Er is op dit moment geen zak te doen en mijn wangen voelen puffy aan vanwege die klote pollen.
Ik heb een aanvraag tegemoetkoming minimabeleid gedaan bij de gemeente. Afgewezen doordat ik (blijkbaar incl vakantiegeld) dus maandelijks net teveel krijg. Dat is zo ruk. Ik loop nu echt honderden euroâs mis omdat ik 3% teveel verdien. En dat is niets in tegenstelling tot wat ik zou kunnen krijgen met die tegemoetkoming. En ik weet dat er ergens een grens moet zijn, alleen dit voelt echt heel zuur
Love het contrast in kleding als het warmer is in Nederland. De één draagt een driedubbele winterjas en de ander loopt in een kort broekje/rokje.
Haha ik zit er een beetje tussenin nu. Lange broek, maar wel een zomerjas en een zonnebril.
Wel lekker een korte broek nu denk!
Mijn vriend heeft net neusspray gehaald met menthol.
Kanonnen wat brand dat in je neusgat
Gister na werk naar mân ouders gegaan en daar blijven slapen. Scheelt me de helft in kilometers naar mijn werk en kon vanochtend dus ook langer blijven liggen!
Had je die dan al de hele dag aan of kleed je nu snel om? Indien dat laatste, respect haha, way too much effort voor mij
Echt dood aan mensen die hun hond gewoon ergens laten schijten.
Maandag vanuit werk even bij de Lidl langs geweest en verder nergens en toch voor elkaar gekregen om in hondenstront te staan.
Het heeft even geduurd maar toen kwam ik toch eindelijk tot de conclusie dat ik beter aanstekergas kan kopen ipv steeds een nieuwe lange aansteker. Waarom heb ik dit niet een halve leven geleden bedacht.
âBabyâ. Dat kind is inmiddels langer dan ik.
Mijn ouders zijn op vakantie in het geboorteland van mijn vriend en sturen veel meer fotoâs dan normaal als ze ergens heen gaan. Sowieso al schattig, maar mijn moeder stuurt nu ook een soort vlogs Ze filmt dus de omgeving en je hoort haar ondertussen vertellen waar ze zijn en wat haar allemaal opvalt hahaha.
Ik heb zo geen zin om te werken, ik heb echt al dagen last van werk ontwijkend gedrag. Ik wil gewoon heel graag met een boek in het zonnetje zitten in plaats van binnen achter de laptop. Ik moet ook echt mijn best om wel iets te doen want dat thuiswerken maakt het wel heel verleidelijk om toch in de tuin te gaan zitten.
Oooh, ik heb een domme fout gemaakt op werk. Kan natuurlijk gebeuren, maar is gewoon echt dom en onzorgvuldig geweest van me, baal ik van.
Kwam dit plaatje tegen via passief agressief insta, wel echt sassy om dit in je overlijdensbericht te zetten
Ik doe de laatste dagen twee beloningshalfuurtjes per dag Eerst ff doorwerken en daarna even lezen in de zon. Werkt bij mij beter dan de hele dag half lummelen achter de computer.
Ik lees een boek uit 2019 waar 2016 wordt beschreven als âannus horribilisâ (rampjaar). Zou het een jinx zijn geweest voor de absolute trash die 2020/2021/2022 blijkt te zijn?
Jaa want dit zijn wel echt horrible anus jaren.
Lekkere klus gescoord om een kantoorpand van groen te voorzien. Echt zin in. Uiteraard gedaan alsof ik hier superveel ervaring mee heb want diep van binnen ben ik een witte man. GROENSTYLING @Nescio!!
Dat is inderdaad ook een goede. Ik ben nu maar gewoon een uurtje eerder gestopt zodat ik nog even van de zon meekrijg en dan haal ik dat uurtje wel weer een keer in als het slecht weer is.
Ik ga zo mân wenkbrauwen laten doen maar als ik er net vandaan kom zie ik er altijd debiel uit en ik moet langs allemaal volle terrassen terug naar huis lopen en ben mân zonnebril vergeten Maar ja boeieeee