Wat je even kwijt wil #59

Mijn bovenbuurman en ik gaan niet lekker sinds mijn verjaardag in dec (hij had overlast van mijn voor aangekondigde verjaardag van 4 personen, vond dat ik mezelf niet genoeg aanpaste, heeft de politie gebeld en mijn nummer geblokkeerd).

Anyways, hij geeft zelf ook veel lawaai op dagelijkse basis. Soms word ik daarop een beetje gespannen van. Hij speelt veel games en dan is ie erg agressief en hoor ik hem veel schreeuwen. Hij heeft zelf ook een enorm goede soundbar (en klaagde over mijn jbl go hahahah) en hij heeft net kei hard psychosocial van Slipknot lopen draaien. Ik kreeg er helemaal hartkloppingen van joh. Ik weet dit trouwens puur en alleen omdat spotify vanuit mijn appartement het nummer herkende

2 likes

Vandaag na een paar jaar van zilverblond haar weer teruggegaan naar “normaal” warmer blond en i love it. Geen gekloot met zilvershampoo meer :clap:

1 like

Er is geen zak te doen op het werk. Ik overleg zo wel even of ik eerder naar huis kan.

2 likes

Ik zat net te overwegen om koffie te maken toen ik dit las en geïnspireerd hierop heb ik m’n inner basic bitch gechanneld en bruinesuikersiroop met kaneel gemaakt voor in m’n espresso met koude rijstmelk. Alleen niet geshaked dus dat zijn minpunten denk ik maar was wel heel lekker!

21 likes

Hoe heb je de siroop gemaakt? Klinkt lekker!

1 like

Gewoon bruine suiker mengen met heet water en een beetje kaneel! Zou voor de net eigenlijk even in een pannetje moeten maar ik was lui dus ik ben voor water uit de waterkoker + heel agressief roeren gegaan, werkte ook prima. Je krijgt 'm niet zo dik als op het vuur maar je verdunt het daarna toch met melk dus dat maakte me niet zoveel uit

9 likes

Ik begin mij langzaam een influencer te voelen. Wanneer krijg ik mijn spondeals?

5 likes

Ik heb 'm inmiddels al op, anders had ik je wel kunnen taggen in een story waarin ik mezelf filmde terwijl ik hem opdronk op m’n balkon met een filter waardoor het leek alsof het niet supergrijs en bewolkt was hier

6 likes

Thanks! Klinkt super lekker, ga het zo proberen.

2 likes

Zolang ik maar hello fresh monies daarmee krijg :money_mouth_face:

5 likes

Omg hahaha yesssss.
De aardappel heeft gewerkt. Het is echt zo! Zijn eerste x examen had hij geen aardappel meegenomen. Hij gelooft er niet in, helaas was hij gezakt. Nu had hij zijn tweede poging, ik vanochtend in blinde paniek omdat ik dacht dat hij al weg zou zijn, snel nog een krieltje in zijn motorjas gestopt.

En hij heeft hem hoor jaja! :partying_face:

@FrauHelga Het heeft dus gewerkt :grin:

97 likes

Haha leuk! Heb je het hem achteraf pas verteld? Wat zei hij toen?

5 likes

Vandaag gaat alles qua werk zo niet volgens de planning, ik word er helemaal chagrijnig :disappointed:

1 like

Alle A merk paaseitjes 1+1 gratis bij de Jumbo.
Ik heb nu 2 zakken M&M eitjes voor de prijs van 1 eej.

8 likes

Ik heb net voor het eerst in twee jaar weer les gegeven aan een groep. Het was echt super leuk om te doen. Veel nieuwe mensen ook weer leren kennen. :blush:

9 likes

Over leuke aanbiedingen gesproken. Ik was al een tijdje aan het uitstellen om nieuwe panty’s te halen bij de HEMA want had er even geen geld voor (want wil er meteen een aantal). Kom ik net dus bij de Jumbo
 liggen precies mijn favoriete panty’s van de HEMA daar voor 1 euro in zo’n opruimingsbak. :scream::heart::heart: Meteen alles in mijn maat meegenomen haha. Mooie dag vandaag.

(Normaal zijn ze 5.50 per stuk zie ik)

29 likes

Haha, Ja achteraf pas verteld. hij zei dat hij het absoluut niet gemerkt had en bedankte me. :stuck_out_tongue: Hij heeft wel tegen z’n mede kandidaat gezegd dat ik hem steeds zei een aardappel mee te nemen en die had op zijn beurt een flesje water met suiker meegenomen. Maar die was helaas gezakt.

4 likes

Ik voel me al een paar dagen opgejaagd, heel erg geprikkeld en ik kreeg vandaag ook nog het verwijt dat ik niets doe met ongevraagde adviezen en teveel klaag (oke, die snap ik), maar de woorden kwamen even keihard aan :disappointed: En nu even geen idee wat ik daarmee moet en negeer ik ze maar.

5 likes

Wat goed! Ik moet volgende week afrijden (voor auto) dus dit ga ik onthouden :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik heb vanochtend drie uur in de moestuin gewerkt en o man wat heb ik dit gemist. Lekker buiten zijn en zulke simpele productiviteit. Vanaf nu weer elke week :smiling_face_with_three_hearts:

29 likes