Wat je even kwijt wil #60

Nooit

26 likes

Ah okƩ dan weet ik genoeg en ga ik weer verder als professionele aardappel.

6 likes

Als je bedenkt dat je het gehad hebt en niet meer hoeft die week :joy:

1 like

Ben net opgelicht in de trein door een nep collectant :tired_face: ging echt om een klein bedrag maar hij heeft in totaal best veel geld opgehaald volgens mij. Hij zei dat hij van de regenboog groep was en geld en eten verzamelde, maar na afloop vond ik het toch vreemd en toen googled ik en bleek het nep te zijn

1 like

Runner’s high? Ik geloof dat dat niet voor iedereen is weggelegd. Vooral voor mezelf niet.

2 likes

Je kan overwegen alsnog een melding te doen bij NS? Het gaat hier meer om het principe lijkt me, vervelend voor je dat je bent opgelicht.

2 likes

Net gezocht op: ā€˜eten mieren maden?’. Love my life.

6 likes

En?

1 like

Cliffhanger dit hoor

5 likes

ā€œMieren accepteren maden moeizaam, ze zijn erg groot, krachtig, hebben een stevige huid en bieden veel weerstand. Opensnijden is niet erg handig, dan lopen ze leegā€¦ā€
Van onze vrienden van het AntForum! :ant:

De maden die onder de kliko lagen zijn inmiddels weg. Onduidelijk is het of ze door de mieren zijn opgegeten of door de vogels.

7 likes

:warning: :warning: Hij is weer op voorraad!! :warning: :warning:

3 likes

ā€œOpensnijden is niet erg handig, dan lopen ze leegā€ :nauseated_face:

Maar gelukkig dat de maden bij jou iig weg zijn!

2 likes

Vogels lijkt mij logischer. Maar weg is weg.

Hierop inhakend: mieren helpen bladluizen dus zijn echt fuckers

Maar had lieveheersbeestjeslarven bestelt en die vreten dus binnen 2 weken alle bladluizen in je tuin weg, echt beste insect.

9 likes

We gaan straks naar een verjaardag en ik heb mij net al helemaal gedoucht en opgemaakt. Zegt mijn moeder: moet jij nog douchen??? Totaal niet beledigd nu.

3 likes

En nu is het tijd voor fouradi en allemaal andere begin 2000 slechte muziek.

12 likes

Ohhhh ik ben donderdag naar een festival geweest en ben daar nog best moe van, maar nu belt een vriendin me of ik zin heb om mee te gaan naar een festival want ze heeft een kaartje over :thinking::thinking: zou wel maar voor een paar uurtjes zijn want heb vanavond ook afgesproken. Ik heb nu nee gezegd maar ik vind dit echt moeilijk haha.

Edit: ik ga mee :crazy_face:

30 likes

Dan ga ik voor deze klassieker

4 likes

Zusje van Debbie?
Veel plezier iig!

4 likes

Een vriendin heeft me vanmiddag letterijk uit bed gesleurd onder het mom van ā€˜frisse lucht is goed voor je!!’. Ze heeft op de bank zitten wachten tot ik aangekleed was en daarna me meegenomen naar de markt. En nu heb ik tassen vol lekkers meegenomen: nootjes, verse croissants, frambozen en pecan taartjes, carrot cake en daarna heeft ze me nog getrakteerd op een verse portie gebakken vis. Voel me nog steeds beroerd maar het was heel fijn :smiling_face_with_three_hearts:

103 likes