Wat je even kwijt wil #60

Ik heb de laatste tijd echt heel vaak dat ik iets leuks heb gekocht en het na 1x wassen al een stuk minder mooi uitziet. Ik koop geen spot goedkope kleding en was ook niet te heet. Ik heb echt het idee alsof ik iets verkeerd doe. Overigens wel altijd bijzonder hoe kleding die je al 5+ jaar hebt voor altijd goed lijkt te blijven.

3 likes

Ik hoop het! Tag me als je hem toevallig terug beschikbaar ziet!

2 likes

Wowza dan ben ik net op tijd geweest :speak_no_evil: als ik het toch niks vind kan ik wel wat aan jou of @Dombo laten weten (zwart) maar ik ben er bang voor :grimacing:

3 likes

Oeee welke is dat?

1 like

volgens mij wordt de kwaliteit van kleiding in het algemeen gewoon echt steeds slechter. Ik heb een paar h&m tjes van 10 jaar geleden die gewoon niet lelijk te krijgen zijn, maar tegenwoordig gaan zelfs al mijn hema onderbroeken stuk na 1 keer dragen

15 likes

Ik kan hem niet linken want staat er niet meer op maar stond recent nog in show je aankopen!

4 likes

Ik heb 'm vorige week nog in overvloed in de winkel in Amsterdam zien hangen dus ik denk niet dat ie nooit meer terugkomt. Ik heb 'm sinds ik 'm ooit bij @Pantalones gezien heb in het geel en het is echt m’n favo tasje ooit :heart: nutteloze informatie voor jou, ik wilde gewoon even m’n liefde verklaren aan dit tasje

6 likes

Helaas geen Uniqlo waar ik woon maar misschien een goed excuus voor een daguitstapje hehe

2 likes

Welke is dit?

2 likes

Haha herkenbaar wel. Mijn fysio vroeg of het wel goed ging met mijn relatie omdat ik spanningshoofdpijn heb. Nadat ik al had gezegd dat ik een stressvolle periode op werk had :sweat_smile:

2 likes

Planned obsolescence :frowning:

4 likes

Ben zo BLIJ dat deze week eindelijk erop zit en ik eindelijk weekend heb (ben echt net thuis). Ook bij mij op het werk is het personeelstekort echt merkbaar en ineens valt iedereen uit door ziekte of omdat de druk gewoon te veel aan het worden is. Ik ben al meer dan een week met mijn zieke kop aan het rondrennen als een kip zonder kop om zoveel mogelijk te doen. Ben echt gesloopt gewoon. Gister een paar uur eerder kunnen stoppen maar echt alleen maar geslapen.

6 likes

Uiteindelijk toch binnengekomen en was fantastisch!!! En omg S10 was er als verrassing ook even! Wat vet was dat

13 likes

Ik was daar ook! Vet leuk dat S10 er even was inderdaad

Ik las de conversatie hierover en ik dacht huh bij mij is ie wel nog op de site. Maar dat was blijkbaar de Engelse site. Kan je überhaupt niet via daar bestellen in Nederland of krijg je dan te maken met veel extra kosten oid? Iemand die dat weet?

2 likes

Nice!!

3 likes

Nu ben ik benieuwd hoe je binnen bent gekomen :joy:

6 likes

Ah m’n oog doet pijn, voelt echt naar dit :weary: ik hoop dat dit snel wegtrekt joh

1 like

Lief! Uiteindelijk ben ik wel eerder teruggegaan ja ondanks dat het langer duurde. Ik kan niet echt duidelijker zijn door herkenbaarheid (sorry) maar verder was het gelukkig hartstikke leuk.

Voel me alleen nog steeds wel een beetje verdrietig want door dat commentaar kwam ik in een vervelende positie.

1 like

Wanneer komt dat lekkere, fijne gevoel mensen zeggen te hebben na het sporten?

7 likes