Hoppa een pil erin en ik voel me een paar uur later eindelijk weer mens.
Aangezien het toch mijn laatste paar weken zijn heb ik wat random vrije dagen ingezet en besloten om dit weekend naar Frankrijk (Lille) te gaan. Kennie wachten!
Gelukkig heb je ze tegenwoordig in leuke kleuren en printjes
Ik heb een dame in zorg en die heeft grijze kousen met een bloemlezing erop
Sorry, echt hardop gelachen
Ik heb net mijn sportschool abo opgehoogd naar 2x pw #fitgirl #healthylifestyle
Echt benieuwd hoe lang ik het volhou om daadwerkelijk 2x pw te gaan
Ik ben vanavond tante geworden van een tweeling! Helaas voor mijn zus ƩƩn kindje via een vaginale bevalling en bij de tweede alsnog een keizersnede. Maar ze maken het goed.
Ik vind het altijd echt leuk dat jij regelmatig spontaan alleen een weekend weg/op vakantie gaat!
Ik laat vrijdag boodschappen bezorgen door de Jumbo 2 straten verder, oioi. Had geen zin in pick up
1,5 week geleden hebben mijn vriend en ik een dame gered toen de met haar scootmobiel te water was geraakt. Ze had waarschijnlijk een hypo en is toen van de weg geraakt, zo de sloot in. Ze was buiten bewust zijn, maar wel nog levend, en is met de ambulance mee gegaan.
Nu werd mān vriend net gebeld door de politie, is ze alsnog 5 dagen na het ongeluk overleden zo sneu!
Ik kan er gewoon echt niet bij dat je mensen vermoord in een fucking Mc Donalds. Uberhaupt al niet dat je mensen vermoord natuurlijk, maar in de Mc Donalds⦠Waar op dat moment meer mensen eten en ook kinderen want ja het is de Mc. Echt ongelofelijk.
Soja crackers zijn echt een underrated snack
Maar je hebt nu wel 10 fotoās van die hotte guy op je telefoon
Gdvrdmm, ben al wakker. Moet over een half uurtje op en ben dan pas laat vanavond thuis. Hoe ga ik dit overleven?! Dit is post corona nooit meer gebeurd, deze granny is nu al moe en klaar met de dag
Zo koud en deprimerend weer
Oke die sneeuw was geen grap dus. Oke kill me.
Ik was enorm aan het knoeien met mān koffie in de trein en snapte al niet waar het mis ging. Maar ik ben blijkbaar nog niet wakker want ik vergat hoe dat ding eigenlijk werkt en dronk niet door het juiste gaatje. Vaag verhaal maar ik ben zo dom. En moe
Wakker worden terwijl het sneeuwt. Ik cancel deze dag.
Ik slaap sinds maandag echt verrot en afgelopen nacht echt maar paar uurtjes terwijl ik vanmiddag een super belangrijk klant gesprek heb (en dat heb ik bijna nooit)
Hier hele koude regen. Ik wil mij ziekmelden en de hele dag onder dekens vertoeven
Doe het. Treat yoself.