Wat je even kwijt wil #60

Ja ik had hem vroeger opgenomen van tv en ik die videoband echt helemaal kapot gekeken haha, maar voor het laatst echt 15 jaar geleden gezien denk ik :sweat_smile:

Wist helemaal niet meer dat ze ook serieus in die hele film geen verklaring geven hoe the fuck het kan dat ze opeens een dubbelganger hebben? Niets geen verloren tweelingzus of wat dan ook maar gewoon ‘oh een identical stranger, dat is raar, maar ok whatever’ :joy:

3 likes

Haha same, ik zag bij een programma van Anita Witzier dat er zelfs katten in de gevangenis mogen! :open_mouth:
Ik weet niet in hoeverre je er echt tot rust komt maar een paar weken opgesloten zitten lijkt mij geen straf (zolang het maar stil / rustig is). Beetje haken, beetje lezen, katten aaien, ik kom de dag wel door.

Ik heb toen nog een foto gemaakt van de tv en naar mijn moeder geappt. :rofl:

14 likes

Dat wist ik niet. Zo cool!
Maar gewoon onterecht vastzitten voor zeg 1 maand, is toch €2400,-

1 like

Shit dan wordt het toch weer Landal. :sweat_smile:

6 likes

Zag al dat ook onterecht vastzitten een verhoging heeft gehad. Inmiddels is een maand €3100,-.

Ik wil het wel :joy:

6 likes

Twee maanden onterecht vastzitten is een jaar gratis een studentenkamer huren.

6 likes

Ik helemaal blij omdat ik vandaag een half uur langer kan slapen. Word ik door vanalles en nog wat wakker gehouden de hele nacht. Dat ik na alle herrie de afgelopen week nog niet ingestort ben is een wonder.

3 likes

Maar dat is toch krom.
Jij zit vast en mag dan nog even €3100 dokken.
Of krijg je dat van ze ivm het onterecht zitten?

Ja ik krijg dat als schadevergoeding omdat mijn leven stil stond.

4 likes

Ik wil meedoen aan een winactie van prime want je kunt airpods of een pizza oven winnen maar ook een thuisconcert van nick en simon en het risico dat te winnen wil ik niet nemen :weary:

19 likes

Dan geef je toch een verkeerd adres op. Of heb je opeens corona.

3 likes

Haha dat had ik ook maar heb gewoon deelgenomen hoor. De kans dat ik dan iets ànders win dan hetgene ik niet wil, is nog steeds groter. Maar wss win ik zoals steeds, helemaal niets :stuck_out_tongue:

2 likes

Oh! Ik begreep het verkeerd. Als je dat krijgt wil ik wel een maandje achter de tralies.

Ik vraag me alleen af hoe gevangenisvoedsel is. Als ik Amerikaanse series mag geloven is het bedroevend slecht. Zou dat in Nederland ook zo zijn?

3 likes

Je schrijft het nu net op alsof het jou is overkomen maar dat is niet zo, toch? Omdat je zegt ‘omdat mijn leven stil stond’

2 likes

Ik denk het niet, zal geen sterren kwaliteit zijn maar ik denk dat het in NL verplicht is om gewoon normaal eten te serveren. Denk dat ze ook wel rekening houden met allergieën.

4 likes

Ik ben net voor de tweede keer met mijn kinderen met de fiets gevallen :smiling_face_with_tear: voel me zo kut. We wilde afremmen voor het stoplicht op een stukje fietspad tussen twee autobanen in. Ik fiets met mijn oudste dochter naast me en we wilde onze voet op dezelfde plek zetten en toen viel ik met
fiets en al bovenop haar (haar twee zusjes zaten ook achterop). Deze klote “moeder”fiets is zo zwaar, als hij op een bepaald punt kantelt kan je ‘ niet meer tegenhouden. Dat heb ik al als ik er soms gewoon mee loop. Allemaal mensen die uit hun auto stapten om te helpen, kan er weer om janken.

13 likes

Hahahaha nee, het is nog vroeg. Ik zat nog in mijn hypothetische droom om makkelijk geld te verdienen.

2 likes

Gelukkig wel! Iedereen moest erg huilen van de schrik en ik heb wat blauwe plekken maar met de meisjes is alles oké.

8 likes

Ik sta in de digitale wachtrij voor het stapbudget en de verwachting hoe lang het duurt verspringt steeds naar ‘meer dan een uur’ en dan weer naar 50 minuten etc. Krijg er stress van

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Wat je even kwijt wil #60 (Deel 18).