Wat je even kwijt wil #59

Mijn man is geslaagd voor z’n rijbewijs!!! Morgen spoedaanvraag en dan hopelijk donderdag ophalen en daarna mag die me het hele weekend rond touren :sunglasses:. Ik ga zooo genieten van niet zelf hoeven rijden!

55 likes

Proefexamen met een 9 gehaald. Hopelijk het echte donderdag ook! Nu even chillen hoor.

36 likes

Ooh wat fijn! Ook ivm baby!!

1 like

Elke keer als ik verkouden ben besef ik me pas wat voor privilege het is om gewoon door je neus te kunnen ademen :sleepy: Ja, lekker dramatisch

34 likes

Dat heb ik ook altijd. Vind een dichte neus echt zo vreselijk. En dan vooral als je wil slapen. Hopelijk gaat t snel beter!

1 like

Omg omg, ik ben sinds eind vorig jaar pleeggezin voor kittens. En sindsdien dagdroom ik ervan om voor die organisatie te werken. Er is 1 positie die me zooo leuk lijkt, daar zorg je voor de kittens tot ze worden opgehaald door een pleeggezin en als ze oud genoeg zijn om geadopteerd te worden komen ze daar ook terug tot ze naar een asiel gaan. Ik heb letterlijk al eerder gezocht of ik daar kon werken maar het is een non-profit dus niet veel mogelijkheden. Maar ik kreeg net een email dat ze mensen zoeken en deze positie is er een van!! Echt mijn droom baan. Ik zit as we speak mijn sollicitatiebrief te schrijven.

121 likes

Ja, als ik heel erg verkouden ben krijg ik ook altijd zo’n kop vol snot, daar weer hoofdpijn van, tranende ogen. Het is maar een verkoudheid, maar je kan je knap ellendig voelen ervan. Ga volgende week een midweek op vakantie (met auto gelukkig) dus dan moet t weg zijn :grimacing:

1 like

Ik was net in de “bakker” om “een brood” te kopen (ik hou het bewust even NSFW want sommigen vinden het moeilijk hier) en achter me stond een man die meteen toen hij binnenkwam al denigrerend zat te mompelen over het meisje achter de counter. Toen ik die zaak uitliep en hij aan de beurt was ging hij zo “Ja 1 brood en snel een beetje want ik heb een afspraak, maar mensen zoals jij zijn natuurlijk altijd langzaam”. Ze is er net nieuw en POC maar ook best verlegen en nog wat onzeker, wat ik alleen maar logisch vind. Ik haat mezelf echt dat ik tijdens het twijfelmoment om hem even verbaal bij de lurven te pakken toch besloot weg te lopen zonder iets te zeggen, ik gaf hem alleen maar een afkeurende blik. Het was ook zo’n eng klein mannetje met een duidelijk Napoleon complex.

2 likes

Hoezo hebben alle mannen vandaag op tinder een hond.

1 like

Mijn ouders zijn vandaag zoveel jaar getrouwd en gaan vanavond uit eten. Ik vroeg aan mijn moeder waar ze gingen eten maar dat wist ze nog niet want moest een verrassing zijn :crying_cat_face:. Die 70 plus boomer vader van mij zit nog vol verrassingen.

21 likes

Ik snap het niet, was je echt in de bakker?
Ja toch?

46 likes

beter dan een vis

3 likes

Nee, winkel waar je w**t kan kopen maar ik heb voorheen wel eens iets gepost daarover (of zelfs drank) en die berichten werden geflagged en verwijderd :yawning_face:

6 likes

Maar dan hield je het toch juist SFW

25 likes

Ik begrijp dit niet.

Edit: o ik zie dat ik niet de enige ben

1 like

Ik maak het allemaal cryptischer dan het is blijkbaar:
Ik stond in de coffeeshop en was getuige van racisme en ik sprak me er niet ter plekke over uit, dat vind ik kut van mezelf, en ik vond die situatie kut.

8 likes

Jeetje wat heftig allemaal joh! Ik hoop dat je het nog een beetje trekt.

5 likes

Welk boek lees je?

Meh, ik verheug me al de hele dag op het laatste restje wijn dat nog over was van zaterdag, zit er nog niet eens een halve slok in de fles :slightly_frowning_face: Wat een deceptie

1 like

Jaaa absoluut! Ik vroeg of die de “mijn vrouw is hoogzwanger-kaart” nog had gespeeld en hij had inderdaad verteld dat ik hoogzwanger was en die hoopte te slagen zodat die ons naar het ziekenhuis kon rijden.
Hij is ook echt net aan geslaagd, en de examinator zei nog dat die nu iig mij naar het ziekenhuis kon brengen als de baby kwam.

12 likes