Je zou soms denken dat heel Nederland al de kans heeft gehad om die voorstelling al minstens 2x te zien.
Pff, wat voelde ik me de afgelopen dagen kut, zeg. Sinds maandag heb ik me eigenlijk constant verdrietig en down gevoeld, maar ben blij dat dat weer een stuk minder is. Denk de combinatie van een verjaardag die niet meer gevierd kan worden helaas + een in mijn nek hijgende deadline (die ik verschoven heb).
Nee joh het kan ook prima werken! Ik werk ook op een klantenservice met ingeregelde lunch en 4x 10 minuten pauze en het is echt goed te doen hoor. Het is even wennen maar heb er geen moeite mee. Ik krijg nooit berichtjes van Traffic over dat ik te lang op dit of dat sta. Succes en veel plezier!
Ik heb dit gezien dus jullie moeten dit ook zien HAHAHA
https://vm.tiktok.com/ZML9fbRsP/
Een wafelshop in Colombia dit
Ik had zoān enorm positief voortgangsgesprek op mān werk deze week dat ik niet kan wachten totdat ik afgestudeerd ben en door kan groeien binnen het bedrijf. Het is zo fijn om bij een bedrijf te werken die je kwaliteiten ziet en daarin wil investeren, ben echt happy
Alles is goed gegaan gelukkig!
Hopelijk vriezen er veel muggen dood vannacht
Als je denkt dat het niet erger kan⦠krijg vandaag bericht dat mijn vader kanker heeft.
Weet verder nog niks, hij ook niet hoe nu verder. Fuck fuck fuck
Jeetje, wat heftig nieuws. Veel sterkte!
Wat klote!
Zo ik vind die serie over Fortuyn echt goed! Heb het hele ding gekeken en de TelevisiĆ« podcastaflevering geluisterd, ben het echt met ze eens. Zo veel goede acteurs. Kreeg ook weer helemaal zin om Aādam & E.V.A. te kijken, keken jullie dat vroeger ook? Heerlijke serie (Teun Luijkx zit ook in die Fortuyn-serie)
Sterkte!
Oke ik moet vanaf vandaag een half uur eerder beginnen en een half uur langer door want het hoogseizoen begint. Kijk ik naar buiten ligt er sneeuw. Jaa mensen gaan nu wss massaaaal zonneschermen kopenā¦
Heel veel sterkte voor jullie als gezin
Nou ja zeg, deze kleur doet echt pijn aan mijn ogen
Iemand hier heeft echt een gevoel voor webdesign
Zoooo hallelujah inderdaad zeg
Yessssss het roze forum is terug! Nu nog de paginanummers