Is het ook niet. Maar ken iemands mentale staat niet en als iemand echt niet ‘zichzelf’ is op een bepaald moment, is een stille bus misschien ook weer niet de beste setting om er wat van te zeggen, ook al wil ik dat wel.
En dan vooral dus afgewogen tegen hoeveel nut het heeft. Zijn geen jongetjes van 16 die even flink aangesproken moeten worden bij belletje lel of iets.
Nouuu, de hele dag weg geweest en kwamen thuis: stond de voordeur open Blijkt dat we die zijn vergeten dicht te doen. Er stond zelfs een pakketje in de deurpost. Gelukkig stond de laptop nog in het zicht, dus er zal vast niemand binnen zijn geweest.
Oh nee ik bedoelde niet dat je er iets van moest zeggen, zou ik zelf ook niet hebben gedaan als vrouw in een bus met twee jongens die zo bezig zijn. Bedoelde alleen dat wat ze eventueel hebben meegemaakt geen excuus is om zich zo te gedragen
Nee sowieso geen excuus. En vind het ook gewoon kut want ik werk wel eens met deze doelgroep en er zijn al zoveel vooroordelen over ze, en als mensen dan zich op die manier gedragen denk ik ajb niet doeeen
Ik heb dit ook ooit gehad, ik schrok me dood toen ik thuiskwam en heb me er zo stom over gevoeld. Mijn deur valt niet uit zichzelf in een slot dus ik moet extra goed opletten.
Ik denk het wel, was in Frankrijk!
Ik zit te wachten tot mijn vriend en logé thuis komen, heb echt flashbacks naar mijn oppas tijd. Op de bank doelloos zappen om wakker te blijven en niet weten hoelaat en in welke staat je ze aantreft
Ik heb vandaag Ch!pz gezien en het was zoooo leuk, echt mijn 12 jarige zelf is zo zo zo blij
En Immer Hansi en dat was ook echt leuk
Gisteren gehoord dat m’n zus en haar gezin Corona heeft. Ik ben er in het weekend nog bij geweest dus meteen zelftest gedaan: negatief. Maar vandaag sta ik op en voel me zo belabberd. Knallende hoofdpijn (maar oké, heb ik wel vaker) en sinuspijn. Voelt ook echt eerder als een sinusitis maar een vriend zegt dat dat ook Corona kan zijn. Heb bijna de hele dag geslapen want zo moe, dus nu laat nog maar eens een testje doen. Ik wil geen Corona maar sinusitis is ook echt geen pretje dus dat wil ik ook niet
Weet niet of er meerderen zijn, maar dit gebeurt al jaren tussen Centraal en Amstel. Vertelde deze ook iets over het seizoen en dieren? Toen ik nog vaak op dat traject reisde, was er namelijk een man die altijd een dier in zijn verhaal verwerkte. Er kwamen zelfs eens inktvissen in voor haha.
Als dat dezelfde is als de jouwe dan doet hij het al meer dan 10 jaar
Ik ben net terug van een bruiloft, hele avond gedanst op hakken dus nu voelt het alsof m’n voetzolen aan het afsterven zijn. Maar het was wel een hele leuke avond
The sound of silence in je hoofd hebben en niet kunnen slapen is geen goede combinatie. Hello darkness my old friennnnnnddd. Argh
Ik heb zo lekker gedanst vannacht ben helemaal euforisch. Heb nu al een blauwe plek zichtbaar van in de moshpit springen
. Love mn leven, einde bericht
Ik voel me tijdens zo’n lang weekend echt een beetje eenzaam (do-zo vrij). Alles in huis is gedaan, heb vrijdagavond wel afgesproken met vrienden maar de zaterdag leek eindeloos te zijn. Vandaag nog even overleven en dan mag ik morgen weer werken
Ik heb zoveel respect voor al die hardwerkende mensen op Schiphol. De rijen vielen echt reuze mee. Nu kan de vakantie beginnen
Ik wil echt wildlife fotograaf worden, wat ontzettend cool is dat.
Ik ga vanavond weer eens met mijn vader naar de bios (laatste keer was echt meer dan 5 jaar geleden) naar de nieuwe Top Gun. Nou… ik had het kunnen weten. Mijn vader zit me nu al meer dan een week lang alles over vliegtuigen uit te leggen en hoe je het verschil kan zien, waar ze voor dienen en welke scènes er in de originele film niet kloppen. Verder luistert hij al de hele week naar de soundtrack.
Ik: ‘Maar ik hoop gewoon dat er een fatsoenlijk plot in zit.’
Mijn vader: ‘Maar je moet echt goed tijdens de vliegscènes opletten. Sommige vleugels kunnen kantelen.’
Ik: ‘Maar het verhaal…’
Mijn vader: ‘Daar gaat het niet om!’
Dit is zo’n beetje onze thuissituatie nu.
Volgens mij heeft hij er zin in.
Ah, wel lief day hij zo enthousiast is. Krijg je straks ook een week lang de nabeschouwing?
Ben bang van wel hahaha! Help!
Misschien moeten we ook voor ze gaan klappen, net als voor het zorgpersoneel Nederlanders en hun prioriteiten.