Wat je even kwijt wil #59

Ja ik heb een aantal afleveringen gezien.
Wel jammer dat ze tijdens de beeldenstorm een beeld sloopten van een heilige die pas 300 jaar na de beeldenstorm is geboren. :rofl:

14 likes

Ik heb weer zo hard gesport vanavond en ik vind het gewoon echt leuk. Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven.

Zie er alleen nu al tegen op om morgen de hele dag weer achter mijn laptop te zitten.

8 likes

Omdat ik er steeds dingen over hoor net maar even een stukje gekeken op NPO.nl

Daan Schuurmans is geƫindigd niet als Daddy maar als overrijpe Jeroen.

5 likes

Hjir
bin
Ik
wer
bist
do

13 likes

Er zat ook een soort rare lovestory tussen een gevluchte Belg en een arme man in op de achtergrond.

Snapte ik ook niet.

3 likes

Ik had laatst een nieuwe kasjmieren sjaal gekocht maar toen vond mijn vriend ā€˜m zo mooi dat ie ā€˜m inmiddels heeft ingepikt. :sob:

5 likes

Ze was weer teruggekomen, maar heeft zich toen in de badkamer opgesloten tot ze naar huis gingen. Kwamen nog wel 2 vriendinnen gelukkig dus was niet de hele avond alleen gelukkig.
Ben kapot, vooral mentaal… echt pff

3 likes

Kan ik uitslapen, ben ik al een uur wakker.
Wat ik wel geleerd heb, er rijden al trams.

1 like

Mijn kind en ik sliepen nog en toen vond de buurman het nodig dit te gaan zingen onder de douche:

:sob:

14 likes

Mijn man dacht dat ik elke nacht even naar beneden ging om de nieuwe vaatwasser op een kier te zetten zodra deze klaar was met het programma.

Maar we hebben een vaatwasser die automatisch opent als ie klaar is haha

83 likes

Hahaha ja ik snap dat het voor anderen misschien wat overdreven is maar alles wat er van onze cultuur over gebleven is, is een langzaam stervende taal en een vlag.

De meeste Friezen voelen zichzelf geen Nederlander, maar Fries, en er zijn niet zo veel manieren over om dat te uiten.

6 likes

Ik had gisteren echt een bijna Karen moment. Ik heb niet snel dat ik boos word en al helemaal niet tegen mensen want ik werk zelf in retail, maar mijn god ik was zoooo pissed off dat het bijna had gekund :joy:. Ik was gisteren naar een concert van royal blood bij AFAS, en ik had een rugzakje meegenomen voor mijn portemonnee, gehoorbescherming (ik heb allemaal oorproblemen dus had het meegenomen voor het geval dat) mijn telefoon, sleutels, wat water etc. Dus ik loop ruim op tijd naar binnen, wordt mij verteld dat ik niet met mijn rugtas naar binnen mag, dat ik naar de Ziggo Dome moet lopen om mijn tas op te bergen, en die vrouw stuurde ons naar buiten.

Dacht mijn vriend dat het vlak ernaast was waar echt honderden kluisjes stonden maar nee, het was zeker wel 6/7 minuten lopen van de concerthal vandaan!!! Ik kon het gewoon echt niet geloven. Wtf moeten we onze tas buiten het Concertgebouw deponeren en dan ook niet een beetje heh, gewoon 7 minuten er vandaan. Nou ja goed ik was geĆÆrriteerd als de tering, maar volgde netjes de instructies. Dus wij lopen naar die kluisjes. Doen die krengen het niet!!! We zouden een of andere verificatie code moeten ontvangen op de mail, maar ze kwamen bij mij zowel als bij mij vriend nooit binnen. Dus ik had het echt HELEMAAL gehad op dit punt. Er was ook niemand daar om je ermee te helpen ofzo, dus daar sta je dan met je peen en uien gezicht omg ik was zoooo pissed. Dus nu moesten we noodgedwongen terug naar de auto om mijn ene rugzak erin te dumpen. Wat echt dik een kwartier lopen was. Dus we hadden letterlijk de opening act gemist en ik kon het gewoon echt niet geloven dat dit serieus het systeem was haha. Ik had zo’n medewerker ook gevraagd of ik door dit flutsysteem nog wel naar binnen kon dadelijk, en niet dat mij ook nog eens de toegang geweigerd ging worden. Hij zei nee, ik ben dan wel hier. Was ie niet, maar gelukkig was het geen ding :joy: ik zei ook echt tegen mijn vriend dat als de toegang mij geweigerd zou worden dat ik echt super Saiyan Karen mode zou gaan even serieus hahahaha.

Verder viel ik die avond nog op mijn bek op de trap, en heeft mijn vriend bier over zich heen gegooid gekregen :joy:

De moraal van dit verhaal ga nooit naar AFAS live met een rugzak, draag maar gewoon een cargo broek ofzo hahaha.

Edit:Ik lees nu ook even de reviews bij AFAS en alle 1 ster reviews gaan bijna ook over deze locker shit haha. Not surprised :sweat_smile:

7 likes

Ik vind ā€˜t grappig dat je hier zo verbaasd over bent. Logisch toch dat je geen rugzak mee mag nemen de zaal in (sowieso een hekel aan die mensen) en eigen water al helemaal niet.

Wel gek dat kluisjes dan niet werken en je naar Ziggo moet

9 likes

Nahh dat begreep ik wel, (ik ga zelf bijna nooit naar concerten, maar had goede hoop I guess haha). Ook kon ik even niet anders vanwege die gehoorbescherming , die dingen pasten niet in mijn gewone tasje. Maar ik had verwacht dat je dan gewoon een garderobe of kluisjes had binnen het gebouw. Niet dat ik een km verder moest lopen, daar was ik pissig over :joy: En al helemaal dat het dan niet werkte, er niemand was om je daar te helpen waardoor ik dan niets anders kon dan terug naar mijn auto lopen.

1 like

Ja er zijn ook gewoon lockers daar dus snap het ook niet zo. Tenzij je een hutkoffer ofzo meehebt die moet je buiten in de locker dumpen en die moet je ook reserveren volgens mij.

1 like

Daarom! Ik zag echt duizenden kluisjes toen ik binnen was dus begreep er echt geen reet van hahaha. En ik had echt een klein rugtasje, je kan hem zelfs opvouwen als er niks in zit :joy:

2 likes

Ik was gisteren ziek en m’n leidinggevende zei al dat ik vandaag ook nog mocht nemen om uit te rusten. Maar ik voelde me weer prima dus ben weer aan het werk.

Maar hoorde net dat 't tot 19 graden wordt en heerlijk weer dus heb stiekem een beetje spijt.

4 likes

Ah goed om te weten dit, ik ga binnenkort ook naar AFAS. Mag je wel een klein schoudertasje of handtasje meenemen of mag dat ook niet?

Edit: oh ik lees nu dit op de site:
Let wel op: grote tassen zijn niet toegestaan. Handtassen met een formaat van maximaal A4 en circa 10 cm dik zijn uitgezonderd.

Hm, kleinste tasje maar opzoeken dan.

2 likes

Voor zover ik weet mogen rugzakken sowieso niet naar binnen, hoe klein ook. En handtasjes mogen maximaal zo groot zijn als een A4. Maar normaalgesproken communiceert degene waar je je kaartje hebt gekocht daar nog over via de mail.

1 like

Kleine tasjes mogen geloof ik wel! Want ik zag een paar meiden binnen met gewoon zo’n super klein schoudertasje, genoeg voor je portemonnee en sleutels zeg maar! Maar zeker geen rugtas, echt ik vervloek nog steeds het moment dat ik die beslissing maakte :joy:

Damn het stond dus gewoon op de website :person_facepalming::joy: maar dan nog steeds had ik niet gedacht dat ik een km had moeten lopen waarschijnlijk hahaha

2 likes