Wat je even kwijt wil #60

Van die moederdagontbijtboxen voor 25 euro met een sapje, eitje,
croissantje, drie jammetjes en een beschuit. Kopen mensen dit echt?

4 likes

Ik dacht altijd dat je altijd een beetje bang gemaakt werd met controles van Buma/Stemra maar er stond zojuist zowaar een controleur voor de deur :astonished:

Gelukkig ben ik aan het verbouwen dus mag ik voor mezelf lekker Spotify draaien.

9 likes

Voor je winkel of als privépersoon?

4 likes

Oh, ik dacht al. Niet dat ik iets te verbergen heb… :sweat_smile:

2 likes

:cry: de goedkope 5 in 1 pak panty’s van de primark hebben ze niet meer bij to-go primark en nu vrees ik dat ze uit het assortiment gehaald zijn

Ik ben hier oprecht van uit mijn doen. Nu moet ik weer opzoek naar nieuwe chille goedkope panty’s. Die van de Hema zijn ook niet meer wat het geweest is en van de zeeman vind ik ook niet chill

1 like

8 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Recepten voor drankjes

Ik heb zojuist de allerlaatste verhuisdozen uitgepakt :partying_face: :partying_face: :partying_face:

We zijn al ongeveer een jaar geleden verhuisd maar dat mag de pret niet drukken :grin:

22 likes

Terugweg trein: omweg nemen want aanrijding dus geen trein op deel vd route. Alternatief puilt uit van de mensen uiteraard maaaaar overstap gehaald en ik kan zitten (klapstoeltje naast de plee maar whatevs)

2 likes

Allemaal even luisteren op deze dag!!

(Dit is een bevel maar je hoeft niet te luisteren maar is wel echt mooi dus doe maar wel)

48 likes

I know ik moet letterlijk élke keer janken als ie zegt “En altijd als ik een schreeuwer zie
met een alternatief voor de democratie,
denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar
voor Ben Ali Libi, de goochelaar”

13 likes

Om stil te staan bij zijn libi

2 likes

Shit. Tandarts wordt dit jaar een erg duur grapje. Betaal me scheel aan verzekering maar is blijkbaar maar tot €150. Normaal red ik het er prima mee maar nu nieuwe tandarts en die vindt het opeens nodig om allemaal dingen te doen. Kost me honderden euro’s :sob:

1 like

Mij eerste vrije avond deze week is PAS VRIJDAG en ik word nu al gek.

2 likes

Mijn ouders hadden laatst een enorme zak Lindt ballen gekregen van mijn vaders werk, nu zijn ze op vakantie en ik moest de planten water geven dus ik wilde mijn zakken ff vullen met die ballen, zijn ze al op. :triumph:

13 likes

Fuck die planten dan ook maar hoor.

16 likes

Ik kon me herinneren dat het ooit ging over hoe Nederlands een kuttaal voor dirty talk is ging op het forum en ik heb de post gevonden haha:

Ik moest er net weer aan denken, want mijn vriend vertelde me heel trots dat hij een Nederlandse zin kende. Zegt hij: ‘geef me een klap papa’ waarna hij in lachen uitbarst
:thumbsup: :smiling_face_with_tear:

17 likes

pringles salt and vinegar is echt puur masochisme

nu herinner ik me ineens dat een mannelijke leerkracht op de middelbare wel eens tegen me gezegd heeft dat ik masochistisch was omdat ik altijd de les verstoorde. tamelijk ongepast omdat tegen een leerling te zeggen

3 likes

Ik bedenk mij net dat de Tweede Wereldoorlog steeds meer een gebeurtenis is dat je in de geschiedenisboeken leert en niet meer iets leefbaars is. Ik kan mij nog herinneren dat we een keer een oude man op de basisschool kwam om te vertellen hoe hij ondergedoken was destijds als kleine jongen. Mijn nichtje, van een, zou nooit met daadwerkelijke overlevenden in gesprek kunnen gaan. Of kunnen vragen aan iemand hoe de oorlog daadwerkelijk was. Niet dat mijn oma daarover vertelde, maar toch.

Het is best wel een gek idee.

22 likes

Voor de mensen die ook GFK panel hebben. Je kunt nu meedoen aan een onderzoek waarbij je 100 stukjes van liedjes kunt luisteren en aangeven of je ze kent en of je vindt dat ze meer/minder op de radio moeten komen. Tip voor als je je verveelt, ik vond het serieus nog best leuk om te doen en je krijgt er dus voor betaald, én je kunt dus liedjes die je stom vindt van de radio af stemmen :thumbsup:

9 likes

Ik heb Bridgerton afgekeken, waar moet ik nu bij weg zweimelen.

2 likes