Wassen mensen dan ook hun gehakt of spek of vis? Vind het zo raar, haha.
En zullen er mensen zijn die vleesvervangers wassen?
ik moest net huilen omdat ik de robotstofzuiger zo lief en zielig vond labiel much
Wil zo graag naar Harry Styles in juli, hij komt op mân verjaardag en lijkt me sowieso tof.
Maar ticketswap is echt onmooogelijk met duizend andere hyenaâs
Ik heb dit met van de eenzame grasmaaiers die je zo heel zielig door tuinen ziet gaan. Breekt echt mn hart
Dit is echt zo herkenbaar. Ik heb wel meermaals mân verjaardag gevierd en dat er echt weinig mensen kwamen, maar dat is allemaal heel lang geleden. En toch vind ik het nog steeds doodeng en ga ik liever alle feestvormen uit de weg. Ik hoop echt dat ik deze angst niet op mân kind later ga projecteren. (mân man weet er gelukkig wel vanaf).
Toen we een trouwfeest gaven afgelopen zomer vond ik het ook doodeng, maar gelukkig kwam zo goed als iedereen en lieten ze 't anders ruim vooraf weten.
Fijn dat ze allemaal komen iig!
Ja stom is dat hè? Ik vier meestal mân verjaardag alleen met mân ouders en schoonouders en ik roep altijd dat ik echt een keer mensen ga uitnodigen maar het is inmiddels echt jaren geleden dat ik dat gedaan heb Wel hele fijne bevestiging dat bijna iedereen naar jullie trouwfeest kwam! Maakt het in de toekomst misschien een heel klein beetje minder eng (:
Ik heb zojuist 20 keer geprobeerd een screenshot te maken met mijn telefoon en uiteindelijk was het enige effect dat die telefoon uitging.
En nu moet ik mijn pincode invoeren die ik ergens in 1902 heb bedacht en ik heb GEEN IDEE. Moet ik nu serieus mijn telefoon een harde reset geven? Of is er een manier om er toch nog in te komen�
Als ik het google krijg je n beetje t zelfde antwoord als wanneer je een lichamelijke aandoening opzoekt: Je gaat dood, terminaal, niks meer aan te doen.
Zijn puk-codes niet nog een ding? Of is dat tegenwoordig niet meer?
Is je pincode niet gewoon 0000? Mijn pincode bij opnieuw opstarten is trouwens eerst gewoon de ontgrendelibgscode die ik altijd gebruik als Face ID niet werkt daarna de Sim pincode
Mijn man kon laatst zân puk code vinden door in te loggen op de site vd provider.
En @Dazed ik hoop dat dit voor jou ook een motivatie is eens wat meer mensen uit te nodigen voor je verjaardag
Nee ik heb mijn pincode een paar maanden geleden heel specifiek veranderd omdat ik die 1e telkens vergat maar ik was blijkbaar zo arrogant dat ik dacht dat ik die nieuwe pincode wel zou onthouden zonder het ergens op te schrijven.
En @Totoro
Misschien bemoei ik me met dingen waar ik me niet mee moet bemoeien, maar dit is dus niet waar Veel gehoord misverstand.
Stukje van een dieren ambulance website:
Komen de ouders nog wel terug, als ik de vogel al heb aangeraakt?
Vaak gelooft men dat de ouders niet meer terugkeren naar hun jongen, nadat ze door mensen zijn aangeraakt. Dit is absoluut niet waar!!
De meeste vogels kunnen slecht ruiken (uitgezonderd gieren) en zullen het dus niet erg vinden dat je de jongen hebt aangeraakt. Ze maken zich wel druk als je te dicht bij hun jongen komt.
Oh dit wist ik niet. Dacht dat dat voor alle dieren gelde inclusief vogels. Maar alleen maar goed. Weer wat geleerd
Haha, ja scheelt dan misschien moeilijk doen!
Omg ik hoop echt dat ik ongesteld word zodat ik het iig niet ben op vakantie maar volgens mij komt het eraan!!!
Ik kan mijn pincode gewoon inzien in mijn account van mijn provider
Het komt het komt die lieve goede maandstond.
Hier mag het ook wel komen ben het gejank zat.
Ergens wel prettig om te weten dat ik niet de enige ben haha! Maar zo stom ook dat het niet uit lijkt te maken als je het wel een keer doet en er komen gewoon mensen, de volgende keer is het weer net zo eng somehow
Ik moet hierdoor denken dat ik de avond voor mijn verjaardag met een groep vrienden ging stappen. Een vriend van een vriend van mij was ook aangesloten, aardige gast maar ik zie hem 1x per jaar op de verjaardag van onze gezamenlijke vriend. Verder dan hoi en doei gaan onze gesprekken ook niet.
Ergens in de avond heb ik blijkbaar dronken geroepen kom morgen op mijn verjaardag gezellig. Volgende dag ging de bel en hij stond als eerste op de stoep en ik dacht wtf kom je doen Vervolgens hebben we 1,5 uur in een soort ongemakkelijkheid gezeten omdat net die avond iedereen besloot veel later dan uitgenodigd te komen