Wat je even kwijt wil #60

Ik ben op een familie aangelegenheid en ik voel me nogal sip door hun commentaar. Moet dit even van me afschrijven.

8 likes

Wat stom zeg. Snap dat je daar verdrietig van kan worden. Moet je daar nog lang zijn of kan je lekker naar huis?

1 like

Ik vind het helemaal top dat er nu initiatieven zijn voor rookvrije wooncomplexen. Mag van mij overal komen. Laatst rook onze wc en badkamer helemaal naar sigarettenrook omdat er blijkbaar iemand in het complex sigaretten had opgestoken en het daarna in de luchtschacht kwam. Zó goor. Word daar gewoon misselijk van.

12 likes

Iets anders maar vlakbij mijn werk is een tram remise en daar hangt zo’n heel groot: rook vrij bord maar er staan altijd zo veel mensen te roken vlak onder dat bord 🫤. Ik vind dat zo krom.

En ik zie nu heel veel mensen met zo’n vape ā€˜sigaret’. Zelfs kinderen

3 likes

Jaa ik werk met kinderen (basisschoolleeftijd) en onder hen is het ook een ding. Ze zijn nog niet eens 12 :sob:

1 like

Ik zag gisteren in een museum 2 mensen zo’n e sigaret /vape ding gebruiken :exploding_head:

Je heb daar zelfs een digitaal museum over: https://vape.museum/ :’)

2 likes

Mijn neefjes van 4 en 6 logeren hier en we hebben een hut gemaakt in de trapkast met lichtjes, kussens, dekens en snoepjes. En daar liggen ze nu filmpjes te kijken. Zou bijna zelf weer kind willen zijn :grin:

57 likes

Laatst in de trein zat er naast mij ook iemand te vapen wtf

2 likes

Maar vapen jullie ook?

5 likes

Ik denk er over na om zelfgemaakte kimchi te verkopen aan restaurants via instagram. :joy: Alles wat ik eet in de stad aan kimchi is gewoon echt niet lekker, als het überhaupt al kimchi is. Alleen hoe pak je zoiets op?

8 likes

Vroeger rookte je gewoon tabak. Go hard or go home.

:skull_and_crossbones:

3 likes

Dat hebben we vanmiddag al gedaan

2 likes

Ligt ticketswap er bij jullie ook uit?

3 likes

Hierop aanhakend vind ik fysio echt mega veranderd ( of de praktijk waar ik altijd heenga is veranderd…) maar voorheen kwam ik daar met een klacht, even een intake gesprek en meteen behandelen. Nu kwam ik daar recent voor een oude heupspier blessure en ging er een halve psychologische intake aan vooraf, en vragen ze wat ik verwacht van de behandeling ( geen pijn/kramp?!?) en kreeg ik inderdaad ook huiswerk en moest ik eerst 15 minuten een interval training op een hometrainer doen!!! Ik dacht echt ik sport zelf al 2-3 keer per week, geef me even informatie en oefeningen en weg ben ik…

2 likes

Kuuuut ik laat net een fles van die Lampe Berger geurolie vallen, al die olie over mijn houten vloer :smiling_face_with_tear: het ruikt hier echt heel heftig en ik hoop heel erg dat het niet vlekt

2 likes

Ik baal want ik wou die schoudertas van Uniqlo hebben die iemand vergeleek met Hermelien’s handtas (waar eindeloos veel in kan) maar ze hebben hem niet meer :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik had hem ook al een paar dagen in mijn mandje zitten, en toen ik eindelijk de knoop had doorgehakt was hij uitverkocht :anguished: nouja komt vast wel weer terug!

3 likes

Ja bij jou ook @Dombo ? We proberen froukje concert in te komen maar lukt nou niet :sob:

3 likes

Haha nee sorry ik reageerde op @jigglypuff over een tas :stuck_out_tongue: maar ik heb net even gekeken en TicketSwap doet het bij mij gewoon!