Wat je even kwijt wil #59

Haha wow goed onthouden! Nee in het echt inderdaad, ook vaak lekker vals maar het is zo schattig dat het niet uitmaakt geheh

Zon en een zwembad met prachtig uitzicht. Maandagochtend is zo slecht nog niet deze week.

4 likes

Ik ben voor t eerst blij dat het zo koud is buiten. Heb door de hooikoorts een dik rood karbonkel oog en die kou maakt het minder erg

3 likes

Door je rug gaan is echt goed voor je nachtrust :thumbsup:

1 like

Zooo ik werd vannacht wakker met buikgriep. Kotsmisselijk, rennen naar de plee :+1:t2: niet meer geslapen sinds half drie

2 likes

Tip er zijn een aantal oekrainse weekendscholen voor kinderen in nl wat ook echt een fijne opvang is voor oekrainse vluchtelingen nu. Fijn om aan te doneren en/of activiteiten aan te bieden centraal als dat past bij je werk of vrijwilligerswerk.

9 likes

Ik probeer het bijwerken/verven van m’n wenkbrauwen in te plannen maar het handigst is dat op een dag dat ik vlak daarna nog ff een borrel ga doen in de stad met m’n zus. Alleen de ene keer zie ik er echt uit als een clown vlak erna en de andere keer valt het wel mee dus ik twijfel of ik daar wel genoeg schijt voor heb

2 likes

Ik zat er al tegenaan te hikken dat ik mijn oude tuinbankje naar de stort moest brengen dus ik een foto maken net voor de weggeefhoek. Zegt 1 van die klusjesmannen buiten ik weet misschien wel iemand. En ja hoor kwartier later pakt die man hem weg uit mijn voortuin (dat mocht). Dat ging wel verdomd snel. :rofl:

Hij heeft schijnbaar wel zin om dat ding te schuren en te lakken enz. Nou top ik niet.

7 likes

Ik ben op vakantie in Sevilla en het is echt kut weer, alleen maar regen. Extra pijnlijk dat het nu in Nederland super mooi weer is :smiling_face_with_tear:.

8 likes

Heb de nieuwe Starbucks koffie ‘iced brown sugar shaken espresso’ op. Echt wel een aanrader als je van ijskoffie houdt. Door het bittere van de espresso is het niet te zoet.

17 likes

Aah wat balen! Ik ben zelf aan het kijken voor een last minute over 2 weken en het valt me echt op dat de weersverwachting in zo ongeveer in alle Zuid Europese landen slecht is.

3 likes

als het helpt, het is nog wel soort van koud!
zeker als de wind waait
moest vanmorgen ook gewoon nog de autoruiten krabben :upside_down_face:

3 likes

Jeremih heeft een nieuw album :scream: ben benieuwd of het any hood is. Zijn album uit 2015 was echt de shit. Elk huisfeestje wel Don’t tell em gehoord.

4 likes

Haha geeeez, meisjes in de trein zijn al een uur aan het bespreken waar en wat ze willen gaan eten in de stad. ‘Hebben ze daar geen kip?’ ‘Jaaa wel!’ ‘Oh ja beter dat ze kip hebben ik eet echt geen vlees’ ‘nee ik ook niet man, hou er niet van, zo veel zin in die gekruide kip daar!’.

Que???

2 likes

Dit klink zo goed! Ik ben net thuis, maar ik denk dat ik maar weer ga. Richting Starbucks :joy:

1 like

Ik denk alleen maar aan die topper die vooral op verjaardagen wordt gedraaid :eyes: :birthday:

3 likes

Frisse lucht schijnt gezond te zijn. Alleen maar voordelen om naar de Starbucks te gaan, behalve voor je portemonnee dan.

Ben deze maandag begonnen met vrije dagen en vakanties inplannen en dat was het beste idee van de week. Mikte op een lang weekend weg in het voorjaar maar nu wil m’n vriend een week ergens cocktails drinken in de zon op een of ander eiland en I am here for it. Daarna door met zomervakantie plannen in september. Next order of business: pensioen plannen. Joe joe tot nooit Susan :cocktail:

25 likes

I feel you.
Ik vlieg donderdag die kant op

En alll die regen, jemig

1 like

Mijn moeder (type boomer, met 1 vinger appjes tikken en een bookcase) kan vanuit het niks ineens gifjes op de juiste manier gebruiken in Whatsapp. Dacht even dat haar telefoon gehackt was.

16 likes