Jaaa! Dankjeee
Oud wijf alert: hoe lang ik bij iemand op visite ga hangt o.a. af van de stoel of de bank waarop ik moet zitten.
Slechte muziek tsssk, oorstrelende poëzie bedoel je.
Ik ben echt geen n00b met computers maar nu heeft Excel voor de 2e keer na uren data invoeren alles per rij in 1 kutvakje gepropt en ik ben echt in staat de hele boel uit het raam te tyfen
het GORE LEF van dit programma
(Waarschijnlijk is dit gewoon mijn eigen schuld omdat ik in .csv heb opgeslagen maar dan nog)
Een vrouw uit mijn straat was gister jarig. Er stond een spandoek in de tuin met: HOERAAA, DENISE 30 JAAR! SORRY VOOR DE OVERLAST!!!1!!!
Ze hadden gisteravond feest met muziek, wat precies weer stil was rond 22.00 uur. Ik vond het gewoon zo leuk en lief.
Hoop dat ze een leuke dag heeft gehad
Omg held, ik kon wel janken maar nu staat het weer zoals het hoort. Dank je
Ik heb interesse in een nieuwbouwproject hier in de buurt dat nog niet in de verkoop is en het verloopt zo traag. Dit kwartaal gebruiken ze voor een ‘locatieonderzoek waaronder bodem, licht, geluid en explosieven’. Gaat er dan opeens een bom af als je je tuin aan staat te leggen of wat
Nou ja, er liggen her en der natuurlijk nog wel bommen uit WO II.
Ja weet ik haha, hier komt ook af en toe de EOD om er een te laten ontploffen. Het staat alleen zo random op een website waar ze eerst je droomwoning proberen te schetsen. Ff checken of er geen bom onder je toekomstige huis ligt
Oh succes, er gaat nog veel meer uitlopen qua planning
Ik kan geen rust vinden vandaag.
Gisterochtend uit de nachtdienst gekomen en voel me alsof ik overreden ben door een vrachtwagen.
Ik had echt een boomer brainfart in de Laidl. Ik was mijn tas aan het inpakken na het afrekenen en er lag nog kruidenboter onder de tas verstopt en de caissière zei: je vergeet bijna het lekkerste.
Ik: HAHA JA inderdaad dadelijk heb ik ruzie thuis!!!
Ik woon alleen.
Ruzies met jezelf zijn de ergste!
Ik kwam net mijn ex tegen met zijn ‘nieuwe’ vriendin (met wie hij al soort van bezig was tijdens onze relatie dus stom) en zijn beste vriend.
Ik was samen met mijn date en mijn hond, de hond is dus ook nog een tijdje van mijn ex geweest.
Mijn ex woont in een stad 2 uur verderop dus het was echt totaal onverwacht. Zelden zo’n awkward situatie mee gemaakt
Het ging echt zo van:
‘Hoi!’
‘O hoi!’
‘Hoe gaat het?’
‘O waar zijn jullie geweest?’
‘O daar ja’
‘En jullie?’
‘O ja ik ben trouwens X’
En toen gingen we ons ook nog allemaal aan elkaar voorstellen en een hand geven. En mijn hond mijn ex maar enthousiast begroeten. Vieze verrader.
Ik moet even bijkomen hiervan hoor
Ik heb vandaag voor het eerst zelf een custom mechanisch toetsenbord gebouwd en ik ben echt onredelijk trots op mezelf
Haha ja ik had het bij de conducteur gemeld en de regenboog groep gebeld, blijkbaar heet de beste man Ronnie en komt ie regelmatig terug met deze ongein het was niet veel geld hoor maar ik denk dat hij in totaal in onze coupe wel veel heeft opgehaald
Oke, er gebeurde net iets en ik ben in dubio van wat ik had moeten doen. Ik zat in de bus en er waren twee jongemannen die gewoon onbeschoft deden (keiharde muziek, jointjes opsteken in de bus) en toen de buschauffeur ze vroeg te stoppen scholden ze haar uit in een andere taal, staken middelvingers op etc. En ik ben dan altijd al heel erg geneigd er wat van te zeggen want doe gewoon fucking normaal, maar ze kwamen van het AZC en dan denk ik toch van: waarschijnlijk veel mee gemaakt, trauma’s, opeens hele andere omgeving… ze waren ook geen 16 meer dus dat zit dan wel dieper dan gewoon kwajongensgedrag waarop ze even aangesproken moeten worden denk ik zo.
Zit dan zo in tweestrijd van: laat ik het gaan of sta ik de buschauffeur hierin bij … en dan doe ik uiteindelijk niks.
Ik vind dit echt geen normaal gedrag, ook al hebben ze veel meegemaakt
Precies getraumatiseerd of niet, dit doe je niet. Maar bij er wat van zeggen vooral ook aan je eigen veiligheid denken als vrouw.