Wat je even kwijt wil #60

Beter brengt lizzo even wat meer muziek uit. Zit al dagen grrrls en about damn time te luisteren.

9 likes

Ik moet echt eens leren om niet pas op zaterdag voor een aanbieding naar de winkel te gaan. En nu hadden ze zelfs simpele afbakbroodjes niet en de bepaalde borrelnootjes die ik wilde niet en krijg daar echt gewoon error van. En ben ook nog dingen die ik nodig had vergeten.

1 like

Ik weet niet bij welke winkel je was, maar bij de AH kun je bij de balie aangeven dat iets er niet is en dan krijg je een bon waarmee je de volgende keer dat het product er wel is je alsnog de korting krijgt.

2 likes

Je ging boodschappen doen, hebt je portemonnee in de vriezer laten liggen en hebt toen je boodschappen wel/niet meer betaald? Dat is toch het punt waarop je merkt dat je je portemonnee kwijt bent?

3 likes

Misschien betaalt ze met haar telefoon/smartwatch?

3 likes

Had met m’n telefoon betaald :stuck_out_tongue_winking_eye: Weet echt niet wat me bezielde en hóe ik m’n portemonnee in de vriezer heb kunnen laten :woman_facepalming:t2:

3 likes

Oh ja, dat zou kunnen idd…

3 likes

Ik laat m vaak liggen bij de verse broodjes, dan leg ik m op die vitrine zeg maar om met de grijper broodjes in een zakkie te gooien en laat ik m vervolgens liggen. Zo dom.

1 like

Mascha lifehackstem ik leg m altijd in mn mandje. Als ik dan alles op de band leg vind ik m vanzelf weer terug :+1:

8 likes

Wat heb je besteld!?

6 likes

Den Haag voelt altijd als vakantie. Zo’n chille stad 🫶

3 likes

Ben even heel emotioneel, ben vandaag heel erg verbrand en nu zie je mijn topje zitten. Ga over 3 weken trouwen en weet gewoon niet wat ik moet doen om niet helemaal voor gek te staan…

2 likes

Ik zag dat Schiphol vandaag een banenmarkt had, dus ik was even nieuwsgierig naar wat voor Schiphol vacatures op Indeed zijn. Blijkbaar zoeken ze ook een manager mortuarium Schiphol. Ik wist geeneens dat Schiphol een mortuarium had :confused:

6 likes

Wow ik ook niet! Als enige luchthaven ter wereld ook:

Jaarlijks worden via Schiphol zo’n 2400 overledenen teruggebracht naar hun land van herkomst of teruggehaald naar Nederland.

Enige luchthaven met mortuarium
En om nabestaanden zo waardig mogelijk afscheid te kunnen laten nemen, heeft Schiphol sinds 1997 als enige luchthaven ter wereld een mortuarium. Eind vorig jaar is er zelfs een compleet nieuw mortuarium geopend. Het is een plek die rust en sereniteit uitstraalt. En er werken collega’s, die er speciaal zijn om nabestaanden op te vangen en te steunen.

19 likes

Lol, ik zag net een facebook bericht voorbij komen over de benzine prijs en ik ben zo’n reactie lezer. Toen zag ik een verhaaltje voorbij komen over iemand die bij tankstation beroofd was en een hoop ‘gelul’ eromheen om het spannender te maken, ambulance enz erbij, met als slot de vraag vanuit de politie door wie ze dan beroofd was. En dat was pomp nr 3. Ik vond hem wel geinig en besloot hem te delen met 'n paar vrienden. Ben er maar weer mee gestopt want werd door een aantal mensen in paniek opgebeld…

Sorry het was maar een grapje :upside_down_face:

5 likes

Haha je reactie vrolijkte me wel op, zag het ook al helemaal voor me

2 likes

Zou wel een idee kunnen zijn, heb het nog nooit gedaan en wil niet dat het oranje uitslaat. Maar kan het zeker overwegen

‘That takes ik wil daar (Schiphol) niet dood gevonden worden to a whole other level’, aldus mijn vriend.

En ook, het adres is: Jan Plezierweg 3.

Ik weet niet waarom maar ineens ben ik getriggerd voor een carrièreswitch. Werkt iemand hier bij een mortuarium/uitvaartcentrum?

4 likes

Ja, @GEEZ toch?

5 likes

Ik ben volgende week zondag jarig en mijn vriend is vanaf woensdag het hele weekend weg naar een festival in België en mijn ouders gaan woensdag op vakantie dus ik baalde een beetje dat er dan eigenlijk niemand is.

Nu heeft mijn broer me uitgenodigd om die zondag samen naar Maastricht te gaan om er een leuke dag van te maken. Zo blij mee!

42 likes