Net in de tegels geboord en eindelijk een wcrolhouder opgehangen (en een plank). Heb ik helemaal geen man voor nodig (vond het een beetje eng, boren in de tegels), kan ik prima zelf
![]()
Zit in de stiltecoupƩ in een relatief lege trein gaat een of andere aso persoon hier lopen bellen: ga ergens anders zitten!!!
Edit: heb dār gevraagd beneden te gaan zitten en ze is gegaan. Kan die prikkels niet meer hebben na een gevoelsmatig lange werkweek en extreem lange dag ![]()
Ik heb net mijn ultieme vrouwenbladfantasie beleefd: hoe je van een day to night look gaat. Na mijn werk had ik aansluitend een werkfeestje. En wat heb ik gedaan: blazer uit, grotere oorbellen in, statement ketting en wat lipgloss op. Maar uiteraard gewoon mijn sneakers aangehouden. Living the dream! ![]()
Hele dikke knuffel voor jou ![]()
![]()
Eeen ik zit weer op t station zonder mn tas. Waaarom vergeet ik die.
Ik krijg echt een deja vu van dit bericht? Heeft iemand dit al eerder gepost?
Ja @grace had vorig jaar volgens mij ook een day to night look zonder hakken.
(oh the useless things i remember)
Omg ik was in mijn droom aan het daten met een hele oude man met grote bierbuik inclusief seks op de aanrecht van mijn oma en opa ![]()
Geil hoor
Ja echt erg maar ik had er gewoon zin in! We moesten wel halverwege stoppen omdat er iemand thuis kwam
Haha deze hashtag #harderwijk ![]()
Ik heb gisteren voor het eerst geboulderd (vet leuk!) en nu heb ik dus spierpijn in mān vingers?? Wist niet eens dat dat kon
Er is echt niets dat ik meer haat dan in de wachtkamer van de dokter zitten, al die hoestende neusophalende mensen die op het puntje van hun stoel zitten te wachten tot ze geholpen worden
Oke maar ik zag gisteren diezelfde vrouw bij iemand met brandwonden (?) dreads doen en dat vond ik wel echt tof.
Verder is het behoorlijk cringe idd ![]()
Maak hier nu je persoonlijkheid van en zet het in je tinder profiel
Ik heb een halve werkdag vandaag en moet nog best veel dingen afronden maar mān hoofd heeft al weekend en echt 0% concentratie ![]()
Waarom?
Ik vind locks bij witte mensen echt ongepast
Eindelijk recepten invulboeken gevonden die voldoen aan mijn eisen. Hier heeft de boekhandel maar een paar opties en dan voornamelijk met ringband of een of andere map-boek ding. In Duitsland hebben ze dus wel wat ik zoek. Vet veel opties zelfs. Dit weekend maar even kiezen ![]()