Ja het was wit met bruine vlekjes
Edit: Het deed echt zo’n Naruto run
Er zijn er volgens mij minstens 4 ofzo.
We zijn niet meer veilig! Hoppaaaa
Kut prepubers die niet fatsoenlijk fietsen. Ik had bijna een kettingbotsing omdat een groepje van acht niet wilde fietsen omdat ene Vincent niet wou fietsen en ‘stoer’ probeerde te doen, aldus een pubermeisje.
Wou dat de politie boetes uitdeelde aan dit soort achterlijk gedrag
Ik dacht dus altijd dat de uitspraak ‘lullen als Brugman’ van Brugman keukens kwam, omdat ze je daar zo goed een keuken aan kunnen smeren, maar is dus niet zo
Ik heb een luxe probleem. Er zitten teveel ijsjes in m’n vriezer.
Zucht… ik kom er aan.
Ik heb vandaag zo’n poetsdag, bovenverdieping helemaal opgeruimd en schoon gemaakt. En net de diepvries leeg gemaakt, was nodig er lagen nog spullen in van 2020 oeps
Ik heb vandaag op m’n huidige werk aan mijn baas verteld dat ik nieuw werk heb en dus wegga, en hij was duidelijk heel blij voor me maar ook duidelijk heel blij voor hemzelf omdat ik momenteel nog in reïntegratie zit (en alleen maar boventallig werk doe) en dus alleen maar geld kost. Wat hem betreft kon ik morgen al bij m’n nieuwe werkgever beginnen zei hij letterlijk. Ondanks dat ik superblij ben dat ik een nieuwe baan heb voelde het toch een beetje zuur dat hij dat zo duidelijk liet doorklinken. Plus dat het nu zo echt is ineens dat ik na ruim 10 jaar in ander werkveld ga werken, voelt ook heel onwennig en spannend, ben er helemaal moe van ook.
Spannend!! Wel fijn dat het gelukt is om helemaal wat anders te vinden. Ga je daar meteen vol aan de slag of toch nog opbouwen? (Hoewel ik denk dat een verandering van sector wel veel kan doen op dat vlak qua inzetbaarheid )
Nee ik bouw qua uren nog wel flink wat op de komende weken (alleen dan wel in boventallige taken dus) zodat de overgang zo klein mogelijk is. In nieuwe werk wel meteen volle bak aan de slag (parttime alsnog wel). Nieuwe werk is bewust gekozen omdat het alle factoren die me in het huidige werk zo tegenstonden niet heeft
Klinkt echt als de goede keuze voor nu. En wat je baas zei kwam wel wat onhandig over… Maar uiteindelijk moet je vooral blij zijn voor jezelf en dat is wel gelukt denk ik. Dappere keuze! Ben wel benieuwd wat je gaat doen zo na het onderwijs
mocht je er wat over kwijt willen. Ik ben zelf erg blij met mijn kantoorwerk waarmee ik buiten de dure vakantieperiodes lekker vrij kan nemen om op vakantie te gaan
.
Zoooo ik dacht ook ff lekker op tijd naar huis
Sta echt in een propvolle trein, weer zoals vroeger als sardientjes in het tussenhalletje
Ik speel deze week 5 shows met armin vb. Vooral om het geld want het is totaal niet mijn genre :’) ik moet alle partijen nu uit mijn hoofd leren maar ik begin het nu echt stiekem flink te waarderen en heb echt zin. Het is redelijk plat deze muziek maar in zo’n giga zaal met veel fans, ik dig het wel stiekem. Ik moet drie liedjes meespelen en krijg ook echt drie verschillende outfits echt belachelijk haha
Gaaf! Hoe werkt dat dan? Krijg jij de bladmuziek gewoon doorgestuurd via het management? En heb je nog en enigszins inspraak in je outfits?
Wat super vet joh, mooie kans ook!
Mijn vriend gaat iets in mijn, tien jaar oude, MacBook vervangen waardoor die weer sneller wordt en ik weer de Sims kan doen
Ik ben op vakantie en vanmiddag stortregende het waar ik was, dus ik stond samen met een aantal andere mensen te schuilen in de hal van een restaurant. Loopt er op den duur een oude man de regen in en komt een kwartier later of zo compleet doorweekt terug met een regenjas voor z’n vrouw. Dat is nou echte liefde En tegenover mij stonden ook een oude man en vrouw die om de beurt een paar minuten op de rollator van één van hen gingen zitten
Eind mei en ik heb het gewoon echt koud.