Wat je even kwijt wil #59

Misschien moet je een keer een dagje vrij vragen

5 likes

Ik heb echt veel te kort geslapen :disappointed:

2 likes

Het is ook je eerste maand toch? Werken blijft kut maar gun jezelf ook tijd.

En krijg je op een standaard moment bepaald? Die dag is wel leuk, soort van maandelijkse kerstdagen :joy:

‘

1 like

Jaa werken blijft idd kut. Maar 12 uur werken terwijl ik ongesteld ben en daarna nog kracht trainen is extra kut :joy:

Jaa de vrijdagen haah daar kijk ik altijd naar uit zo ga ik wel fijn het weekend in haha

1 like

Moet je het sporten vandaag niet effe skippen dan?

Haha ik ben daar misschien te eigenwijs in. Ik heb t al vooruit betaald . Ik moest deze week 2x overwerken op de dagen dat ik iets leuks heb voor mezelf en ik wil niet alleen maar werken en naar huis. Van sporten krijg ik gelukkig wel energie. Sorry lof klagen haha.

7 likes

Na twee dagen ziek zijn kan ik er weer tegenaan vandaan. Maar op woensdagen sta ik altijd dubbel in de klas dus deze meid draait zich nog even om, verloren slaap inhalen.

5 likes

Ik wilde gisteren snel weg op kantoor, blijkt. Mijn oplader en koppelstuk liggen daar nog.

1 like

Ugh ik ook denk ik, want m’n tag ligt er nog. Dus kom zo niet binnen.:laughing:

2 likes

Gefeliciteerd lieverd! :heart: Ik hoop dat je ondanks al je gedachten en gevoelens toch een fijne dag hebt!

4 likes

Heb zĂł geen zin in werk. Heb pijn en voel me kut, er zou echt zoiets als menstruatieverlof moeten zijn. En het is ook niet alsof ik de hele dag achter een computer zit. Mijn werk draait om interactie en gesprekken met mensen, dan wil je niet emotioneel en chagrijnig zijn.

3 likes

Ugh ik ben er nog niet klaar voor om rokjes met deze lengte terug te verwelkomen in de mode? Blijf in 2004 pls

5 likes

Ik zag ze al hangen in de reguliere winkels maar ben heel benieuwd of mensen dit ook echt gaan dragen

4 likes

Heftig wel :joy:

1 like

Pff wij willen onze tuin laten doen maar heb net de offerte gekregen en :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face: waarom is alles zo duur in het leven?

2 likes

Ik reed net in de auto op een weg waar je 70 mag, knalt de auto voor me plotseling keihard op de rem, ook echt naar volledige stilstand. Blijkt dat er een gans midden op de weg loopt :woman_facepalming: Schrok me echt de tering, ben nu op bestemming en zit nog te trillen haha, wat een gans al niet kan veroorzaken

1 like

Ik moet ook even de kast opruimen en vinted gaan vullen.
Heb nu toch genoeg tijd met mijn Covid :person_facepalming:

4 likes

Wow, snap ik. Super gevaarlijke situatie creëert je voorganger! Soms is doorrijden ook een veiligere optie (voor ons dan).

5 likes

Ik liep net in de supermarkt en toen keek een meisje (jaar of 3/4) me van top tot teen aan en die zei: wat een mooi mens :pleading_face::sob: Zat net niet zo lekker in mn vel en dan zegt ze zoiets :heart:

134 likes

Ik heb echt een goede dag, ik had zo goed geslapen, lekker 25 km gefietst en nog gesport. Op de sportschool zag iemand en er zo goed uit in shorts dat ik haar in de kleedkamer een compliment erover gegeven had. Ze was zo enorm blij over mijn compliment en vertelde dat ze zo zenuwachtig is elke keer als de dat broekje aanhad maar het ‘stigma’ wilde doorbreken omdat ze cellulitis en putjes wilt normaliseren maar deze compliment echt kon gebruiken omdat ze het zelf ook moeilijk vind.
Ik hou me echt voor dat ik écht meer mensen wil complimenteren!

68 likes