Wat je even kwijt wil #60

Ik heb echt even hele mixed feelings

1. trots
    Ging even mentaal niet zo lekker, dus was al ruim een week een bende in m’n huis, al drie weken m’n bed niet verschoond, geen afwas en was gedaan etc. en met die rommel kan ik dan ook niks anders zoals een wandeling maken of werken, want ik denk dan alleen maar: moet. opruimen.
    Vandaag eindelijk mezelf bij elkaar kunnen rapen. Self care Sunday gehad. Alles in huis is spik en span, m’n haar heeft een zilver treatment gehad, wenkbrauwen geharst en geverfd en zelfbruiner gesmeerd.

2. dom maar blij
    Ik heb tegen iemand gezegd dat ik in m’n weekenden en vakanties wil uithelpen in zijn bedrijf. Extra geld, minder vrije tijd. Dit is zwaar vluchtgedrag, want ik kan niet meer dan 60 min met mezelf op de bank zitten zonder in een negatieve spiraal te belanden. Maar werk mezelf de afgrond in. Werk al min. 50 uur per week op vijf dagen en nu dus meer werk erbij :flushed:

3. kut
    Hele week niet gesport en date struggles.

Het leven is een achtbaan :clown_face:

17 likes

Mijn moeder heeft afgelopen week twee hartaanvallen gehad en wordt morgen geopereerd. Ik vind het allemaal zo eng.

29 likes

Oh jeetje wat naar… twee ook! Hebben ze een idee wat de hartaanvallen heeft veroorzaakt?
Ik kan mij voorstellen dat het heel spannend voor je is, voor wat het waard is; vertrouw in de dokters en in je moeder zelf! Heel veel sterkte :kissing_heart:

3 likes

Gereserveerd? Nee, dus jij wordt kwaad. Waarom? Je bent te laaaaaaaat.

10 likes

Op tiktok zijn er veel creators die daklozen/bedelende mensen heel wat geld geven (honderden dollars), wat ik altijd heel mooi vind. Maar vaak vragen ze aan het begin van die video om een paar dollar om bv. de bus te halen. En daar word ik zooo ongemakkelijk van, waarom moet je dat eerst vragen :sob: als iemand nee zegt ga je dan niks geven?

3 likes

Kun je niet onder dat werk meer uit? Dit lijkt me niet echt gezond en dat heb jezelf ook al duidelijk door.

1 like

Heb de hele dag in de welness lopen dobberen lof it.
Echt een briljant idee van mezelf om dat aan iemand cadeau te geven zo heb ik er zelf ook wat aan.

26 likes

Oh vandaar dat de camper van de buren steeds vaker vrijwel de hele week aan de straat 2/3 parkeerplekken staat te bezetten

2 likes

Wat is sowieso je motivatie om het filmen en op TikTok te plaatsen…

8 likes

Ja heftig he, zo zie je dat dit probleem ook heel veel impact heeft op de samenleving en niet alleen bij de camperhouders.

5 likes

Geld ophalen via volgers om te doneren. Anders lukt het niet echt om zoveel mensen zoveel geld te geven. Dus dat snap ik ergens nog wel.

1 like

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Serietopic #4

En wat houdt je tegen

Dat als ik t niet meer leuk vind ik forever wel ergens een glitter heb zitten.

2 likes

Ik ga zometeen mijn ontslag indienen. Hoewel ik daar zelf wel blij mee ben, is het toch wel ff een vervelend dingetje om te doen. Ik ben blij als het geregeld is straks!

67 likes

Gefeliciteerd! Heb je al een nieuwe baan om naar uit te kijken?

3 likes

Dankjewel! En yes, ik heb een nieuwe baan en daar veel zin in!

7 likes

Ik heb de bioscoop overleefd. De hele rit terug kreeg ik een samenvatting van alle vliegtuigen die we zagen en probeerde m’n vader me over te halen om voor defensie te gaan werken :joy:

28 likes

afbeelding

16 likes

Ja, de eerste thuis en een paar dagen later in het ziekenhuis nog één, een lichtere. Het zit in de familie en ze is zwaar roker. Ze heeft 10 jaar geleden ook een hartaanval gehad. Toen zijn er twee stents (?) geplaatst. Nu zijn alle 3 de kransslagaders verstopt en moeten er waarschijnlijk 4 omleidingen komen.
Ik heb zeker vertrouwen in de artsen. In haar lichaam minder.