Wat je even kwijt wil #60

Donnie in de AFAS was echt zooo leuk en gezellig!! Veel leuker dan ik dacht.

Speciaal voor @Zemraluani @Karl_Lagerfeld en @Luipaard

Super gecomprimeerd dus kwaliteit is kut maarja :joy::joy:

Ook een aerobic workout erbij volgens mn fitbit :ok_hand:t4:

17 likes

Ah mmm ja je moet dan ook nog naar binnen natuurlijk… maar Donnie begon pas rond 20:35 ofzo! Volgende keer beter :grin: en in maart naar Snollebollekes :face_with_monocle:

2 likes

Me: vriend ademt te zwaar waardoor ik niet kan slapen

Also me: kan niet slapen want vriend is er niet

13 likes

Ik kijk voor het eerst Temptation Island omdat er iemand in zit die ik ken en nieuwsgierig ben. Maar wat een verschrikkelijk programma :upside_down_face:

4 likes

Oh wat grappig, ik ken voor het eerst ook iemand die erin zit! Ivo?

3 likes

Haha grappig. Ik ken zijn vriendin!

4 likes

Ik had tien jaar geleden de goedkoopste optie voor nachttrein naar Praag en zaten tot voorbij Berlijn de hele tijd met nog vier anderen in de coupe, dus met z’n zessen. En op de terugweg met twee jonge jongens die naar Emsterdemmm gingen en het helemaal op een zuipen zette met pakken sangria en na drie uur gingen kotsen was echt de hel op aarde :sob: en kon absoluut niet liggen alleen heel rechtop zitten. Nog nooit zo vreselijk teruggekomen van vakantie :sob:

2 likes

Ik had helemaal zin ineens in een verkleed partijtje dus zit nu met mijn mooiste kleding aan en helemaal opgedirkt op de bank. Ga niet uit ofzo dus niemand gaat het aanschouwen maar toch :joy:

9 likes

Laat ons het aanschouwen

8 likes

Het is 5 uur en ik kom net thuis van een feestje en het was geweldig😍

1 like

Het was gisteren echt leuk bij mijn ouders, gespeeld met de honden, de vakantie samen met mn moeder naar Rome staat echt vast, lekker in de tuin gewerkt en zelfs uit eten geweest :blush:.
Ik heb ook zo’n leuk tattoo idee waarmee ik mijn ouders wil vereeuwigen, dus hou echt in de gaten wanneer mijn fave tattoo artist naar NL komt!

15 likes

Ik moet ineens denken aan gister waar een meisje achter de kassa een beetje chaggie keek en toen ik dr een complimentje gaf over dr make up ze helemaal vrolijk werd. Volgens mn vriendin straalde ze nog toen ik weg liep. Vind dat zo leuk om te doen. Sommige mensen worden er zo vrolijk van en soms hou je er ook leuke gesprekken aan over. En het is maar een klein iets wat geen moeite of geld of wat dan ook kost.

67 likes

Ik had vrijdag een mailtje van een (oudere) vrouwelijke collega die afsloot met “Fijn weekend meis” en ik vind het op een of andere manier zo schattig.

35 likes

Oh ik zie dit merk altijd voorbij komen en ze hebben echt toffe dingen, maar vraag me af hoe de kwaliteit is voor die prijzen. Wil je een mini review geven als het binnen is?

4 likes

Ik ging net de kattenbak verschonen, zie ik roodachtige poep. Ik was mega confused tot ik me realiseerde dat mijn kat gisteren als een ninja een halve bietenwrap van het aanrecht heeft getrokken en op heeft gegeten :expressionless:

21 likes

Dit is echt niet wat ik wilde lezen op deze ochtend :face_vomiting:

11 likes

Ik ben al twee dagen verlept en lig vanaf 06:30 wakker in bed met keelpijn. Ik zag mezelf kort in de spiegel en heb nu voor 90 euro aan producten van The Ordinary gekocht. Hopelijk knap ik snel op, anders plunder ik mijn rekening helemaal leeg.

Volkoren pitas zijn echt me jam

6 likes

yoo ik ben helemaal hooked on de ei+baba anoesch combi

3 likes

Ugh zo lekker, deze week minstens 3x gegeten. Vandaag ga ik rogue met avocado en deze

160220221517_483097CUP-1_360x360_2

6 likes