Wat je even kwijt wil #59

Misschien bedoelde hij hoelang je nog moest zitten in de bak nadat je hem hebt vermoord.

8 likes

Het systeem op werk loopt al de hele dag moeilijk te doen en nu zit ik zo voor me uit te staren terwijl ik heel hard qmusic op heb staan en que si que non uit de speaker knalt

afbeelding

16 likes

Ik had vanochtend om 05:30 in mn broek gepoept en dat zette wel de toon voor de hele dag zo ongeveer :+1:t3: Echt top zo werken de hele dag met diarree

20 likes

Een jaartje, verminderde omstandigheden

1 like

Ik heb gisteren mijn bovenlip en kin geflitst met IPL, nu mogen die plekken niet in de zon dus ik zit met een mondkapje op het balkon :thumbsup:

7 likes

Zo, vandaag zit erop. Ik doe niks meer

41 likes

Ik kon niet kiezen wat ik wilde eten en nu heb ik dus een 3 gangenmenu, omdat ik het wel een goed idee vond om 2 recepten tegelijkertijd te koken. :thumbsup:

9 likes

Heb de laatste tijd zo vaak last van m’n ogen en lenzen. Ik ga toch maar eens naar de oogarts moeten. M’n dagje buiten verpest :pensive:

2 likes

Ik moet nog steeds wennen aan dat het zo lang licht is. Het is best tijd om eens aan eten te gaan denken maar zit totaal niet in m’n systeem om te gaan eten als het nog licht is

7 likes

Ik zou eigenlijk risotto maken, maar heb nu opeens trek in groene asperges en zo’n valess kaas’schnitzel’. Nu zit ik te twijfelen of ik daarvoor naar AH ga of op de bank blijf liggen

Van de bank afkomen!! Ga je geen spijt van krijgen. En op de bank blijvenhangen en iets eten waar je niet zo’n zin in had misschien wel

1 like

Mijn allergie speelt op.

3 likes

Ik had mijn fiets net naar de fietsenmaker gebracht, kon sowieso binnen een half uur alweer terug komen. Heeft die man naast mijn ketting maken ook nog gratis mijn banden opgepompt en mijn fiets schoon gemaakt :smiling_face_with_three_hearts:

24 likes

Haha hoezo?

4 likes

Door jouw comment natuurlijk. Waarom je spijt krijgen van op de bank blijven hangen en lekker vreten? Give me a freaking break.

4 likes

Neejoh bank hangen is heerlijk. Maar als ik een bepaalde voedselsoort in mijn hoofd heb en ik eet dat niet is dat net zo goed een kwelling

3 likes

Ik kwel mijzelf al een week door geen kroketten te eten. Ik geef Heel Holland Bakt de schuld.

3 likes

Omg ja! EET ZE! Kroketten kunnen echt enorm in je hoofd gaan zitten. Net zoals pannenkoeken???

2 likes

Ik ben niet zo’n pannekoekenliefhebber. Geef mij eerder een kroket, friet (p.atat) of een saucijzenbroodje.

1 like

Echt zo herkenbaar. Ik zit hierdoor over nachtlenzen na te denken. Soms baal ik echt dat ik geen “brillengezicht” heb :’)

3 likes