dingen ook prima vieren of roemen zonder veel of grote of überhaupt materiële cadeaus.

9 likes

Oh ik had de site eigk niet bekeken, vind dat idd wel absurd duur. En nu ik zit te denken is phd behalen eigk ook wel het afronden van een groot project of een baan, je wordt er ten slotte voor betaald (in Nederland iig) om dat te doen.

2 likes

Ik lees echt nog liever dat putin nederland binnen valt dan dit.

4 likes

Ik geef liever gewoon mensen spontaan iets. Dat ik toevallig aan iemand denk en het meeneem.

Oh hij is zo lief. Moet soms ook een traantje weg pinken als hij schrijft dat er een is overleden. Wat een doodgoeie man is dat.

7 likes

En hij schrijft ook gewoon heel leuk en met veel liefde over zijn dieren.

1 like

Que?

4 likes

Wie is het?

6 likes

Er komt vanmiddag regen en dat is klote voor iedereen die in de tuin wil liggen. Maar mijn longen zijn er heel blij mee. Even geen last van pollen.

10 likes

Jaar dit is echt een van m’n favoriete insta accounts. Zo zielig nu er zo vlak achter elkaar een paar overleden :pleading_face:

En dat ie dan elk weekend met de hele gang op ā€˜breakfast burrito run’ gaat

12 likes

Okee, super raar om een foto van haar hier random te posten in een topic waar ze niets mee te maken heeft. Maar jij ook goeiemorgen

11 likes

En ook nog suf dat je in hem dan niet in wjekw foto editie zet @Mari

5 likes

Welkom op het forum waar je al vier jaar meepost :wink: daarnaast vind ik het echt een rare move

11 likes

Ik moet morgen gaan onderhandelen over mijn salaris en ik ben hier zo slecht in🄲. Hoop echt dat ze zelf met een redelijk bod komen en ik alleen maar hoef te zeggen ā€œok is goedā€.

1 like

Ik moet opeens denken aan dat een van onze eerste echte toetsen op de basisschool het noemen van de Nederlandse provincies was. Was m’n leven nog maar zo simpel :’)

7 likes

Al vond ik dat toen niet perse simpel :joy:

5 likes

Ik liep gisteren met m’n vriend in de stad en toen besloten we spontaan om te gaan glow in the dark midgetgolfen, echt heel erg random haha. Het voelde echt alsof we een eerste date hadden, dat dachten die medewerkers volgens mij ook, ondanks dat we al 6.5 jaar samen zijn. We waren zeer competitief maar heb toch gewonnen :dancer:t4:

45 likes

Op de school waar ik werk (voortgezet onderwijs) komt het ook weleens voor dat leerlingen eten bestellen en op school laten bezorgen. Kapsalons, KFC, domino’s en maccie. Zag deze week toevallig nog een Mc Donalds fritessaus in de hal op de grond liggen :+1:t3:

Liep de spuigaten uit, waardoor laatst alle mentoren dus even klassikaal moesten gaan bespreken dat het niet de bedoeling is om eten op school te laten bezorgen…

1 like