Goed punt. Dan kun je maar beter direct zo veel mogelijk blokjes pakken.
Ik ben sad van het enige sushi restaurant wat hier bezorgde, bezorgt niet meer in de regio waar ik woon
Snap je punt maar om die reden hebben wij twee van die ijs bakjes
Mijn moeder heeft inderdaad borstca, een snelgroeiende tumor en hij is al groot. En we zitten echt van de één op de andere dag vol in de medische molen. Het is zo ontzettend surrealistisch. Alsof het over iemand anders zijn familie gaat. Ik weet ook totaal niet hoe ik hier nou mee om moet gaan. Mijn hele emotionele gesteldheid is echt een rollercoaster. Mijn moeder is maar alleen dus mijn zus en ik moeten ook veel opvangen. Dat is niet erg en doe ik met liefde maar ik weet niet goed hoe ik het allemaal moet doen nu. Ik ben net vanuit een depressie/burnout aan het reïntegreren bij een nieuwe werkgever, ik ga volgende week voor het eerst samenwonen met mijn vriend die momenteel nog herstellende is van een hersenschudding en mijn moeder woont ook nog eens 140 km verder ik overzie het allemaal net wel/niet. Gelukkig heb ik veel lieve mensen om me heen maar ugh hoe doe ik dit allemaal.
#einde klaagzang sorry
Echt geen sorry nodig, jeetje wat komt er een hoop bij elkaar. Sterkte!
Mijn belangrijke gesprek ging goed en ik heb mijn studiejaar gehaald. Dus ik heb mezelf op een heerlijke roman van de plaatselijke boekenwinkel getrakteerd.
Heel veel liefde en kracht gewenst lieve August
Sterkte in deze situatie. Ik snap dat je er voor iedereen wilt zijn. Maar ben er ook vooral voor jezelf. Als het een dag of een avond niet lukt, jammer dan, morgen weer een dag.
Sterkte!
Ah vervelend! Zou het nog helpen om aan te geven dat het waarschijnlijk gaat onweren donderdagavond? Dat was voor mijn groep reden om vrijdag te gaan
Ik word gekkk Mijn vlucht is voor de 3e keer gecanceld en het vliegtuigmaatschappij laat niks horen (zag t zelf omdat ik keek op de website van t vliegveld), heeft een wachtrij van minstens 2 uur met bellen en ik wil gewoon naar huiss
Zo. Ben gelukkig waar ik vandaag moet zijn. Darmen voelen mijn nervositeit dat het maar snel 11:15 mag zijn dan is m’n examen voorbij
Succes! Je bent iig mooi op tijd!
Dankje! Geen boer gezien gelukkig
Ik ga zometeen een hydrafacial laten doen en heb er echt super veel zin in
Gisteravond naar Nick Cave & the Bad Seeds in Berlijn geweest en het was zo mooi. Hij en de band hadden zoveel energie en emotie. Meerdere keren kippenvel en wat tranen toen hij bright horses speelde, pfoee. Mega indrukwekkend.
@August heel veel sterkte lieverd Ik vond dingen opschrijven heel fijn, gaf wat ruimte in mijn hoofd
@Solee trots op jou!
You can do it! Die onvoldoende van de vorige keer doet er niet meer toe, dit is een heel nieuw tentamen. Go!
Er zijn schilders en die moesten schuren en dus de deur ook even open maar dat voelt zo ongemakkelijk. Plus hebben mooi alle zooi gezien
Sterkte. Als je trouwens je verhaal kwijt wil, dan mag je me altijd een pb sturen. Mijn moeder heeft ook borstkanker gehad, dus ik snap het gevoel uit je post zo erg.