Ik kijk voor hetzelfde geld en die kinderen heten King, Mercedes en Beer.
Over een kwartier ben ik jarig, en mijn man slaapt al grrr. Ik moet eigenlijk ook gaan slapen merjaaaa
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd
Hahah sweet summer child. Dit werkt niet voor de échte sweaty Betty’s. Daar kan niks tegenop.
Ik zit gewoon rustig op t station in mn eigen space. Komt iemand me vertellen dat hij een koffie pot heeft gekregen maar dat die veel te hoog is. Oke ja kut voor je.
Ik heb vanavond voor het eerst in drie jaar weer een personeelsfeest. Sowieso zin om nuchter genoeg te blijven om alle gênante dingen te aanschouwen die collega’s doen.
Ja
Spijt hoort erbij in het leven, dus gewoon doen
Mijn leven werd 10% vrolijker met roze plukjes, zelfs het vervagen ging zonder lelijke kleuren. Zou het zo weer doen.
Een gesprek in de trein
Gast 1: nog iets gebeurd de laatste tijd
Gast 2: nee, alleen gevochten op de kermis
Gast 1: nee echt?
Gast 2: ja jonge, hij was drie koppen groter dan ik en ik klap hem
Meanwhile denk ik, tuurlijk Wesley
Ik krijg hier helaas allemaal bultjes van op mn gezicht
Ik dacht even van het kermisverhaal van @Koekelaar, ik dacht: daar krijg ik inderdaad ook bultjes van.
Mijn zweetsnor houdt van pioenrozen
Ik werd gebeld door Vodafone want ik mag verlengen en als ik NU tijdens het telefoontje zou verlengen kreeg ik een goede korting. Dus ik van nou wat een gedoe via de telefoon ik kijk wel via internet zei ze nee ik heb echt een goede korting voor je!
Oke vertel dan maar
1 euro per maand korting
WILD
Ik ga lekker overstappen naar kpn
Ik sta in een fucking lange wachtrij voor een ticket voor Bruce en ik zie de bui alweer hangen. Waarom is het niet zoals vroeger dat je gewoon ging pitten voor het postkantoor
Niet te doen hè. Ik heb net kaartjes gekocht voor Rome en sta nog in twee rijen voor de arena op plaats 53698. Vraag me ook af wat er nog over was na de presale?
Vreselijk!! Ik sta ook in twee wachtrijen voor de 23e én de 27e maar de rijen zijn zo lang dat ik al weet dat het een verloren zaak is. Gok dat er weinig over is nog van de presale want hoorde dat alle staanplaatsen al weg zijn. Terwijl TM op Instagram had aangegeven dat er geen presale zou zijn