Gister na werk naar m’n ouders gegaan en daar blijven slapen. Scheelt me de helft in kilometers naar mijn werk en kon vanochtend dus ook langer blijven liggen!
Had je die dan al de hele dag aan of kleed je nu snel om? Indien dat laatste, respect haha, way too much effort voor mij
Echt dood aan mensen die hun hond gewoon ergens laten schijten.
Maandag vanuit werk even bij de Lidl langs geweest en verder nergens en toch voor elkaar gekregen om in hondenstront te staan.
Het heeft even geduurd maar toen kwam ik toch eindelijk tot de conclusie dat ik beter aanstekergas kan kopen ipv steeds een nieuwe lange aansteker. Waarom heb ik dit niet een halve leven geleden bedacht.
Mijn ouders zijn op vakantie in het geboorteland van mijn vriend en sturen veel meer foto’s dan normaal als ze ergens heen gaan. Sowieso al schattig, maar mijn moeder stuurt nu ook een soort vlogs Ze filmt dus de omgeving en je hoort haar ondertussen vertellen waar ze zijn en wat haar allemaal opvalt hahaha.
Ik heb zo geen zin om te werken, ik heb echt al dagen last van werk ontwijkend gedrag. Ik wil gewoon heel graag met een boek in het zonnetje zitten in plaats van binnen achter de laptop. Ik moet ook echt mijn best om wel iets te doen want dat thuiswerken maakt het wel heel verleidelijk om toch in de tuin te gaan zitten.
Oooh, ik heb een domme fout gemaakt op werk. Kan natuurlijk gebeuren, maar is gewoon echt dom en onzorgvuldig geweest van me, baal ik van.
Kwam dit plaatje tegen via passief agressief insta, wel echt sassy om dit in je overlijdensbericht te zetten
Ik doe de laatste dagen twee beloningshalfuurtjes per dag Eerst ff doorwerken en daarna even lezen in de zon. Werkt bij mij beter dan de hele dag half lummelen achter de computer.
Ik lees een boek uit 2019 waar 2016 wordt beschreven als “annus horribilis” (rampjaar). Zou het een jinx zijn geweest voor de absolute trash die 2020/2021/2022 blijkt te zijn?
Jaa want dit zijn wel echt horrible anus jaren.
Dat is inderdaad ook een goede. Ik ben nu maar gewoon een uurtje eerder gestopt zodat ik nog even van de zon meekrijg en dan haal ik dat uurtje wel weer een keer in als het slecht weer is.
Ik heb de robotstofzuiger van mijn zus even geleend en ipv dat ik nu andere dingen ga doen, zit ik continue naar die stofzuiger te kijken of ie wel goed alles opzuigt. Had net zo goed mijn gewone stofzuiger kunnen pakken, dan was het hele huis al gestofzuigd.
Ik had eergisteren twee grote pakketten aangenomen voor de bovenburen (zoals wel vaker) maar ze belden gisteravond ervoor aan alleen toen lag ik al op bed serie te kijken dus dacht daaag nu ff niet. Alleen nu zijn ze al de hele dag niet geweest en die dozen staan me echt in de weg. Zit te twijfelen om ze gewoon in de gang te zetten, is toch een portiekflat zonder gekke buren
Of je brengt ze even langs? Doe ik ook weleens met pakketjes wanneer ik zie dat ze thuis zijn.
Ik heb wel eens pakketjes voor de deur gezet van mijn buren. Zolang dat het in een afgesloten ruimte niet vol in het zicht staat, zou je dat wel kunnen doen.
Nou het gaat weer lekker, had mn vader en zusje en oma uitgenodigd. Is mn zusje boos om niks (echt geen idee waarom) en is ze hier boos de deur uit gelopen. Dus nu zit ik met mn vader en oma…
Ik haatte deze dag al en wilde al liever de hele dag in bed blijven, dus dit kan er ook nog wel bij
Herkenbaar hahha, ik ga ook de hele tijd met de afstandbediening sturen naar het vuil toe.
Ah dat is zo rot he? Ik kan daar ook erg van balen of er nog een poosje mee zitten. Maar het overkomt de beste, echt!
Ik wil ZO GRAAG NAAKTCAVIA’S