Wat je even kwijt wil #60

Waarom besluit mijn lichaam om op de eerste vakantiedag een doorbraakbloeding (door m’n pil heen) in gang te zetten??? Ik had natuuuurlijk geen tampons meegenomen en ben hier onredelijk geïrriteerd over

1 like

Had je presale? Via waar?

1 like

Niet ikzelf maar iemand van ons gezelschap wel omdat hij al vaker was geweest! Via Mojo.

3 likes

Ah kut heb geen presalemail gehad van mojo haha. Wel meeega chill dat jullie al kaarten hebben!

2 likes

Diegene is ook echt al een stuk of 5 keer geweest als het niet vaker is, dus denk dat ze die mail maar aan een vrij select groepje gestuurd hebben! Altijd wel lullig als tijdens de presale de helft van de kaarten al weg is maar dat valt dan denk ik mee. Hopelijk lukt het bij jou morgen ook!

1 like

Ik ga niet maar ik zag deze link en wachtwoord toevallig ergens voorbij komen:

Misschien lukt dat? Zag bij andere mensen dat het lukte

6 likes

Ja, dat is dezelfde code haha.

2 likes

Yesss gelukt

4 likes

Die nieuwe emoji’s bij Teams zijn echt zo lelijk.

9 likes

Ik app wel eens met de boekwinkel hier maar die schrijven altijd met onnodige puntjes waardoor ik alles wat ze schrijven dreigend lees. Nu weer:
“Je bestelling is binnen.… kom het maar ophalen wanneer je wilt.…”
Oke :japanese_ogre::hocho:

62 likes

Ik heb vorige week iets gekocht (of naja 1,5 week geleden al) en dat was woensdag verstuurd stond er maar er stond ook bij dat het wel 7 werkdagen kan duren met PostNL. :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow: Inmiddels heb ik het dus nog steeds niet maar dan denk ik waarom zeggen ze dan een week geleden al dat ze het hebben verstuurd? Zit gewoon in NL namelijk. Daar klopt dan ook niks van. Het is gewoon iets wat door de brievenbus kan.

1 like

Wow, bedankt!! :star_struck::star_struck:

3 likes

Je kan het melden bij meldpunt zorg en overlast van je gemeente.

Dit is die van mijn regio.
Deze meldingen hebben wel meer resultaat als ze meer meldingen binnen krijgen. Dus mss kan je bij andere buren informeren of ze er ook last van hebben en vragen of ze ook willen melden.
(de hulp houdt trouwens in dat er ondersteuning bij het opruimen en schoonmaken komt, als het eenmaal loopt is het in mijn ervaring heel effectief)

5 likes

Ik krijg op tiktok steeds een vrouw te zien, die in de biblebelt nep dreads maakt voor het haar van middelbare witte vrouwen. Het is zo lelijk :joy:

https://vm.tiktok.com/ZMN1bvLnW/

13 likes

Close up van een mier. Dood en dood eng.

28 likes

Maar hij heeft wel een beetje puppy ogen

18 likes

Hoe

1 like

Ja echt een aandoenlijk koppie (niet sarcastisch btw).

22 likes

Wtf ik stond net in de keuken mijn handen te wassen en recht voor me op de stoep stond een grote mannetjes fazant naar me te loeren??? Ik woon gewoon in een woonwijk, dat arme beest hoort hier helemaal niet te zijn. Toen er een auto aan kwam schrok hij en vloog hij weg over een paar huizenblokken.

6 likes

15 likes