Wat je even kwijt wil #60

:heart::heart::heart:

1 like

Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte

1 like

Afschuwelijk, heel veel sterkte. Mocht je je verhaal kwijt willen / stoom af willen blazen, mag je me een pb sturen. M’n vader is ook ernstig ziek (ook tgv ongezonde levensstijl), heb ook geen broers of zussen om mijn zorgen mee te delen.

1 like

Ik kreeg laatst ook zo’n brief in de bus van iemand die over God wilde spreken. Brief was een handgeschreven gekopieerde brief en helemaal versierd en zo, best veel moeite ingestoken. Buren hadden het ook gehad dus kennelijk sturen ze het dan naar meer mensen in dezelfde straat? Echt zonde van het papier, moeite en postzegel :sweat_smile:

4 likes

Ahhhh lieve Friemel wat ontzettend heftig. Ik begrijp heel goed dat je even niet weet waar je het zoeken moet. Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop natuurlijk dat het allemaal goed komt❤️

3 likes

Ook veel sterkte voor jou❤️

5 likes

Ja ik kon ‘m inderdaad al een poos met een klein zetje maar echt zelf duurde even :’) En wat fijn is dat he, iedereen was gisteren ook helemaal hyped voor mij ja haha

@equinox Hahaha ja gek hoe dat werkt, ik moest er in om naar een butterfly handstand te gaan eigenlijk, maar ik schrok er zo van dat die invert eindelijk lukte dat van die butterfly weinig meer terechtkwam :’)

@sjern ah zo leuk! Prettig dat jij ook zo’n fijne groep hebt, maakt het zo veel leuker!

4 likes

Jan de hoop :pleading_face::pleading_face::pleading_face:

9 likes

Ochtenden zullen na vandaag nooit meer hetzelfde zijn :cry:

4 likes

oh jeetje heel veel liefs :yellow_heart:

2 likes

@Friemel jeetje wat heftig! Heel veel sterkte. Hoop dat ze je beide ouders goed kunnen helpen

Ik wacht al sinds maandag op die voucher :triumph:

2 likes

Wow, wat een heftige situatie…sterkte!

2 likes

Ooh echt einde van een tijdperk hoor. Elke werkdag even het nieuws met Jan de Hoop kijken. En dat ie zo brak :frowning_with_open_mouth:

5 likes

Jeetje wat krijg je het ontzettend voor je kiezen… wat vreselijk allemaal en in zo’n korte tijd :frowning: heb je vrienden/partner/familie om je heen die je kunnen steunen en voor jou kunnen zorgen? Heel veel sterkte en een dikke knuffel :white_heart:

Shit dan moet ik denk ik maar gaan bellen :sweat_smile:. Wil deze week namelijk best nog eens pizza eten.

2 likes

Soms is het voor mij een raadsel hoe mensen het voor elkaar krijgen om bij elke les te laat binnen te komen, vooral als twee lessen elkaar opvolgen in hetzelfde lokaal en dichtbij de kantine zijn. Maar een puberbrein zal wel anders werken dan dat van een volwassen iemand die altijd chronisch te vroeg is.

1 like

Nou niet alleen een puberbrein. Ik ken zo een paar volwassenen.
Mijn collega komt standaard een half uur te laat. Die vertrekt dus ook al later van huis dan dat ze op kantoor moet zijn.
Als je zegt “wat als je een half uur eerder op staat?” Zegt ze dat werkt niet want dan denk ik dat ik meer tijd heb, meer dingen ga doen en dan uiteindelijk nog veel later aankom. :exploding_head:

4 likes

Was vanmorgen een video over Brendan Fraser zijn comeback aan het kijken, en blijkbaar noemen mensen het op tiktok een ‘Brenaissance’. Fucking hilarisch :rofl:

14 likes

Er zijn werkmannen bezig hier in huis (ja ja, voorzien van koffie, stroopwafels en toegang tot onze wc) en ze hebben volgens mij echt de grootste lol samen. Echt heel gezellig om van een afstandje aan te horen.

17 likes