Wat je even kwijt wil #60

Niet doen! Als je eenmaal begint, is het echt verslavend. Echt slecht voor je portemonnee ook :sob:

2 likes

Omg, ik was vanmiddag het dienblad van mijn leidinggevende opruimen en toen werd ik er bijna emotioneel van toen ik zijn bananen schilletje en leeg bekertje chocomel zag staan :joy::sob: Hij heeft best wel een rottijd gehad en vond het ineens zo aandoenlijk. Zo stom.

35 likes

Laatst had ik in een wild moment van ‘ik wil weer licht haar en het moet nu zsm’ en toen bofte ik dat op maandagen best veel kappers gesloten zijn. :joy:

@era je kan ook op AliExpress een goedkope pruik kopen en (en via Youtube even kijken welke een beetje echt lijken) zo kan ik mijzelf nog wel eens van die dwang genezen :stuck_out_tongue:

5 likes

Hoezo is t pas woensdag maar voelt t door hemelvaart als vrijdag.

7 likes

Waarom kon hemelvaart niet gewoon daadwerkelijk op vrijdag plaatsvinden

13 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #6

Blond

2 likes

Vanochtend voor het eerst een medische behandeling zelf uitgevoerd, die ik zelf een tijdje geleden ook ondergaan heb. Beetje wazig zo haha, maar ik vond het heel spannend en het had ook best wel emotionele lading. Maar het ging goed, het viel me mee en het werkte ook bijna een beetje helend ofzo. Wel blij dat ik het gedaan heb! Voelt als een soort mini-overwinning ofzo :muscle:

Excuus als dit een dagboekpost is :eyes:

32 likes

Nein dankje. Het stomme is dat ik verder ook geen kleur weet om t te verven omdat ik alleen bruin mooi vind en dat heb ik al.
Zal ik anders weer een pony doen… nee grapje over mn lijk

1 like

En @sedana @PaigeMichalchuk @Crusti_Croc Ik was daar ook! Eerlijk gezegd kan ik me maar weinig van dat concert herinneren dus echt indruk zal het toch niet hebben gemaakt. Paramore en Billy Talent heb ik echt vaak gezien en ontmoet nog.

3 likes

:joy: en dan van de week een foto met pony : ik heb het toch gedaan

6 likes

Get the good old Toni Pony.

7 likes

Ik ben nu 4 weken bij mijn nieuwe baan. Het is echt zooo leuk, ik werk voor een bekende non-profit tegen dierenmishandeling en ik doe hands-on werk met kittens. Het is echt mijn droombaan maar het is tijdelijk werk t/m december. Ze zeiden wel al dat ik volgend jaar april terug zou kunnen komen maarja dan zou ik 4/5 maanden geen inkomen hebben.

Maar net kwam mijn collega naar me toe dat ze in gesprek is om mijn positie permanent te maken en dat ze super blij is met mijn hulp en graag wil dat ik blijf. Ben echt zo blij, ik hoop dat het lukt. En ik krijg dan ook nog een hoger salaris :star_struck:

134 likes

hahaha waarom niet, ik ga altijd terug naar mijn pony juist :grimacing:

3 likes

Omdat ik dan 3 jaar oud lijk. En hem binnen een dag al zat ben

Er komen ineens heel veel van dit soort berichten voorbij op mn FB

5 likes

Ik heb Stelz helemaal ontdekt, 63 calorieën per blikje en alsof je priklimonade drinkt :sparkles:

5 likes

Alsnog gefeliciteerd birthday buddie.

5 likes

Hopelijk kan je snel een birthday pt 2. doen en met wat leuke mensen een terrasje pikken, uitgaan of wat anders doen.

2 likes

Wij hebben soms mensen die via de politie en allemaal gedoe bij ons op de afdeling worden opgenomen.

Vandaag moest ik de kamer verhuizen van zo’n client vind ik een blaadje met allemaal gedachtes van hem waarom hij opgesloten zat, Nederland zegt een vrij land te zijn maar is helemaal niet zo. Allemaal van dat soort dingen. Alleen eindigde hij met

‘Waar is mijn bril’

Echt heel poëtisch

60 likes