Wat je even kwijt wil #60

Zeg maar tegen hem " Sagapo"

1 like

hallo ik ben ook in griekenland en ik wil deze lijst aub

6 likes

Leuk! Waar ben je?

Melitzanosalata= aubergine salade. Gtipiti =fetta met paprika. Dolmades of jemistes = gevulde druivenbladeren of gevulde paprika (wel soms met gehakt). Gigandes = reuze bonen in tomatensaus. Kolokithakia=courgettes.
Florines =gegrilde puntpaprika. Natuurlijk tzaziki. Fijne vakantie.

27 likes

Met het idee baat het niet schaadt het niet: dit hielp echt aanzienlijk. Ik ga het vanavond ook nog doen, bedankt!

5 likes

Aah hoe vet! Ja ik ga ook met mijn gezin. Ouders zijn helemaal fan en m’n siblings en ik zijn er echt mee opgegroeid dus we gaan hopelijk voor het eerst met z’n allen! We proberen maar in te zetten op Landgraaff met de hoop dat meer mensen naar Amsterdam willen😅

3 likes

Mijn reisgenoot was de sleutel van ons vakantiehuis kwijtgeraakt. Om niet in de auto te hoeven slapen werd er een zoektocht ingelast maar na een dik half uur nog geen sleutel :thumbsdown:. De paniek brak bijna uit en ondertussen ging ik alvast kijken hoe ik kon inbreken en of er geen raampje openstond om doorheen te klimmen. Helaas kon ik mijn apenkooitalent niet kwijt. We hadden het bijna opgegeven maar toen ontdekte ik een aanwijzing. Als een ware Babka Holmes vond ik een parkeerticketje van vandaag. De sleutel moest dus in de buurt zijn. En ja, gelukkig, daar tussen al het groen, de bossen en de bloemen vond ik de sleutel terug :cheer:. Gewoon in een bed slapen, geen raampje intikken en ook nog credits ontvangen voor mijn zojuist ontdekte zoektalent :disguised_face: :nerd_face:.

47 likes

Tiropita en spanakopita kunnen jullie ook eten.

@Barbamama ah fijn! Hopelijk ben je dr snel vanaf

3 likes

Wat chill! Superfijn, dankje @Soy.peor ook. Spanakopita en tiropita haal ik bijna elke dag wel bij de bakker maar avondeten was nog wel een dingetje, nu heb ik er helemaal zin in om op zoek te gaan

2 likes

ik ben op Zakynthos, is hier sowieso allemaal nogal toeristisch (op het restaurant tegenover mijn hotel staat dat ze ‘dutch breakfast’ hebben, wat dat ook moge betekenen) maar nu voel ik me zĂ©lf iig minder toeristisch, thanks!

3 likes

joh dat is echt om de hoek bij mij! ik twijfelde nog waar ik zou gaan eten maar nu niet meer :grin:

2 likes

Wat goed!

2 likes

Ik heb waarschijnlijk een nieuwe hulp in de huishouding gevonden en ik kan niet wachten om daar weer iedere week over te kunnen gaan zeuren hier :ok_hand:t3::heart:

61 likes

Ik heb echt zin in een feel good romcom, maar tegenwoordig worden er echt geen goede meer gemaakt. Gaat altijd gelijk richting hallmark achtige films.

3 likes

Ik heb nog nooit zooo uitgekeken naar Hemelvaartsdag+weekend. Eindelijk rustdagen na een super hectische tijd. Ik zeg ook steeds: ‘bijna Hemelvaart!!!’

19 likes

Wat een onwijs klotenieuws, ik hoop dat jullie nog een poosje hebben met elkaar en dat dat voor hem een fijne tijd gaat zijn. Ga daar heel erg van genieten, het gaat hoe dan ook te kort zijn maar nĂș is hij er nog.

Het is al gezegd maar wil het je echt op het hart drukken: één van de meest vreselijke dingen vind ik dat ik de stem van mijn vader me steeds slechter voor de geest kan halen. Ik zou dus voicememo’s maken of filmpjes waarin hij praat.

3 likes

NIET!! Weet je hoe lang ik hier al op wacht??? Omg omg omg.

3 likes

Heeft ze nog plek voor een huishouden? Haha

3 likes

Loa haha

3 likes

Een meid die ik ken was vorige week de hele dag lekker leuk op pad met de vriendin van Thierry Baudet :grimacing:
Heb haar gedelete uit m’n vrienden lijst

14 likes

Ik ben zo blij als het straks 5 uur is! Nog even boodschappen doen, koffer inpakken en op tijd slapen om morgenochtend tussen 4 en 5 te vertrekken voor een weekendje weg!

14 likes