Wat je even kwijt wil #59

Op mn werk hebben we 2 wcs naast elkaar 1 voor mannen en 1 voor de vrouwen. En de lichtknop voor beide zit op de gang. Dus ik heb al een paar keer in t donker gezeten omdat een man dan het licht uit doet. Zo irri want je kan elkaar gewoon horen.

Maar vandaag hoorde ik dat een man naar de wc ging toen ik net klaar was dus ik heb lekker het licht uit gedaan. Pis maar lekker in het rond vriend.

62 likes

Ik moest naar de tandarts om een gaatje te vullen, zag enorm tegen de verdoving op. Op de stoel vroeg ik of het zonder verdoving mocht en dit was gelukkig een optie. En ik voelde helemaal niks noppies nada :cheer:

3 likes

Ik snap oprecht niet hoe dit werkt. Ik ben echt doodbang voor de tandarts, oa voor de pijn. Heb ook een keer gehad dat t met verdoving nog pijn deed. Ik moet binnenkort echt weer want ik heb meerdere voelbare gaatjes
 of gewoon gaten. Maar hoe kan t dan dat je niks voelt, is t dan maar een mini gaatje ofzo? Is er een tandarts in de zaal?

En kan die dan ook iets zeggen waardoor ik minder bang word :joy: Ben ook bang dat ik over mn nek ga/ stik.

2 likes

Zal ook wel te maken hebben met de grootte en hoe diep het gaatje is. De mondhygiënist zei dat het een groot gaatje was, maar de tandarts vond het meevallen. Maar goed, ik heb tien x liever pijn dan die kutinjectie in mijn mond :confounded:

Edit: maar ik snap hoe jij je voelt. Ik ben ook heel bang geweest voor de tandarts, en het is nu wat minder omdat ik naar een speciale tandarts ga. Ze weten dat ik angstig ben en liever niet verdoof (prikangst). Ze stellen me gerust, nemen alle tijd, ik mag mijn hand opsteken als ze moeten stoppen en de verdoving ligt voor de zekerheid klaar.

2 likes

Same, auto wassen is duur.

3 likes

Ik ben al de hele week zo moe. Volgens mij moet ik echt even weer richting de 8 uur slaap proberen te komen, want dit gaat niet goed.

3 likes

Ik vond het zo grappig dat je kon zien wie er iets gaf om het uiterlijk van de auto en wie niet, mijn auto stond lekker zanderig naast een blinkende auto :joy:

4 likes

Oh die gebarentolk erbij, zo leuk! Ik dacht eerst dat het een heel enthousiaste bezoeker was :joy:

2 likes

Tering die sneeuw is koud.

3 likes

Ik slaap voor het eerst alleen op een hotelkamer en ik vind het eng :anguished: ben zo’n schijtluis. Weet nu al dat ik niet kan slapen omdat ik allemaal mensen op de gang hoor

5 likes

Ik zit al 2 uur met uitzicht op mijn ex te borrelen met mijn verloofde. Voelt beter dan ik had verwacht :ok_hand:

29 likes

Waaaaarom moest ik vandaag mijn enkel verstuiken :frowning: Zoveel dat geregeld en opgeruimd moet worden

1 like

Ik wacht al 1,5 uur op mijn pizza en het restaurant is niet bereikbaar :weary:

1 like

Bij ons checkten ze altijd hoe laat je precies inklokte. Ik kreeg een keer het verzoek of ik een minuut minder pauze wilde nemen omdat ik een minuut te laat had ingeklokt :exploding_head:

9 likes

Ongelooflijk. Terwijl ik ook wel eens een paar min langer bleef om iets af te maken (duh). Echt zo naar.

3 likes

Dit soort berichten maken me bang :joy:
Terwijl nu tijdens de “opleidig” krijg je sochtends en smiddags 2x 10 minuten pauze. En vind dat zo’n luxe. En meen gehoord te hebben dat dat straks ook wel is.

1 like

Ik ben ineens blij dat mijn werk zo flexibel is dat ik zelf mijn dag kan indelen (als ik uiteindelijk maar 40 werk)

9 likes

Ik hoef echt geen sneeuw maar zit me wel al vanaf 15:00 af te vragen waar het blijft?! Steeds verschuift het in de weerapp. Even hopen dat het gewoon wegblijft :crossed_fingers:t3:

2 likes

Zoals soldaat van oranje?

7 likes

Hooo mijn vriend komt een dag eerder terug van vakantie. Morgen even gauw alle sporen van mijn slonzigheid en chillheid uitwissen😂

6 likes