Hoe komt Jack van Gelder zo ontzettend bruin?
Veel worteltjes eten
Ik wil naar huisss. Kan het al morgen zijn?
Ik ga vanavond mân auto inleveren en mân nieuwe auto ophalen en ik ben zo zenuwachtig Ben echt bang dat ik direct schade ga rijden
en dat ik niet meer kan parkeren omdat ie wat groter gaat zijn haha
@MevrWillem Hoop dat ie niet dagelijks onder de zonnebank gaat. Maar vind het ook geen type voor spray tan ofzo. Of zou hij op een zonnige plek wonen
Nog 9 uur en 36 minuten!
Duurt zo langgg!
Ik wil KnofLoki NU al zien!
Nog een uur werken
Is het excuus? Of moet ik als docent een talencursus gaan volgen?
Ik ga morgen winkelen met mijn nichtje van 11 en ik ben niet zo enthousiast geweest in maanden.
Ik werd uitgescholden voor kk yup omdat ik toeterde naar een snorfiets die zomaar de weg op schoot zonder te kijken. Ik ging natuurlijk harder maar moest stoppen achter een bus. En toen scheurden zij het fietspad op en krijsten kk yup naar me hahah echt classy
Nog 1,5 uur en dan heb ik een weekje vakantie
Moest dat?
Hou eens op.
Heb lekker een pen gejat op werk. Fuck hun. ( is wss helemaal niet erg maar gwn t idee dat zij 1 cent daar voor hebben betaald en dat die nu van mij is voelt goed)
Kleptomaan
Ja ik ben van mening dat je op elke werk plek wel iets mee moet nemen. Want je verdient nooit genoeg geld voor de ellende die je moet doorstaan. Dus dan kan je beter maar wat extras meenemen.
Zo heb ik ook nog heel veel koffie van mn vorige baan. Allemaal meegejat uit de kantine.
Ik heb van mijn vorige werk 4 scharen liggen. Ze knippen heerlijk. Ben er nog steeds blij mee dat ik ze heb mee genomen
Dat was ook mijn instelling, en van al mân collegaâs blijkbaarâŠwant sinds een paar weken zit de kast van het secretariaat waar iedereen pennen, markeerstiften en notitieboekjes jatte opeens op slot ook met zoân passief agressief briefje: âper 1 januari bestelt elk secretariaat zijn eigen kantoorartikelen. Mocht je toch na overleg iets uit deze kast nodig hebben kun jij bij een van de medewerkers van dit secretariaat een sleutel lenen
â
Seriously haha
Ik eet voor het eerst in tijden weer eens chocorozijnen en ik kan het iedereen aanbevelen
Rozijnen
Rammstein heeft blijkbaar als pr stunt voor hun nieuwe album over de hele wereld 11 pakketjes verstopt met kaartjes voor een concert op locatie naar keuze + accomodatie. En nu ligt er dus eentje op steenworp afstand zie ik. Door corona geen energie om te gaan zoeken en waarschijnlijk staat het er al vol met die hard fans.
Mijn kind gaat ook heen, ze heeft er ook heel veel zin in!