Wat je even kwijt wil #60

*hommelkast

@Zemraluani rude dat duimpje :rage:

3 likes

Hypaa hypaaaa you got a name change and I like ya :sunglasses:

2 likes

Balen hè… bij mij doen ze het echt ieder jaar, vind het zo iets aso’s, ze kunnen het gewoon maar maken allemaal

Ik ben eindelijk weer naar een dansfeestje geweest. En we kwamen allemaal bekende tegen waar we vroeger mee uit gingen. Echt een soort reunie. Ik voel me weer helemaal jong.

8 likes

We hadden twee keer een coupƩ voor twee personen geboekt, we dachten de meest luxe mogelijkheid. Op de heenweg hadden we een coupƩ waar eigenlijk vier mensen in konden met oude rode banken. Het voelde echt wat viezer en we kregen alleen een dun dekentje en een laken. Ontbijt konden we niet zelf kiezen. Op de terugweg een kleinere coupƩ, maar wel veel nieuwer met zachtere dekbedden en banken. Daar konden we ook het ontbijt zelf kiezen en kregen we een leuk welkomstpakketje met pantoffeltjes en zo. We dachten dat we niks anders hadden gedaan met boeken, dus ik vond het wel gek. Zoals de heenweg was zou ik het andere mensen niet aanraden, terwijl de terugweg echt heerlijk was en ik zo nog wel 100 keer met de nachttrein zou gaan. Wat was het verschil bij jou?

1 like

Vandaag echt zo leuk gehad met een vriendin waar ik in mijn studie veel mee omging en nu al heel lang niet had gezien. Echt een reminder voor mezelf om meer energie in mijn vriendschappen te stoppen. Ik heb in de periode van de Corona toen ik weer bij mijn ouders ging wonen echt te veel tijd met mezelf doorgebracht :’)

7 likes

Wat gek zeg! Je terugweg klinkt inderdaad heerlijk en precies waarom reizen met de nachttrein echt aan te raden is. Hopelijk worden die nieuwe wagons in de toekomst dan gewoon standaard!

Wij hadden juist de meest cheape optie, namelijk 6 stoelen (waren met 3 in totaal) in 1 coupe die we privƩ hadden. Op de heenweg konden we de stoelen tegen elkaar aanschuiven en zo hadden we 3 bedden. Dat stond ook op de site als tip. Op de terugweg was de coupe groter en konden de stoelen dus niet tegen elkaar, of er zat ter hoogte van je heupen een enorm gat. Echt mega vervelend want zo konden we dus niet slapen.

Ga de volgende keer wel echt voor bedden! Wil dit wel blijven doen want het is zó fijn om om 09:00/10:00 op je bestemming (semi) uitgerust aan te komen.

Viel hier dan nog mee met 14 euro :sweat_smile:

Ik had vandaag tijdens mijn werk echt een stomme werkfiets. Geluk dat ik niet gevallen ben, want jemig, wat een rotding.

Wij hadden zo’n coupe een keer met zijn zessen, was een behoorlijke schok juist toen die stoelen tegen elkaar aan bleken te schuiven. Echt HOE zou je hier ooit met 6 in kunnen slapen? Thank god was het in coronatijd en was er nog een vrije coupe in de buurt.

2 likes

De Instagram ads worden steeds gevaarlijker… net dit jurkje besteld voor een bruiloft deze zomeršŸ˜

13 likes

Hmmm, maar als je met z’n 6’en bent kan je natuurlijk sowieso niet een ā€˜bed’ verwachten bij 6 stoelen toch? In ons geval konden we met z’n 3’en de coupe privĆ© boeken (werd automatisch geregeld) zodat we er juist bedden van konden maken haha! Maar fijn dat jullie nog een vrije coupe vonden!

1 like

Afgelopen twee dagen heel veel gelopen en mijn voeten doen nu zo pijn. Ik voel ook mijn hartslag in mijn kuiten :cry:

1 like

Nee idd ik verwachtte zeker geen bed maar in ieder geval wel dat je met 6 personen je stoel naar achteren kan zetten en zo semi een beetje kan slapen… maar wij hadden per ongeluk iets verkeerd gedaan bij de boeking dus was ook niet de bedoeling om deze plekken te boeken. Gelukkig goed gekomen idd!

4 likes

Ah dat is wel ook een groot verschil inderdaad! Het is stom dat dat soort dingen dan niet helemaal duidelijk zijn bij het boeken, dan kan je je er toch meer op instellen of er iets in veranderen

3 likes

is er iets of iemand cringier dan claudia de breij

7 likes

Oude witte mannen die een poging doen om te rappen. Claudia is een goede tweede

1 like

Het is nog steeds een ā€˜beetje’ licht. Eind juni is het om 11 uur nog zo! Elk jaar hetzelfde maar ik geniet er elke keer weer zo enorm van.
Ik zeg altijd dat ik de herfst/winter niet leuk vind, maar die maanden heb je wel nodig om deze lange dagen weer te waarderen!

25 likes

Hahaha intens wel al je dan 13 uur opgesloten zit in een stinkend hok van 4 vierkante meter 🄹 gelukkig is het eindig zo’n rit

3 likes

Ik noemde net een duif roekoeloos en dat vond ik zo grappig dat ik dat ook hier wil delen :joy:

79 likes

Ben wel benieuwd of je schoonmoeder dit dan helemaal geweldig vindt ook :joy: Want dan is het wel een goede match! Zou Rob jaloers op zijn

1 like