Wat je even kwijt wil #59

Had een ristorante pizza tonno gehaald want dat is af en toe lekker, vooral als je lekker gedronken hebt. Maar ze hebben die dingen vernieuwd en wtf die bodem is echt niet te vreten. Het is een droog stuk karton geworden wat bestaat uit verschillende lagen en wat je uit elkaar kan halen. Lijkt wel een mdf plaat. :rage: 0/10

2 likes

Ja kuuut iemand anders postte laatst ook al dat dat vernieuwde recept echt bagger is. Wat een nachtmerrie, gewoon mijn favo diepvriespizza’s verpest

4 likes

Lol helemaal mee eens, maar toen bedacht ik me net dat ik gewoon getongt heb op tv :sob::sob::sob::joy::joy::joy:

12 likes

We hebben een pakketje ontvangen (waar ik vanochtend m’n handtekening voor moest zetten bij DHL), op naam van mn moeder. Alleen net komt ze thuis en zij heeft helemaal niets besteld en we kennen de naam van deze webshop ook niet?
Het lijkt ook niet zo’n truc dat iemand het pakketje komt halen, want zowel naam als adres kloppen.

1 like

We gaan het zometeen openmaken, ook om de kijken of er een factuur inzit ofzo (ik lees nu op internet dat er soms een rekening bij zit die nog betaald moet worden)

2 likes

Je weet dat je te vaak op het terras komt als je ‘tot morgen’ hoort. :smiling_face_with_tear: Maar vanmiddag wel heerlijk wat zon gepakt :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Heb ineens bloed achter m’n linkeroor… Gevoelig plekje dus denk klein pukkeltje dat open is :pleading_face:. Heb er sudocreme (WUNDSCHUTZCREME) opgesmeerd :woman_shrugging: Hopelijk morgen geen rood kussen als ik wakker word

1 like

In de VS is het gebruikelijk om als je trouwt of een baby krijgt een online gift registry te openen zodat mensen daar cadeaus voor je kunnen bestellen. Nu heeft iemand een registry geopend om te vieren dat ze haar PhD heeft behaald en I am here for it, go girl :clap::clap::clap:

https://www.zola.com/registry/becomingdrjudson

14 likes

Ik heb wel vaker een pukkel (kan t geen pukkeltje noemen) achter m’n oor… Is voor mij een soort terugkerende plek ofzo.

Je kunt er misschien een stukje wc-papier op plakken? Dan lekt t hopelijk niet op je kussen.

1 like

Ja dit voelde ook echt beetje als een onderhuids pukkeltje… Raar wel, zo ineens.

Nee blijft niet zitten! Die creme is wel dik en stelpt het bloeden iig. Nu maar even op de rechterkant blijven liggen :grimacing:

1 like

Vanavond voor het eerst in 2 jaar weer naar een concert geweest. Aan het begin van de avond voelde het totaal niet gek of lang geleden, maar toen eenmaal de eerste noot werd gespeeld werd ik echt een beetje emo :pleading_face: eindelijk weer live muziek, echt zo genoten :heart:

11 likes

Ben echt zooo’n drunken monkey maar he net wel korting geregeld voor het onderhoud van onze haard, kon het helaas niet laten om de beste man te zeggen dat ie te veel spaties op zijn bedrijfsbus heeft staan.

17 likes

Haha heb je die korting om 2:30 ‘s nachts geregeld?

7 likes

Ik ben na aan slapeloze nacht onderweg naar huis met de trein en ben aan het vechten tegen de vermoeidheid. Zijn er wat mannen verderop een discussie aan het voeren over potgrond, bloembollen en welk seizoen het beste is om te planten. Ik probeer juist niet in slaap te vallen mensen!!

7 likes

Een van mijn favo Instagrammers adopteert altijd oude honden zodat ze ook in hun laatste jaren een leuk leven tegemoet gaan. Maar soms adopteert die man ook andere dieren, waaronder een varken (Bikini) en een kalkoen (Tofu). Helaas was Tofu ingeslapen en nu heeft hij een nieuwe kalkoen: Cranberry :blush:. Dit soort mensen maken de wereld echt veel beter.

40 likes

Ja love hem!
Die post over dat pluishondje wat laatst was overleden, zo sad

8 likes

Dat vind ik ook best karig voor het behalen van je phd :grimacing:. Ik heb zoiets van nou dat is zowaar een prestatie waar je zelf invloed op had en voor hebt moeten werken voor een langere periode. (iets wat bij een babyshower of bruiloft of verjaardag niet per se zo is).
Aan de andere kant ben ik helemaal voor het normaliseren van geen cadeaus geven, maar nouja phd vind ik wel echt een hele prestatie.

6 likes

Omg die wolf/deerhound die hij heeft :heart:

5 likes

Ja deels mee eens hoor! Maar ik vind een PhD dan meer cadeau-waardig dan een bruiloft, dat is iets waar je jaren hard voor werkt en niet iets wat je “overkomt.”

13 likes

Ik sta op zondagochtend om 10 voor 9 te wachten voor de deur tot de Basic-Fit open gaat. Who am I?

18 likes