Wat je even kwijt wil #60

1 like

Ik vind het zo bijzonder dat je tegenwoordig van die filmpjes hebt op Instagram waarin mensen zich on screen aankleden om hun outfit aan te prijzen. Dat je dan eerst in je onderbroek en beha staat en dat ze dan een croptop aandoen en heel awkward een spijkerbroek proberen aan te trekken en daarna nog sandaaltjes.

1 like

Bedoel je net als bij deze chick?
https://youtube.com/shorts/0M2BTAHGFGU?feature=share

1 like

Die ik net zag zei er bijna niks bij m.b.t. hoe te combineren en was nog meer awkward.

2 likes

Morgen mijn eerste werkdag bij mijn opdrachtgever sinds mijn burn-out. Ik ben blij dat ik na 8-9 maanden er beter uitgekomen ben & dat ik gewoon weer kan gaan werken!

83 likes

Ik heb hem al gezien en ik vond het echt een goede film. Veel plezier vanavond!

1 like

Ipv een live love laugh leenbakker-bordje, hebben ze bij mijn schoonvader + vriendin een vloerkleed mit inspirerende tekst.

Heftig hahaha

18 likes

Voorstanders van plastische chirurgie? :joy:

3 likes

Ik zou hier per ongeluk expres een glas rode wijn of koffie ofzo over laten vallen. Oepssssss 🫠

3 likes

Oh ik heb nog geen avondeten, je mag het aan mij wel kwijt

23 likes

Nee, maar zouden ze wel kunnen gebruiken :joy::joy:

2 likes

Had via thuisbezorgd bij een snackbar besteld. Kreeg ipv een bestelde kaaskroket een normale kroket en dit was vorige keer ook al, toen niks van gezegd maar nu wel gebeld want ben er klaar mee. Gaan ze vet moeilijk doen??? En nu willen ze de normale kroket terug zodat ze een kaaskroket na kunnen leveren. Nou ffe serieus hoor :rofl::rofl:

16 likes

Wat gaan ze met die gewone kroket nog doen dan :joy:

6 likes

Hahaha ja ik was ook echt vet verbaasd aan de telefoon “maar er is al een hap uit??” Maar dat maakte niet uit zeiden ze. Heel gek.

4 likes

Haha, het klinkt raar maar ik snap t wel. Veel mensen bellen dat er iets niet kloptaar intussen eten ze het wel op… daarom doen ze dat, teveel slechte ervaringen met profiteurs

3 likes

Nou ik snap dat echt niet. Jíj maakt een fout, daarop wordt je door de klant geattendeerd. Dan ga je er later weer heen met het juiste product en ga je iets ophalen wat je dan weggooit? Laat het ze dan gewoon opeten.

Ik vind dit echt alleen van toepassing op mensen die hun bord leeg eten en dan zeggen: het was zooo vies en dán iets gratis willen.

14 likes

Ze willen controleren of de fout klopt.

Je wil niet weten hoeveel mensen bellen met onterechte klachten.

3 likes

Nou ze kunnen m komen halen toch

2 likes

Haha en ik dacht dat je dit op het vloerkleed van @Geez d’r schoonvader wou laten vallen :smiley:

6 likes

's ochtends denk je: leuk een tgtg box. 's avonds: godver moet ik dat ding gaan halen :angry:

17 likes