Wat je even kwijt wil #60

Heb de hele dag in de welness lopen dobberen lof it.
Echt een briljant idee van mezelf om dat aan iemand cadeau te geven zo heb ik er zelf ook wat aan.

26 likes

Oh vandaar dat de camper van de buren steeds vaker vrijwel de hele week aan de straat 2/3 parkeerplekken staat te bezetten

2 likes

Wat is sowieso je motivatie om het filmen en op TikTok te plaatsen…

8 likes

Ja heftig he, zo zie je dat dit probleem ook heel veel impact heeft op de samenleving en niet alleen bij de camperhouders.

5 likes

Geld ophalen via volgers om te doneren. Anders lukt het niet echt om zoveel mensen zoveel geld te geven. Dus dat snap ik ergens nog wel.

1 like

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Serietopic #4

En wat houdt je tegen

Dat als ik t niet meer leuk vind ik forever wel ergens een glitter heb zitten.

2 likes

Ik ga zometeen mijn ontslag indienen. Hoewel ik daar zelf wel blij mee ben, is het toch wel ff een vervelend dingetje om te doen. Ik ben blij als het geregeld is straks!

67 likes

Gefeliciteerd! Heb je al een nieuwe baan om naar uit te kijken?

3 likes

Dankjewel! En yes, ik heb een nieuwe baan en daar veel zin in!

7 likes

Ik heb de bioscoop overleefd. De hele rit terug kreeg ik een samenvatting van alle vliegtuigen die we zagen en probeerde m’n vader me over te halen om voor defensie te gaan werken :joy:

28 likes

afbeelding

16 likes

Ja, de eerste thuis en een paar dagen later in het ziekenhuis nog één, een lichtere. Het zit in de familie en ze is zwaar roker. Ze heeft 10 jaar geleden ook een hartaanval gehad. Toen zijn er twee stents (?) geplaatst. Nu zijn alle 3 de kransslagaders verstopt en moeten er waarschijnlijk 4 omleidingen komen.
Ik heb zeker vertrouwen in de artsen. In haar lichaam minder.

Haha dat is ook mijn standaard ritueel op de maandag :joy:. Tot 09:00 en dan aan de slag.

3 likes

Ik heb zo een fijn weekend gehad maar ik ben echt zo brak nu. Is het weer bijna weekend?

2 likes

Nee, maar volgende week is het Pinksteren. Dan ben je, waarschijnlijk, volgende week maandag vrij.

Over niks doen: heb een paar dagen vrij maar ben al de hele tijd een beetje half ziek. Zo lamlendig gevoel, maar ook niet zo erg dat ik echt niks kan ofzo. En van heel de dag series kijken en forummen voel ik me mehhhh. Morgen eigenlijk weer werken maar heb me vast afgemeld voor een lange sessie op kantoor die ik eigenlijk zelf organiseer dus dat lucht wel op

3 likes

“Nee, nee, nee Vaiaan. Er zijn ook banen waarbij je niet met een rugzak op hoeft te rennen en waar mensen zoals jij heel hard nodig zijn.”
:fearful:

3 likes

Aaaah ik vlieg vandaag (niet Schiphol) en zo ontspannend heb ik nog nooit gevlogen. Geen wachttijden, korte reistijd naar het vliegveld. 4 uur later en we zijn op een zonnig eiland. :tada:

25 likes