Ik heb vandaag eindelijk op mn opleiding verteld dat ik op stage twee maanden terug te maken heb gehad met seksueel grensoverschrijdend gedrag (waar ik overigens wel direct toen een melding van heb gemaakt op stage en die gozer heb laten aanpakken) en ik ben stiekem wel een beetje trots op mezelf, want zag er best wel tegenop, maar het vrat echt aan me. Heb dat eerst niet gedaan, omdat stageplek aan me gevraagd heeft het binnen die muren te houden, maar dat voelde toch niet oké
Update: mn haar is vet shiny en zacht, ik dacht eigenlijk dat ik het soort haar had dat niet shiny kan zijn
10/10 would recommend zeker omdat het niet echt naar banaan ruikt
Ik zat vandaag toevallig ook aan de stoelen op de basisschool te denken. Zo hard en van hout, niet echt arboverantwoord om daar uren op te zitten. Maar op de middelbare school en universiteit eigenlijk ook niet. Terwijl je dan wel op de leeftijd komt dat ik zou denken dat je daar misschien een beetje op moet gaan letten?
søstrene grene moet toch wel de slechtste plek voor je overlevingskansen zijn als er brand uitbreekt
So Low is ook een goede kandidaat, met naast een doolhof al dat plastic ook nog
Duuss ik ben een restaurant om te reserveren zijn ze permanent gesloten. Zet dat even op je site dan.
Nu gaan we zaterdag ethiopisch eten. Ben heel benieuwd. Ik wil soieso meer gerechten enzo proberen uit afrikaanse landen. Het ziet er allemaal zo heerlijk uit.
In almere?
Nee daar wil ik niet dood gevonden worden.
Ook niet in dat lekkere restaurant?
Nr 1 van Almere, 4.8 sterren!!!
Moet toch wat reclame maken voor mijn Almere
Haha nee ik ga naar antwerpen. Kan ik ook gelijk een creme koek halen waar @tuula me lekker mee heeft lopen maken haha.
Oh nice! Welk restaurant is het?
Wtf. Ik heb vandaag ergens gepint aan een zelfscan. Maar er is niks van m’n rekening afgegaan dus ik denk huh? Gezamelijke rekening ook niet. Kijk ik op het bonnetje, staat er een (halve) rekeningnummer die ik helemaal niet ken? Hoe dan. Ik kan toch niet met de pas van iemand anders gepint hebben? Ik heb zelfs nog gecheckt of er niet toevallig een andere pinpas in m’n portemonnee zat maar natuurlijk is dat niet zo. Ik snap er echt helemaal niks van. Heb meerdere keren gepint vandaag (wel allemaal goed gelukt) dus weet ook niet meer hoe en wat precies. Ben helemaal in de war. (En zie mezelf al helemaal op opsporing verzocht omdat ik pinde met iemand anders zn pinpas ).
Klopt het bonnetje wel? Is die anders niet van de voorganger
Ach wat leuk. Mijn lokale boekenwinkel heeft nu een queer boekenafdeling vanwege pride maand. Hopelijk is het een blijvertje
Ik was er toevallig van de week even, samen met collega’s dus heb je niet aangesproken haha! Maar deelde jij het pand niet eerst met een kapper? Of heb ik een andere winkel in m’n hoofd.
Ja, die klopt wel. Ik ga denk ik voor de zekerheid even met m’n bank bellen. Misschien zit er een fout in het systeem van dat apparaat en hebben ze dat vaker gehoord ofzo.
Little ethiopia. Ik zag ook een leuk restaurant dat heet bij elsie thuis. Zag er leuk uit maar iets minder keuze.
Oh Little Ethiopia ben ik ook geweest, leuk! Veel plezier. Die andere ken ik niet. Moet ik even opzoeken, vind het echt een heerlijke keuken.
Ik was net paaldansen en er lukte EINDELIJK iets wat ik al weken probeer en wat de basis is voor heel veel andere dingen, en ik ben helemaal euforisch gewoon