Ik had afgelopen weekend een bruiloft van een vriendin, de eerste uit mijn vriendenkring, en wauw wat was dat een waanzinnig mooie dag zeg? Zoveel liefde, zo’n fijne sfeer, mega lekker eten en een van de beste feestjes die ik de afgelopen tijd heb meegemaakt. Zit oprecht nog de hele tijd na te genieten en hun trouwfotos te bekijken
Ik denk baby’s alleen die zijn zo erg dat ze hier van kunnen genieten
Dinsdagen zijn fijn om vrij te zijn! Over het algemeen bij winkels etc lekker rustig
Jaa plus er word vaak op de dinsdag bijgevuld in winkels hehe. Plus ik heb straks met pinksteren nog een extra dag vrij.
Ik heb altijd wel een beetje tril handjes maar heb het meestal niet door. Vandaag is het wel echt heftig en heb ik er wel last van zo erg tril ik.
Oh shit wat erg heel veel sterkte
Ja heb idd ook een spul gekregen om te polijsten, kennelijk zat toch de hele voorkant vol, oeps. Ook gek, voor mn gevoel in een paar dagen gebeurt. Maar ik was er dus tóch voor niks. Helpt dat spul bij jou goed?
Ik heb vorig jaar in mei €40 betaald voor gas en elektriciteit. Zoals het er nu naar uitziet kom ik deze maand uit op €127. Niets geks gedaan, zelfs bewust minder elektriciteit gebruikt. Hoe dan
Pfff ik maak me wel echt steeds meer zorgen om alle oplopende kosten en ik verdien gewoon modaal.
En hoe erg is dit ook voor mensen die het nog veel minder goed hebben, kan toch niet heel veel langer zo doorgaan zou je zeggen
Ik twijfel of ik in m’n eentje naar een feest van m’n studievereniging ga. Grote kans dat ik niemand tegen ga komen die ik ken want afgelopen twee jaar had ik online les en verder ga ik nooit naar activiteiten van m’n studievereniging… Maar een feestje is leuk en ook zusterverenigingen komen dan
Spreek het jezelf af dat je iig een uurtje gaat en is het niks, dan ga je weer naar huis.,
Ja ik was ook heel verbaasd.
Ik heb heel bewust de verwarming minimaal aangezet, misschien een uur of 5 totaal. Ik woon volledig ingekapseld in een appartement dus zeker geen kou geleden maar moest ook even 20 euro bijbetalen, en met mij het hele appartementencomplex.
Mezelf even een schop onder m’n kont gegeven en een heerlijk blokje hardgelopen in de regen. Dan voelt die warme douche extra lekker!
Ben elke keer helemaal afgeleefd na een kantoordag . Gaat dit ooit nog wennen, met een gemiddelde frequentie van 1 dag per 2 weken
.
Gelukkig maar een hele korte werkweek
Wekker weer om 06.30 want moet morgen weer werken na 3 weken vakantie help. Nog nooit zo weinig zin gehad.
We hebben al een tijdje een vreemde kater op bezoek en nu wil ik er achter komen of ie van iemand is want hoe schattig hij ook is het is eigenlijk ook irritant, want hij is niet gecastreerd. Nu hoop ik stiekem dat niemand hem claimt want ik ben geneigd hem op eigen kosten te laten castreren. Vind het potentiële sproeien in huis vele malen vervelender dan het extra voer dat ik nu maandelijks moet inslaan omdat hij steeds zonder dat we het doorhebben de bakjes leeg vreet. Maar voel me wel een klein beetje een slecht mens nu ofzo
Verschrikkelijk. Heel veel sterkte toegewenst aan jou en je familie
Je kan de dierenambulance bellen! Die kunnen ook een eventuele chip uitlezen of een belbandje omdoen.
Tóch niet voor niks bedoel je denk ik? Fijn dat ze je konden helpen!
Ze hebben mijn lens toen daar schoongemaakt en dat spul meegegeven zodat ik het zelf kon doen als ik weer vlekken kreeg, maar dat kreeg ik niet meer dus heb het nooit hoeven gebruiken. Ik herinner het me niet helemaal goed maar ik geloof dat mijn lens qua pasvorm ook niet helemaal goed was toen en dat het daar ook mee samenhing.
O top! Morgen maar even bellen. Wordt wel een uitdaging om hem te pakken te krijgen daarvoor
Ik had echt al jaren last van een knakkende kaak wat enorm verergerde en de afgelopen maanden was het bijna niet te doen meer. Mijn collega schrok ook regelmatig van de klappen die mijn kaak gaf maar sinds zaterdagavond is het ineens weg? Ineens? Ik weet echt niet hoe en wat en ik zit vol verbazing maar het is er gewoon niet meer. Na zeker 10 jaar