Wat je even kwijt wil #60

Hahaha ja ik was ook echt vet verbaasd aan de telefoon “maar er is al een hap uit??” Maar dat maakte niet uit zeiden ze. Heel gek.

4 likes

Haha, het klinkt raar maar ik snap t wel. Veel mensen bellen dat er iets niet kloptaar intussen eten ze het wel op… daarom doen ze dat, teveel slechte ervaringen met profiteurs

3 likes

Nou ik snap dat echt niet. Jíj maakt een fout, daarop wordt je door de klant geattendeerd. Dan ga je er later weer heen met het juiste product en ga je iets ophalen wat je dan weggooit? Laat het ze dan gewoon opeten.

Ik vind dit echt alleen van toepassing op mensen die hun bord leeg eten en dan zeggen: het was zooo vies en dán iets gratis willen.

14 likes

Ze willen controleren of de fout klopt.

Je wil niet weten hoeveel mensen bellen met onterechte klachten.

3 likes

Nou ze kunnen m komen halen toch

2 likes

Haha en ik dacht dat je dit op het vloerkleed van @Geez d’r schoonvader wou laten vallen :smiley:

6 likes

's ochtends denk je: leuk een tgtg box. 's avonds: godver moet ik dat ding gaan halen :angry:

17 likes

En eigenlijk valt het toch vaak tegen

1 like

Ik heb nu vier zakken bolletjes en een zak krentenbollen. Ja ok. Gelukkig wist ik de taart en de saucijzenbroodjes af te slaan.

1 like

Geen idee?

Dit is echt zo klote, weet je hoe het komt? En weet je wat een beetje werkt bij jou? Bij mij werkt zelfzorg heel goed, dus juist maskertje doen, benen scrubben enz. Maar dat kan voor jou totaal anders zijn natuurlijk!

4 likes

@Reflect dit werkt soms bij mij ook, maar ik heb soms juist als ik me gespannend en gejaagd voel dat het goed werkt om iets te doen. En of dat nou een stuk lopen is, de badkamer schrobben maakt niet uit. Maar daarna ben ik vaak ook meer in staat om even te ontspannen.

Plus ik was/ben altijd best wel streng voor mezelf. Ik moet van alles doen altijd en kan dan heel er hangen in balen als dat niet allemaal lukt omdat ik moe ben. Probeer nu wat vaker te luisteren naar wat ik nódig heb ipv wat ik zou moeten.

3 likes

Ik had rijstepap gekocht voor m’n kind maar na 1 hap weigerde hij resoluut verder te eten. Ik dacht dat hij gewoon lekker tegendraads wilde zijn maar toen ik zelf een hap nam heb ik het zelfs uitgespuugd. Wat een zure gore rotzooi??

Would not recommend :-1:t3:

10 likes

Ik ga dit weekend meedoen aan de Ropa Run (nee deze couch potato gaat niet rennen haha) en moet nog zooooveel regelen, zo zenuwachtig wordt ik ervan. Weet ook echt totaal niet wat ik moet verwachten 🫠

6 likes

SUper leuk! Ik hoor van vrienden altijd alleen maar positieve verhalen over samenhorigheid e.d. Volgensmij wel heel slopend! Succes alvast!

Ik had niet meer gereageerd, sorry! Ik hoop dat je je vandaag een stukje beter voelt. Denk je dat je er nog op gaat terug komen bij degene die de opmerkingen maakten of probeer je het van je af te laten glijden?

1 like

Jeetje wat een heftig nieuws

11 likes

Ja ik denk dat we tegenwoordig niet goed meer zijn in echt niks doen, dus ook niet weer een serie kijken, breien of instagram bekijken.

2 likes

Misschien kan Vajen er weer een liedje over zingen

11 likes

Ja bah dit is echt vies. Zelf rijstepap maken is wél lekker. Net als gortepap.

2 likes