Wat je even kwijt wil #60

Haha dat is ook mijn standaard ritueel op de maandag :joy:. Tot 09:00 en dan aan de slag.

3 likes

Ik heb zo een fijn weekend gehad maar ik ben echt zo brak nu. Is het weer bijna weekend?

2 likes

Nee, maar volgende week is het Pinksteren. Dan ben je, waarschijnlijk, volgende week maandag vrij.

Over niks doen: heb een paar dagen vrij maar ben al de hele tijd een beetje half ziek. Zo lamlendig gevoel, maar ook niet zo erg dat ik echt niks kan ofzo. En van heel de dag series kijken en forummen voel ik me mehhhh. Morgen eigenlijk weer werken maar heb me vast afgemeld voor een lange sessie op kantoor die ik eigenlijk zelf organiseer dus dat lucht wel op

3 likes

“Nee, nee, nee Vaiaan. Er zijn ook banen waarbij je niet met een rugzak op hoeft te rennen en waar mensen zoals jij heel hard nodig zijn.”
:fearful:

3 likes

Aaaah ik vlieg vandaag (niet Schiphol) en zo ontspannend heb ik nog nooit gevlogen. Geen wachttijden, korte reistijd naar het vliegveld. 4 uur later en we zijn op een zonnig eiland. :tada:

25 likes

Ik ben gister thuis gekomen van vakantie en heb vandaag ook vrijgenomen. Echt zo’n topidee, ga dit vaker doen! Ik lig nu nog in bed met een koffietje en ga zo mijn boek uitlezen denk ik. Terwijl ik anders de hele dag in saaie meetings gezeten had.

44 likes

Ik doe dat ook altijd, nog even rustig bijkomen van de vakantie. Heerlijk.

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Werk (algemeen topic)

Love Eelde (denk ik? :stuck_out_tongue_winking_eye:) echt zo chill hoe rustig en overzichtelijk het daar is

4 likes

Ik doe dat nooit omdat ik altijd het maximale uit m’n vakantiedagen wil halen, en ik heb elke keer weer spijt.
Geniet ervan!

4 likes

Zit je daar naakt te eten ofzo? Want anders snap ik niet waarom dat bejaarde koppel zo doet.

6 likes

Is er geen bord achter jou met iets feministisch of anti racistisch ofzo. Kunnen boomers ook niet goed tegen

2 likes

Jep! Ideaal haha. Gisteren stonden mensen ook buiten te wachten op Schiphol, nee dankje. :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ik heb zojuist mijn huur opgezegd en erin vermeld dat ik de scheur in de badkamer niet helemaal zelf ga vergoeden want is mogelijk door slijtage en nu ben ik bang voor de reactie want ik ben extreem conflictmijdend.

2 likes

Omg ik had een bikini besteld en die kwam net binnen, zit er gewoon een gele vlek in het kruis van iemand die hem heeft gepast/gebruikt??

image

11 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Werk (algemeen topic)

O wat slim, had ik ook moeten doen. Ik zit nu nog net niet jankend achter m’n bureau. Geniet ervan!

2 likes

Kwam net een duif keihard naar mij toe rennen alsof die mij wou aanvallen :confused:

Nee, ik had geen eten bij me.

Weet je wel zeker dat het een duif was

image

30 likes