Laatste dag en ik voel me echt .
Is t al 17.30?
Een werkgever heeft je bsn ook nodig voor o.a. de salarisadministratie, dus die zou ook niet opgaan.
Maar tis op moment van salarisonderhandelingen nog een toekomstig werkgever, je hebt dan nog geen contract getekend.
Maar hebben jullie dan ooit een oud loonstrookje moeten laten zien? Ik nog nooit en vind het ook heel raar dat ze dat vragen?
Toen ik voor het eerst van baan wisselde (onderwijs) werd me dat ook gevraagd, of eigenlijk gewoon gezegd, dat ik nog een oud loonstrookje moest inleveren (samen met nog wat andere papieren). Ik had toen geen idee en dacht dat dat gewoon hoorde?
Ik heb bij 3 banen dat verzoek gehad.
Ik had gezegd dat mijn huidige salaris niet relevant was gezien het type werkzaamheden dat ik bij de nieuwe werkgever zou uitvoeren. Voor twee banen bleek dat een prima argument en bij baan 3 kon ik optyfen.
Ik heb het tweemaal moeten laten zien, maar dat was alleen maar in voordeel van mijzelf. Maar toen was alles nog op papier. Nu heb ik gewoon een app van werk waarin ik het digitaal kan laten zien.
Ik ook nog nooit.
Ik heb de vraag wel gekregen, maar toen niet laten zien
Mijn man heeft zelfs een jaaropgave moeten opsturen. Hij wisselde van baan doet nu heel wat anders. Waardoor hij weer onder aan de ladder moest beginnen. Het bedrijf wilde namelijk niet dat hij in salaris er op achter uit zou gaan. Wat wij wel dachten, want helemaal nieuw en geen ervaring. Uiteindelijk heeft het heel goed uitgepakt.
Ik moet om 13:00u beginnen met werken, en ik weet nu al dat het laat gaat worden.
Ik heb geen zin… Gister was het blijkbaar 23:30 geworden voordat ze naar huis kondenm
Ik vind alleen de uitvoering van het onderzoek wel bijzonder?
De eigenaren van de honden vragen of zij hun hond agressief vinden. Weet niet of dat nou zo’n objectieve insteek is?
Aaah ik ga Electric Callboy volgend jaar live zien. En mijn vriend gaat mee zodat ik niet alleen hoef te gaan. Het is namelijk totaal zijn muziek niet haha, vet lief wel. Omg ben nu al helemaal hyped, baalde al dat ik niet bij de huidige tour kon zijn haha.
Ja vind het ook echt een beetje raar, maar wel goed om te benoemen dag een bepaald ras geen bepaald ‘eindresultaat’ geeft. Maar goed om te weten dat border collies drijven omdat baasjes dat van ze verwachten ofzo
Was er naast kanikeenkortebroekaan.nl ook maar een hangikdewasbinnenofbuiten.nl
buienalarm.nl
Maar je moet ook rekening houden met wind, zon, bewolkt, vochtigheid etc etc etc
Ik hou daar geen rekening mee, onder al die omstandigheden wordt het toch gewoon droog?
Ik vind dat altijd irritant, als je was echt de hele dag moet hangen voordat het droog is
Maar goed de zon gaat opeens schijnen dus ik mag aan de bak
Ik had deze week in Boedapest moeten zitten, laatste tripje was al een half jaar voor Corona dus keek er erg naar uit, maar dus niet kunnen gaan door gezondheidstoestanden waardoor ik begin deze maand op de eerste hulp belandde. Baal er even echt van, sowieso vd hele situatie en ook al wekenlang bijna iedere dag thuiszorg over de vloer etc en beperkt zijn in wat kan en mag en ugh, even helemaal klaar mee