Wat je even kwijt wil #60

Ik heb net een cadeautje ergens gekocht en het laten inpakken maar het is zo lelijk gedaan haha. Zo durf ik het niet eens te geven.

2 likes

Mijn ouders (rond de 70) hebben samen een mailadres / Google-account, en wat mijn vader doet op de computer, kan mijn moeder eventueel zien op haar smartphone. Ze krijgt ook weleens aangeraden artikelen over amateurvoetbalclubs etc als mijn vader heeft zitten browsen.

Maar nu wilde mijn vader graag een sieraad voor mijn moeder kopen op internet zonder dat het in de zoekresultaten van mijn moeder terecht komt, dus heb ik hem geleerd hoe je incognito kan browsen. :pleading_face:

88 likes

Ik heb een nieuwe wasmachine en ik denk dat hij Belgisch is want hij wil graag zwieren ipv centrifugeren

41 likes

Ja mijn man had het originele onderzoek/artikel ook opgezocht en het artikel van nos slaat echt nergens op. Zeker door iemand geschreven die zelf een hond heeft waar negatieve vooroordelen over zijn.

2 likes

Echt ni te doen ik wil een cake bakken morgen ofzo en die ingrediënten kosten 20 euro?? :rofl::cry:

2 likes

Wut watvoor cake?!

3 likes

Ik lig brak in bed en na lang twijfelen of ik naar de gym ga heb ik besloten het :partying_face: :partying_face: NIET :partying_face: :partying_face: te doen!!! Morgen weer een dag

25 likes

Een cake met goud?

Nee, maar serieus: ingrediënten zijn zo duur. Bijna niet leuk meer om zoiets als een cake te maken :sob:

5 likes

Of op basis van zonnebloemolie :smiling_face_with_tear:

9 likes

Godverdomme zeg mijn huur gaat 40 euro omhoog ik kan net zo goed mijn organen gaan verkopen nu

4 likes

Ik heb ook een mail gekregen over huurverhoging, maar durf hem nog niet te openen :neutral_face:

3 likes

Hier ook al een flinke huurverhoging :-1: Vorig jaar is het dan één jaar niet verhoogd geweest vanwege Corona, maar ze lijken het dubbel en dwars in te willen halen nu daarmee. Eerste jaar Corona hadden ze eigen keus, stilzetten of verhogen, en toen kreeg ik ook terwijl ik hier net woonde meteen een flinke verhoging :expressionless: (terwijl ik dus al echt veel meer ging betalen dan de oud-bewoners en buren)

3 likes

En alles gaat er ook in 1x in of zijn het ook dingen als een pak bloem/vanille extract etc? 🫠

1 like

Trilece, is gwn zonnebloemolie maarja die is nu al 5 euro, roomboter etc en alle standaard ingredienten maar dan kom je al snel op 20 eu uit

1 like

Neee wel ook idd een pak bloem en olie, niet alles in 1 keer

Omg ik moet me echt eens herpakken, dag 3 ofzo dat ik het huis niet uitkom en in bed lig omdat ik hoofdpijn heb en me rot voel. Ik maak mezelf gewoon depressiever zo. Ik weet dat opstaan en buiten gaan alles beter maakt maar toch lukt het niet? De dag is nu ook alweer voorbij terwijl ik eigenlijk naar een paar events wou. Zo meteen toch maar opstaan, eten, wassen en misschien naar de supermarkt. En morgen mezelf uit bed slepen, hoofdpijn of niet!!!

6 likes

Ik dacht dit direct toen ik repetoire las, sterkte!
Hopelijk zoent ie niet iedereen die een bijenkast vindt.

6 likes

*hommelkast

@Zemraluani rude dat duimpje :rage:

3 likes

Hypaa hypaaaa you got a name change and I like ya :sunglasses:

2 likes

Balen hè… bij mij doen ze het echt ieder jaar, vind het zo iets aso’s, ze kunnen het gewoon maar maken allemaal