Als je ooit bananenbrood wil bakken, kun je dus beter eerst wat jatten op je werk.
Ben zo verwend door de cotton candy druiven dat ik normale druiven niet meer zo lekker vind
@Batalash en @Soy.peor klopt het is ook heel onredelijk. Is ook nu wel weer gezakt maar ik baal(de) er gewoom heel erg van.
@Mar22 Gatsie wat rot, het zit je echt niet mee de afgelopen tijd (moederdag, je oma). Fijn dat je boosheid wat gezakt is, maar kan me voorstellen dat het misschien ook iets met de timing van dat vrijgezellenfeest te maken heeft? Soms ben je gewoon even onredelijk boos op iets/iemand, zeker met zo’n vervelende samenloop, fijn dat je het nu wat beter in perspectief kunt zien wel Ik duim voor je dat je vrijdag gewoon naar de uitvaart kunt, heel veel sterkte ook voor dan
Ja, dat begrijp ik heel goed, het is ook wel een heel slechte timing zo allemaal
Ik loop nu twee weken stage en elke dag dat ik naar kantoor ga neem ik me voor te vragen of het oké is om zichtbare tattoo’s te hebben daar, en elke keer doe ik het niet Gelukkig is het vrij koel daar dus voorlopig kom ik nog wel even weg met lange mouwen
Helaas komt dat vaker voor. Niet alle werkgevers staan positief tegenover tatoeages. Alhoewel je dan misschien na moet denken of het de juiste werkgever is.
Ja ze kunnen het lelijk vinden, maar verder? En aangezien je er toch al werkt
Ja daar zeg je wat, geen idee eigenlijk. Wettelijk misschien niet inderdaad, maar als het even kan wil ik ook niet onnodig gedoe veroorzaken natuurlijk. Al kan ik me haast niet voorstellen dat het niet zou mogen hoor, ik heb geen klantcontact en iedereen is vrij relaxed. Maar in m’n vorige werksituaties was er altijd wel al iemand anders met tattoos (of werkkleding met lange mouwen) maar hier niet, dus ik vind het net lastig inschatten.
Edit: ze moeten me natuurlijk ook beoordelen straks en ik wil wel een goed cijfer haha dus better safe than sorry ofzo denk ik?
Ik weet dat het bij sommige werkgevers in het regelement staat dat je dan bedekkende kleding moet dragen.
Edit: dat is dan niet wettelijk neem ik aan, maar de gedragscode van de werkgever.
Ik heb het bij de sollicitatie van m’n huidige baan (meeste mensen hier weten wel waar ik werk) gevraagd, want ik had lange mouwen aan. Mijn leidinggevende keek me echt verrast aan, omdat het daar totaal geen issue is en ze ook zichtbaar mogen zijn. Als je je er prettig bij voelt zou ik het gewoon even aankaarten!
Ja was wel een goeie geweest om het gelijk te vragen haha, op de een of andere manier voelt het nu een beetje stom ofzo :’) maar je hebt gelijk, moet het gewoon even noemen!
Dankjewel, lief! En ja dat speelde ook mee idd, ik was met terugwerkende kracht boos om de stomme timing van dat stomme vrijgezellenfeest. En dan was ook nog eens mijn oma net overleden.
Maar hij zit er heel erg mee en voelt zich heel schuldig. En hij kan er niks aan doen, dat weet ik ook wel.
En op Moederdag heeft ie ondanks z’n kater wel echt zijn best gedaan! Dus heb ‘m vergeven inmiddels haha
Wat dapper dat je zo’n interview doet, moet vast niet makkelijk zijn en helemaal al niet als je van sommige vragen denkt mmmm. Hopelijk wordt de uiteindelijke tekst wel zoals jij wil en schudt het mensen weer even wakker
Ik moest drie uien kopen van de vomar ipv een. Maar heb nu bedacht ze te pickelen en nu ben ik helemaal tevreden met mezelf.
Mijn vriend is om onduidelijke redenen nog niet thuis uit zijn werk? Hij is eigenlijk altijd om 16:30/17u klaar en gaat soms nog naar de sportschool maar dan snel 30 min of zo. Altijd wel tegen 18u thuis. Appjes komen aan maar worden niet gelezen, telefoon neemt ‘ie niet op. Ik zal een of andere bespreking of vergadering vergeten zijn denk ik, maar I can’t shake the feeling dat hij ergens dood in een greppel ligt
Zag net het heugelijke nieuws dat m’n nota van de podotherapeut van €360 volledig vergoed wordt door m’n zorgverzekeraar, fijn dat ik niet voor Jan lul aanvullend verzekerd ben
Was er op EGF niet een topic met foodgloss recepten? Ik zoek nieuwe recepten die makkelijk zijn om te maken, en vond die filmpjes van foodgloss er altijd ook wel makkelijk uitzien. Als er mensen zijn die nog foodgloss recepten hebben en willen delen zou ik dat heel leuk vinden
Zijn er specifieke recepten die je zoekt? Dan kan ik wel kijken of ik die opgeslagen heb.