Wat je even kwijt wil #59

@LastYoungRenegade Kleinste die ik heb is deze, denk dat die op de max zit van wat mag:

Hoogte: 18 cm bij maat One Size
Lengte: 22 cm bij maat One Size
Wijdte: 10 cm bij maat One Size

Voor de zekerheid ga ik even kijken of ik wat kleiners kan vinden, ik vind het toch altijd wel fijn om zelf mijn telefoon etc bij me te houden.

Vlak na de aanslag bij het concert van Ariana Grande had ik een concert in Duitsland en daar waren ze megastreng. Ik heb toen uit pure stress een klein plastic tasje meegenomen dat ik van een winkel had gekregen, ‘echte’ tassen mochten niet naar binnen, hoe klein ook.

3 likes

Dat tasje dat ik binnen zag was zo groot als een portemonnee ongeveer! Was wel echt heel klein haha

2 likes

Oh wat erg :sweat_smile: Mijn telefoon is een Motorola G9 Plus dus die is al behoorlijk groot. En een vrij dikke sleutelbos dus die zal ik moeten uitdunnen voor ik ga.
Nou ja in ieder geval fijn voor mij dat ik weet wat ik kan verwachten. Wel verrot dat het bij jou zo’n gedoe was.

1 like

Haha komt vast goed! Misschien mogen grotere tassen ook, maar dat was de enige die mij binnen was opgevallen. Anders kan je ook nog altijd een broek met veel zakken aan doen, gelukkig had ik die gister toevallig wel aan dus dat kwam wel goed uit haha.

Ja ik vraag me echt af waarom het was ,want er waren binnen echt duizenden kluisjes dus begreep er echt geen reet van. Nou ja, ik zal diezelfde fout iig nooit meer maken :joy: en wou iedereen er even voor waarschuwen haha

1 like

Ik heb vanmiddag een examen en ben zenuwachtig. Al haal ik voor de proefexamens een 8. Wil gewoon stiekem een 10. En dat hoeft niet eens, moet het gewoon halen. Maar ben bang dat dadelijk de vragen niet overeen komen ofzo.

En vind t spannend om met 20 anderen in 1 dichte ruimte te zijn. Beter loop ik geen corona op want moet maandag mn laptop ophalen.

7 likes

Had vanochtend 2 uur online onderwijs en hoef pas om 15.00uur weer weg voor een afspraak, verder niets.

Wat ik allemaal had bedacht te kunnen gaan doen in die tussentijd en wat ook wel beter zou zijn voor m’n humeur: naar buiten! Blousje kopen! Skateboarden! Nieuwe sleutels maken! Boodschappen! Niet allemaal tegelijk hoor.

Wat ik uiteindelijk doe: m’n bed weer induiken omdat ik vannacht max. 3 uur heb geslapen.

En ergens vind ik het een ok excuus maar ik weet van binnen ook dat die andere dingen me toch veel blijer zouden kunnen maken maar toch doe ik t niet :expressionless:

7 likes

Ik heb net dit gesprek gehad, hij had ook nog een collega meegenomen en ze hebben me niet uitgelachen! Ze vonden m’n ideeën interessant en hadden ook nog andere ideeën en eerder onderzoek van hen waar ik op voort zou kunnen bouwen en datasets die ik mag gebruiken als ik wil enzo. En blijkbaar willen mijn uni-afdeling en die van hun al langer samenwerken dus misschien gaan ze me ook co-begeleiden, echt vet leuk allemaal :blush:

75 likes

Lekker bezig! @Dazed

Ik denk niet dat ik nog uit de zon kom vandaag

2 likes

Zodra ik die vlag zie, denk ik aan slagroom

1 like

Ik wil lezen, sporten, buiten zijn of slapen. Maar niet achter mijn laptop werken.

Irritant ongemotiveerd en chagrijnig ben ik vandaag.

8 likes

same. heb echt een big mood

6 likes

Kon mijn hond maar haar eigen poep opruimen. Scheelt mij weer een klusje

3 likes

ik moet nog een uur op kantoor zitten en ik stink naar zweet
elke keer als er iemand dichtbij me komt denk ik ieeeeh

2 likes

Goed plan! Denk dat ik ook eerder ga stoppen, ik ben toch niet meer productief nu.

2 likes

Ik weet weer waarom je met het ov moet reizen om leuke gesprekken bij het koffiezetapparaat te hebben. Ik werd vol geconfronteerd met een (onbedoelde) blote kont :thumbsup:

4 likes

Wow echt :face_with_symbols_over_mouth: Wanneer leren mensen nu eens dat je zoiets nooit moet vragen. Wat heb je gezegd, en hoe reageerde diegene daarop? Echt niet oké, hoop dat je het een beetje naast je neer kunt leggen

@Friemel ohjee, wat gebeurde er?

4 likes

Vanmorgen losgegaan bij een kweker, vanmiddag in de tuin alles wat ik gekocht heb, de grond in gegooid en nu, welverdiend, met een witbiertje in de zon.

5 likes

Was er een addertje onder het gras?

1 like

Het is super rustig dus collega en ik zijn de minuten weg aan het kijken tot 5 uur.

Het is dat we samen rijden met iemand van een andere afdeling anders waren we een half uur geleden al naar huis gegaan :laughing:

3 likes

Nou en hiermee maakt hij het mogelijk alleen nog maar erger (als in, fijn dat hij even bepaalt wat de juiste leeftijd is om al dan niet wel zwanger te mogen zijn). Wat een droplul, snap heel goed dat je boos bent.

3 likes