Zit je daar naakt te eten ofzo? Want anders snap ik niet waarom dat bejaarde koppel zo doet.
Is er geen bord achter jou met iets feministisch of anti racistisch ofzo. Kunnen boomers ook niet goed tegen
Jep! Ideaal haha. Gisteren stonden mensen ook buiten te wachten op Schiphol, nee dankje.
Ik heb zojuist mijn huur opgezegd en erin vermeld dat ik de scheur in de badkamer niet helemaal zelf ga vergoeden want is mogelijk door slijtage en nu ben ik bang voor de reactie want ik ben extreem conflictmijdend.
Omg ik had een bikini besteld en die kwam net binnen, zit er gewoon een gele vlek in het kruis van iemand die hem heeft gepast/gebruikt??
O wat slim, had ik ook moeten doen. Ik zit nu nog net niet jankend achter m’n bureau. Geniet ervan!
Kwam net een duif keihard naar mij toe rennen alsof die mij wou aanvallen
Nee, ik had geen eten bij me.
Weet je wel zeker dat het een duif was
Er zijn er volgens mij minstens 4 ofzo.
We zijn niet meer veilig! Hoppaaaa
Kut prepubers die niet fatsoenlijk fietsen. Ik had bijna een kettingbotsing omdat een groepje van acht niet wilde fietsen omdat ene Vincent niet wou fietsen en ‘stoer’ probeerde te doen, aldus een pubermeisje.
Wou dat de politie boetes uitdeelde aan dit soort achterlijk gedrag
Ik dacht dus altijd dat de uitspraak ‘lullen als Brugman’ van Brugman keukens kwam, omdat ze je daar zo goed een keuken aan kunnen smeren, maar is dus niet zo
Ik heb een luxe probleem. Er zitten teveel ijsjes in m’n vriezer.
Zucht… ik kom er aan.
Ik heb vandaag zo’n poetsdag, bovenverdieping helemaal opgeruimd en schoon gemaakt. En net de diepvries leeg gemaakt, was nodig er lagen nog spullen in van 2020 oeps
Ik heb vandaag op m’n huidige werk aan mijn baas verteld dat ik nieuw werk heb en dus wegga, en hij was duidelijk heel blij voor me maar ook duidelijk heel blij voor hemzelf omdat ik momenteel nog in reïntegratie zit (en alleen maar boventallig werk doe) en dus alleen maar geld kost. Wat hem betreft kon ik morgen al bij m’n nieuwe werkgever beginnen zei hij letterlijk. Ondanks dat ik superblij ben dat ik een nieuwe baan heb voelde het toch een beetje zuur dat hij dat zo duidelijk liet doorklinken. Plus dat het nu zo echt is ineens dat ik na ruim 10 jaar in ander werkveld ga werken, voelt ook heel onwennig en spannend, ben er helemaal moe van ook.
Spannend!! Wel fijn dat het gelukt is om helemaal wat anders te vinden. Ga je daar meteen vol aan de slag of toch nog opbouwen? (Hoewel ik denk dat een verandering van sector wel veel kan doen op dat vlak qua inzetbaarheid )
Nee ik bouw qua uren nog wel flink wat op de komende weken (alleen dan wel in boventallige taken dus) zodat de overgang zo klein mogelijk is. In nieuwe werk wel meteen volle bak aan de slag (parttime alsnog wel). Nieuwe werk is bewust gekozen omdat het alle factoren die me in het huidige werk zo tegenstonden niet heeft