Wat je even kwijt wil #60

Voor het concert in Denemarken is de rij echt veeeeel korter. Denk dat ik dan een tripje naar Kopenhagen ga overwegen voor komend jaar, lol.

1 like

Echt zin om weer Frans te gaan leren en 4 maanden per jaar in zuid Frankrijk te wonen/werken. Droom voor de toekomst :star_struck:

(Ff kijken hoe lang deze droom blijft hangen na de vakantie haha)

10 likes

Ik heb vanavond afgesproken met een vriendin/collega en ik weet nu al dat wel de hele avond gaan trashtalken over het werk. Heerlijk, zo’n zin in!

31 likes

Voor Rome zijn ook nog kaarten!

2 likes

Zelf een fotoboek maken; je vraagt je halverwege toch af waar je aan bent begonnen :sweat_smile:

12 likes

Ik heb een hele heftige klote periode achter de rug en ik zit nu nog in het staartje ervan, maar binnen nu en een paar maanden is er een kans dat de dingen er veel beter uit gaan zien :smile: Ik ga starten met een nieuwe baan, heb nog meer goed nieuws gekregen op werkvlak, en nu zag ik net een woning voorbij komen die ik echt zo ontzettend graag wil! Ik ben al een poosje op zoek naar een nieuwe woning en ik heb denk ik wel kans op een fijne woning, maar nu zag ik dus vanochtend echt mijn ideale woning voorbij komen en heb meteen gereageerd. Fingers crossed dat ik zoveel geluk heb want qua timing zou het ook ideaal zijn :crossed_fingers:

56 likes

Dit zou ik echt zo graag willen uitbesteden. Hier 1000 foto’s, dit is er gebeurd, maar er wat moois van :massage_woman:t2:

4 likes

Maar echt hahaha. Het resultaat heb je dan wel weer jaren plezier van maar man, wat een werk

2 likes

Er zijn drie mannen in mijn huis (of ja mijn studio van 25m2) voor een inspectie en ik hoop dat ze snel klaar zijn, ongemakkelijkkkkk.

1 like

Een plukje is niks. Dat is na 1 keer wassen al weg. Doe gewoon al je haar!

3 likes

Ik loop stage bij een ondertitelingsbedrijf en nu ze een beetje vertrouwen in me hebben en het gevoel hebben dat ik de basis onder de knie heb, sturen ze steeds gekkere dingen mijn kant op. Ik heb vandaag al ondertiteling uit het Nepalees strakgetrokken en een voorindeling gemaakt voor een video in het Somalisch? Ik spreek die talen helemaal niet en ik werk er nu gewoon mee? Zo tof, ben er helemaal vrolijk van :smiling_face_with_three_hearts:

72 likes

Wat cool!

5 likes

Bij Polarsteps gaat het redelijk automatisch toch? Als je tijdens je reis tenminste af en toe wat foto’s kiest.

Ik moet opeens aan deze kinderzitjes van vroeger in de bioscoop denken. Hoe zat dat ooit lekker?

16 likes

Je bent niet eens meer veilig in de trein, gatverdamme :rage::rage::rage:

Zo dom. Ik had heel impulsief een foto als poster besteld voor een soort photowall. De prijs was laag dus ik heb er niet bij stilgestaan hoe groot 40x60 is. Nu zit ik dus met een mega poster, formaatje hitkrant :joy:.

4 likes

Ik slaap al een paar nachten echt zo slecht en voelde mij hierdoor op werk vandaag zo wazig en down. Ik ga er vanuit dat ik met deze vermoeidheid vannacht wel lekker moet slapen, anders word ik gek.

2 likes

Ik had twee tienermeisjes die bloempotjes af kwamen rekenen en zeiden: mevrouw, wij vinden dit echt een fantastische winkel. Ik dacht, als zelfs dit duivelsgebroed een compliment geeft, zit het wel goed hier :smile:

73 likes

Is echt een hobby van mij, ik maak die voor al mijn vriendinnen/familie ook altijd. Heerlijk werkje om te doen.

3 likes

Voelde me daar uberhaubt niet echt veilig .