Haha ik en 2 vriendinnen hebben dit destijds gedaan voor ons rij examen. Heeft gewerkt bij ons allemaal!
Vandaag heb ik waarschijnlijk heimwee naar mijn elektrische warmtekussen
Ik keek eergisteren voor een nieuwe fiets, toen was de levertijd 1 week. Keek gister weer en toen was het 2 weken. En nu dus 4. Pff
Bij ons was het bijna een half jaar, dus 4 weken is alsnog niets
Zou overigens wel snel bestellen als het zo hard oploopt
Ja, ik ga vanmiddag meteen bestellen, moet eerst nog even checken welke framehoogte mijn werkfiets heeft. Ik vond 1 en 2 weken trouwens ook wel meevallen, zeker nu. De zwarte had zelfs 8 weken levertijd van de week, dus zal nu nog wel meer zijn Maar ik wil geen zwarte, dat zijn de fietsen op mijn werk ook al
Plus dat ik mijn blauw/groene fiets traditie niet wil verbreken.
Paar dagen vrij geweest en nu ik m’n mail open begint zowat iedere mail met “hoi (mijn naam), kan je…” Hier heb ik geen zin in man, het voelt als een maandag voor mij.
oh ik ben dit aan het kijken en kom nu te laat voor mijn werk
Ik heb twee weken geleden een nieuwe fiets gekocht en daar zeiden ze ook dat ze nu 200% meer verkopen en dat de levertijden inderdaad veel langer zijn! 4 weken valt inderdaad nog mee
Ja, door het mooie weer + vakantiegeld + belastinggeldteruggave binnenkort natuurlijk. Ik was zelf overigens al van een halfjaar uitgegaan en mijn huidige doet het nog prima verder (zeker voor de nu nog korte stukjes) Ik wil gewoon een upgrade naar elektrisch inmiddels. Denk dat dit niet de beste tijd is om snel een nieuwe fiets te kopen, maar ja
foto van de mok?
Tijd bleek niet te kloppen, 15.00 pas aan de beurt
Alsnog de hele dag nerveus. Top
Hopelijk valt het uiteindelijk mee
Geen idee waarom je in het ziekenhuis bent, maar zenuwen in een wachtkamer is nooit fijn! Sterkte vandaag
Net kennis gemaakt en omg zo excited maar hoeven alleen nog deze week schoon te maken want vanaf volgende week komt ze schoonmaken!
Was wel schattig, ze dacht echt dat het een sollicitatiegesprek was en ik zat daar zo van “Uhm nee ik zie het meer als een kennismaking en kijken of jij hier uberhaupt wel zin in hebt?” nou ze was spontaan minder zenuwachtig en een stuk gezelliger.
WOW na 2.5 maand spanning net gehoord dat ik m’n baan mag houden! Ze moeten veel bezuinigen dus bijna iedereen met een tijdelijk contract moet weg maar ik mag blijven zo blij
Ik ga aankomende zaterdag naar de Westfield Mall. Pray for me
Leuk! Mag plezier wensen ook?
Tuurlijk. Maar wens vooral dat het rustig is (gok namelijk van niet)
Ik ben onderweg naar m’n allerlaatste les op het hbo (als alles goed gaat dan qua tentamens volgende week). En ik heb er zo geen zin in. Vond het al een rot minor, maar nu hoorde ik van klasgenootjes dat die docent gisteren blijkbaar hardop z’n irritatie over mij heeft zitten uitten omdat ik niet in de les was (met goede reden overigens). En hij reageert niet op m’n mails dus hij gaat sowieso stom doen straks.
Ga mezelf maar op een ijskoffie van Starbucks trakteren op de terugweg. Iemand tips welke het allerlekkerste is haha?
Met die docent, die super onprofessioneel was, kan ik je niet helpen. Starbucks daarentegen: