Het is dat ik mij dan de hele dag schuldig voel, anders deed ik dat wel.
Fijne kerst allemaal
Edit: lang verhaal over slaaptekort en werk/ziekmelden
Ziek melden. Als je ziek bent, ben je niet in staat om je werk (fatsoenlijk) uit te voeren. En dat heb jij nu. En als je blijft aanmodderen, wordt het alleen maar erger. Sterkte!
Meld je ziek en ga een dagje (of twee) bijslapen! Het klinkt misschien hard, maar niemand is onmisbaar. Als je je niet goed voelt dan mag je thuis blijven.
Overigens is er ook niks mis met af en toe niks doen. Je hoeft niet altijd maar productief te zijn, dat is een leugen die het kapitalisme je heeft ingefluisterd.
Aw al die lammetjes in de kou
(Ja ze kunnen het vast prima hebben en het is niet zo heel koud maar vind het gewoon een zielig gezicht dat ze zo helemaal verregend tegen hun moeder aan staan geplakt)
Het aanraden om verlof op te nemen ipv ziek te melden is ook bedacht door het kapitalisme.
Als jij enkel je werkdag door kan komen maar daarna niks meer voor jezelf kan doen dan ben je, mijns inziens, niet in staat om te werken.
Maar ik zou iig zeggen dat je je niet goed voelt, je twijfelde om je ziek te melden, maar besloten hebt verlof op te nemen.
Heb zoân oplichtings sms gehad van de âbelastingdienstâ. En toch ga je twijfelen
Oké ik denk dat ik dit maar ga doen.
Pff, ik snap niet waarom ik zoiets zo lastig vind.
Haat dit weer⊠Al meteen allemaal ellende op de A50
Ik zie je echt vaak dit soort dingen posten, valt me echt op. Zit je wel op je plek op je werk? Ik bedoel dit niet lullig
Het gaat al een tijdje niet zo lekker, zowel op werk als privé en dat versterkt elkaar de laatste tijd. Ik heb er wel vertrouwen in dat er dingen op het werk (en privé) beter worden, maar dat heeft tijd nodig.
Ik snap er niks van. De basisschool neemt de kleuters (dus ook mân kind) mee op een uitje naar de kinderboerderij ihkv het is lente. Het is echt freaking koud. Hoop dat het toch niet doorgaat.
misschien langs de huisarts om te vragen of je een paar slaaptabletten kan krijgen? en sowieso de situatie te bespreken
oja ik raad dit aan omdat ik ook een periode had waarin ik wekenlang wakker lag en ik voelde me net in amerika die bij de huisarts ging bedelen om slaappillen maar het boeide mn huisarts niks
die vond het een goed idee en schreef er 7 (zoiets) voor, en ik knapte na die slaap zoooo op
Ja, ik was dit inderdaad aan het overwegen. Ik slaap op zich best goed in, maar ik word 's nachts steeds wakker. Zouden slaaptabletten daar ook voor werken?
Dit kan ik beamen! @Dubio Mijn slaapritme was enorm verschoven wat niet handig is met een gewone 9/17:00 baan. Toen mijn slaapritme een reset gegeven door paar dagen achter elkaar op hetzelfde tijdstip slaappillen in te nemen. En dat heeft zo goed geholpen. Nu is het wel iets wat ik bij moet houden (slik ook elke dag op hetzelfde tijdstip een voorgeschreven dosis melatonine). En heel soms weer zoân âresetâ als het weer niet goed gaat. Maar zou het zeker met je huisarts overleggen wat er mogelijk is!
ik durf daar niks over te zeggen!
ik sliep zelf moeilijk in en werd wakker, en dat was allebei niet meer toen haha
Ja voor zover ik weet hoef ik niets te betalen dus t slaat nergens op, maar toch twijfelen.
Mân vader wordt vandaag aan zân hart geopereerd (op dit moment eigenlijk) en vind het zo spannend. Hij moest vanmorgen zelfs huilen en ik heb hem nog nooit zien huilen.
Yes!