Wat je even kwijt wil #60

Mijn haar is geverfd en nu stinkt het maar ben te lui om te douchen

2 likes

Hey! Ik zie op Instagram iemand die 2 kaartjes aanbied voor de Buurmannen in Amsterdam op 12-06. Heb je zelf inmiddels al nieuwe kaartjes of heb je maybe interesse? Moest aan je denken :laughing:

1 like

Haha wil er zeker nog naar toe, maar veel van hun voorstellingen zijn op het laatste moment geannuleerd.

1 like

Kreeg van de week ineens foto’s van een hond toegestuurd van een onbekend nr op whatsapp. Dus ik zei denk dat je het verkeerde nr hebt, maar je hebt wel een leuke hond. Zei hij sorry en sindsdien krijg ik elke dag foto’s van zijn hond :joy::joy:

153 likes

Begin van een love story. Mijn harrrrrt :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Als ik facebook moet geloven had het mn vader kunnen zijn :laugh:

12 likes

hahahah dit is zo leuk

3 likes

1 like

Ik vind het zo bijzonder dat je tegenwoordig van die filmpjes hebt op Instagram waarin mensen zich on screen aankleden om hun outfit aan te prijzen. Dat je dan eerst in je onderbroek en beha staat en dat ze dan een croptop aandoen en heel awkward een spijkerbroek proberen aan te trekken en daarna nog sandaaltjes.

1 like

Bedoel je net als bij deze chick?
https://youtube.com/shorts/0M2BTAHGFGU?feature=share

1 like

Die ik net zag zei er bijna niks bij m.b.t. hoe te combineren en was nog meer awkward.

2 likes

Morgen mijn eerste werkdag bij mijn opdrachtgever sinds mijn burn-out. Ik ben blij dat ik na 8-9 maanden er beter uitgekomen ben & dat ik gewoon weer kan gaan werken!

83 likes

Ik heb hem al gezien en ik vond het echt een goede film. Veel plezier vanavond!

1 like

Ipv een live love laugh leenbakker-bordje, hebben ze bij mijn schoonvader + vriendin een vloerkleed mit inspirerende tekst.

Heftig hahaha

18 likes

Voorstanders van plastische chirurgie? :joy:

3 likes

Ik zou hier per ongeluk expres een glas rode wijn of koffie ofzo over laten vallen. Oepssssss 🫠

3 likes

Oh ik heb nog geen avondeten, je mag het aan mij wel kwijt

23 likes

Nee, maar zouden ze wel kunnen gebruiken :joy::joy:

2 likes

Had via thuisbezorgd bij een snackbar besteld. Kreeg ipv een bestelde kaaskroket een normale kroket en dit was vorige keer ook al, toen niks van gezegd maar nu wel gebeld want ben er klaar mee. Gaan ze vet moeilijk doen??? En nu willen ze de normale kroket terug zodat ze een kaaskroket na kunnen leveren. Nou ffe serieus hoor :rofl::rofl:

16 likes

Wat gaan ze met die gewone kroket nog doen dan :joy:

6 likes