Wat je even kwijt wil #60

Haha ja mijn probleem is dat ik alles koop wat ik wil :joy: maar ik heb een leuke top gevonden en 2 Danessa Myricks colorfix kleuren die ik nog niet had maar wel mooi vind! Echt fijn dat ze dat ook gewoon bij Zalando verkopen

1 like

Ik ben op m’n vrije zondag bezig met een eindverslag voor m’n opleiding die ik naast werk doe en ik ben weer helemaal terug in hoe vreselijk de studententijd was ugggh. Dat je zodra je vrij bent de hele tijd denkt: ‘ik zou nu eígenlijk bezig moeten met m’n verslag…’

Gelukkig heb ik de pomodoro techniek om me aan het werk te houden. Bijna 2 uur erop zitten :muscle:

30 likes

Mijn vader is sinds een half jaar met pensioen en net liet hij (met veel enthousiasme) mij al zijn projectjes zien in zijn schuur en (moes)tuin en hiervoor is hij ook echt alles aan het hergebruiken qua materialen en het is gewoon echt heel leuk om te zien. Zelf van overgebleven hout zit hij nog allemaal vogelhuisjes te maken. Zijn volgende plannen zijn een tuinkast en een pizza oven (geen idee hoe hij hierbij komt) maken. Volgens mij hoor je zo je pensioen te gebruiken. Gelukkig hebben mijn ouders geen directe buren, anders zouden die echt gek worden denk ik haha.

63 likes

Ik zit te shaken in de auto. M’n vriend rijd en we kwamen tussen een turkse(?) trouwstoet terecht en die mensen reden zó gevaarlijk! We hebben de politie er voor gebeld en ik heb alles opgenomen met mijn telefoon maar jeeeeezus een wonder dat er (nog) niemand gewond is geraakt want de achterblijvers reden gewoon met 100 door rood heen.

5 likes

Oohhh ja echt vreselijk dit. Zie het hier ook vaak. Echt prima dat je in een stoet gaat met witte dure auto’s en dat je dan gaat toeteren maar houd je in godsnaam aan de verkeersregels :exploding_head:

6 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #6

Ja echt niet normaal hoe ze reden. Heb de filmpjes net in ieder geval doorgestuurd naar de politie (vroegen ze ook naar). Heb alleen géén idee of zoiets achteraf beboet kan worden?

2 likes

Ik haat het echt hoe weinig ik lichamelijk kan hebben. Vorig weekend had ik 4 dagen vrij en al deze dagen waren volgepland met kleine dingen. Ik weet dat ik dat de week daarna ga voelen, maar kon niks aan de planning veranderen. Ik lig nu eigenlijk als sinds vrijdagavond in bed of op de bank te slapen/rusten. Zoooo stom. Ik heb voor zover ik weet geen ziekte ofzo trouwens, maar wel al mijn hele leven hier last van.

5 likes

Als dat zo is, laat me weten, dan zet ik voortaan een camera op mijn balkon :wink:

Ugh ik heb te lang in de hangmat liggen dutten en nu heb ik koppijn.

Besloten om toch te gaan sparen voor die achterlijk dure dyson airwrap, maar met de voorwaarde dat ik niet van m’n loon mag sparen (want dan kan ik het net zo goed direct bestellen nu). Dus met bijverdiensten, spullen verkopen, vvv bonnen etc moet ik 500 euro bij elkaar gaan sprokkelen. Wish me luck.

48 likes

Its worth it tho!!

7 likes

Hier hetzelfde :joy:. Zijn ze ooit weleens in de aanbieding ergens? Zal wel niet ben ik bang…

5 likes

Weet ik eerlijk gezegd niet!

2 likes

Heel herkenbaar helaas.

3 likes

In ieder geval niet via mp kopen want daar worden veel mensen opgelicht

2 likes

Dyson stofzuigers iig nooit. Er zit schijnbaar voor winkels te weinig marge op om ze ooit in de sale te doen.

Je kan misschien wel een price alert aanzetten op Tweakers? (Edit: Nevermind die nerds zetten een föhn natuurlijk niet op hun site)

6 likes

Ja vind ik wel! Een föhn + ronde borstel lukt me echt niet, maar alle opzetstukken van de airwrap had ik zo onder de knie

6 likes

Heel slim om het zo te doen qua sparen! Ga het ook eens overwegen.

1 like

Nee als ik er eentje koop, dan wordt het een nieuwe. Wil ook graag garantie. Maar bedankt voor de tip!

1 like