Hahah zo cute, je kan nu op google maps de bus volgen. Kun je precies zien hoe laat ie bij de halte is.
Want een algemene opmerking hierover is niet kortzichtig.
Persoonlijk vind ik clowns super eng, dat is ook een mening.
Mn schoonouders komen vandaag, perfect moment om even een extra lange fietstocht voor mezelf te plannen!

Laat mensen gewoon hun hobby hebben
Een mooie cosplay kan toch net zo goed een clown zijn. Ik denk dat @Clancy eerder doelde op hoeveel moeite je ergens voor doet (een pak van de feestwinkel vs een cosplayer die vaak ook dingen zelf maakt) dan dat ze per se een clown wilde afbranden.
Ik zit in de bus met vier furries. Althans denk dat dit geen standaard cosplay is.
Ik was zo blij dat ik met de auto naar comic con ging een paar jaar geleden. Ik was verkleed als Jigsaw en mijn vriend was Chucky.
Ik heb er zelf niks mee maar vind het wel heel vet om te zien
Wat voor hobby je ook hebt, er zullen altijd mensen zijn die het een dom tijdverdrijf vinden, waarom zou dat je wat schelen als jij er plezier aan beleeft. Lekker boeiend wat @Lula van je vindt, doe je ding
Oh dit kan toch al heel lang? Ik vind het superhandig want ik ben heel ongeduldig haha. En nu woon ik vlakbij een bushalte dus kan ik exact op tijd de deur uitstappen
Ben net uit bed en heb al een fles parfum laten vallen en nu ga ik mn haren wassen. Heb nog liever een krijsende baby denk ik.
Ja ben echt klaar met dat disrespect op clowns.
Alsof iedereen zomaar Bassie kan zijn.
@Lula staat toch ook niet op Utrecht centraal kostuums van clowns kapot te trekken, ze laat ze toch.
Sommige mensen zijn meer een Adriaan dan een Bassie.
Tyfuslange rij alleen op het station bij de toiletten. Wanneer maken we alle afgesloten toiletten niet gewoon gender neutraal.
Jaa ik wil heel graag ook nog een keer Larpen, lijkt me echt leuk!
Hier in de buurt heb je Heavy Armour Fighting waar je dus middeleeuws zwaardvechten leert en mensen echt tegen elkaar strijden enzo en dat lijkt me ook heel tof.
Ga een keer naar Castlefest dat is echt leuk ![]()