Wat je even kwijt wil #59

Ja ergens nabij Utrecht o.i.d.

1 like

Militair museum in Soesterberg. Maar ik denk dat hij is gevonden, want de code voor het onthullen van de tracknaam is ingevuld.

7 likes

Ik ging gister skeeleren en ik reed op een fietspad langs een aantal kleine water plassen.
Ik was gefocust op iets, volgens mij m’n telefoon of smartwatch. En ik zie ineens in m’n ooghoek dat zo’n gans in de berm me wil aanvallen. Schrok me dood. Was ook echt bang dat hij me achterna zou komen en me zou pakken en dat je dan zo’n mega blauwe plek op je bil hebt.

Stom beest.

ahaha er is een schoolfeest gaande op de school tegenover mijn huis en ik hoor allemaal tienermeisjes meeschreeuwen met ‘Het is een nacht’ :joy:

15 likes

‘Heee dit nummer ken ik van mijn opa’ :sob::joy:

13 likes

Ze zingen nu mee met Let it go, zo jong zijn ze dus :joy:

3 likes

Soms heb ik weken dat ik het niet voor elkaar krijg om schoon te maken en nu ben ik een enorme deepclean aan het doen en geniet ik er van. Weer wat ruimte in mijn hoofd. Alleen mijn rug be like;

9 likes

Door Peter pannenkoek denk ik nu bij het ruiken van rooklucht ook ineens of het misschien een hersentumor is :joy::joy:

3 likes

Ik heb dat dankzij Noe Fielding omdat hij eens tijdens big fat quiz of the year dit zei:

If you have a stroke, then you smell burning toast. So now, every time I smell burning toast, I’m like, “Oh, for fuck’s sake, I’m having a stroke! That is so embarrassing."

(Kan even zo snel het filmpje niet vinden)

9 likes

Vanavond samen met mijn vriend Sardar Udham gezien op Amazon en die film is echt een aanrader.
Duurt wel 2:42 minuten, maar die tijd is echt wel nodig. Mijn vriend vond het erg emotioneel en ik baalde weer eens dat ik geen weet hiervan heb of ooit iets over geleerd heb ( Jallianwala Bagh massacre onder andere).

2 likes

Hahah dit gebeurde mij vandaag. Ik rook geroosterd brood en zei meteen: ik ruik geroosterd brood, jij ook???

Maar gelukkig, collega rook het ook.

2 likes

Allebei een stroke dus!

2 likes

Ben al sinds de lunch vanmiddag aan het twijfelen of ik uit ga zo en ik kan maar niet beslissen :dizzy_face:
Misschien zegt deze twijfel al genoeg en moet ik niet gaan. Als ik nog even wacht heeft het toch geen zin meer :upside_down_face: maar heb er wel zin in! Echt error

3 likes

Gaan!! Avonden waar je eerst niet zo’n zin in had zijn vaak het leukst (en je kunt altijd weer naar huis als het stom is)

8 likes

Aaahh haha ja je hebt gelijk maar inmiddels lig ik dus wel in bed :sob: ik bedacht me net dat ik over 2 weken m’n eerste 10 kilometer ga hardlopen en ik zou echt balen als ik nu corona oploop
Over 3 weken maar in de herkansing dus

2 likes

Godgloeiende. Heb buikgriep of iets fouts gegeten (zou niet weten wat?!) :sob::sob::sob: dít is lang geleden. Dat het maar snel over is :pleading_face:

5 likes

Ik zag net een meisje met 1 lente-ui door de straat lopen en het deed me denken aan het forum.

13 likes

Note to self: drink geen koffie meer rond een uur of 18:00u. Ik ben nog net geen stuiterbal.

1 like

Taylor Hawkins van de Foo Fighters is plotseling overleden :sob::sob::sob::sob:

4 likes

Dit had mn laatste werkdag kunnen zijn maar ik met mn domme kop wilde zekerheid terwijl ik alsnog gewoon ga stoppen. En vind t zielig voor ze want ze hebben dan gewoon te weinig mensen op de zaterdag dus hopelijk vinden ze nog een fatsoenlijke 15 jarige binnen een maand. Maar dat zal wel niet.

1 like