Wat je even kwijt wil #59

Halverwege de middag besloten mijn collega en ik dat het veel te mooi weer was om binnen te werken. Uiteindelijk zijn we een uurtje eerder gestopt en op het terras beland met een heleboel andere collega’s van andere afdelingen. Ik kom net thuis en heb zo’n leuke middag gehad, dat is echt lang geleden.

56 likes

Ja ik ben gegaan! Had er teveel trek in haha

1 like

De film staat op Netflix!

5 likes

Nou inderdaad. Ik werd vanmorgen achter nagezeten door een vent op een fiets. En toen ging hij ook nog helemaal staan loeren toen ik naar binnen ging bij mijn werk.

4 likes

Hoe mijn man zijn kleding uitzoekt om weg te doen gaat zo makkelijk.
Gewoon kast open, pakt er dingen zo eruit en zo de doneerbak in. Ook als het nauwelijks gedragen is.

Ik daarin tegen eerst bekijken, passen, twijfelen en dan pas weg doen.

1 like

Meisje bij de kassa van de Lidl kan niet zo goed rekenen volgens mij. Ik kocht Milka paaseitjes omdat ik ze zag liggen voor €0.74 cent bij de kassa maar ik zag op mijn bon dat ik €1.89 had betaald dus kreeg ik van haar €1.30 terug. Nu zijn ze wel heel goedkoop.

1 like

Bij ons is het echt andersom, mijn vriend heeft echt nog van die afschuwelijke polo’s en overhemden van 15 jaar geleden waarvan ik hoop dat ik die echt nooit meer hoef te zien :joy: heb met de verhuizing een half jaar geleden alles naar de kringloop gebracht en hij heeft het nog niet gemist :+1:t3:

11 likes

Misschien moet hij dat bij mij ook maar doen haha.

Zijn kast is ook netjes geordend en leeg.
Scheelt wel dat hij bijna alleen maar werkkleding draagt.

2 likes

Er moet toch wel een brilmontuur zijn die bij je past, nee? Ik heb ook een bril maar die is helaas zo bekrast dat ik hem ook niet buiten kan dragen. Misschien maar meteen naar de brillenwinkel ook :sweat_smile:

1 like

Ik heb net Floortje naar het einde van de wereld gekeken en nu ga ik naar Patagonië verhuizen. Iemand zin om mee te gaan?

27 likes

Ik vind het eigenlijk een supervaag programma, het zijn wel echt mooie plekken maar vaak dezelfde soort (witte) mannen die de corporate wereld/‘het snelle leven’ zat waren en zich hebben afgezonderd, die nu ook vaak locals voor zich hebben werken, etc. Idk krijg er een beetje vage vibes van de laaste tijd

12 likes

Hmm ja dat is wel waar. Al was deze man dan wel een groot deel van zn leven een hippie (die toevallig ook even getrouwd was met een steenrijke vrouw en daardoor dit land kon kopen). Vond deze bestemming denk ik wel de mooiste die ik tot nu toe heb gezien. Heb meer naar de beelden zitten kijken dan geluisterd naar wat er gezegd werd.

5 likes

Haha ik heb dus een bril die best oké is voor af en toe, maar ik heb ook vriendinnen waarbij hun bril gewoon iets extra’s geeft? Bij mij hoort mijn bril wel een beetje bij mijn meh dagen :sweat_smile:

4 likes

Jeeetje kijkt iemand dit was het nieuws, Jack van Gelder is echt uitgeschoten met de selftan

8 likes

Verhuizen weet ik niet maar ik wil wel op bezoek komen :smile:

3 likes

Whaha ja ik zat me net ook te verbazen. Of een overijverige visagiste?

5 likes

“je wordt altijd zo bleek van die lichten, kan best nog een laagje!”

4 likes

Ik zorg voor een paar logeercabins!

@California haha ik vroeg me al af waar hij op vakantie is geweest maar nu je het zegt zit er wel een oranje tintje aan ja

5 likes

Hij wordt ook helemaal belachelijk gemaakt :grin:

8 likes

Hij zal in elk geval geen opmerkingen krijgen dat hij dit mooie weer goed kan gebruiken om bij te kleuren
(heb net het ergernissentopic bijgelezen)

4 likes