Ik ben redelijk aangeschoten door de griekse wijn, mu ben ik thuis en wil ik nog meer wijn…
Proost op je verjaardag!
Ik vind m dus wel echt naar banaan ruiken haha, maar wel minder penetrant dan ik bang voor was, dus ben alsnog wel tevreden. Heb ook de papaya versie (was 2 voor 1) maar die heb ik nog niet geprobeerd, ben benieuwd of die heel anders is (buiten de geur om dan).
Elsie’s Ethiopisch en Eritrees eethuis is echt een leuke! Wel goed reserveren want is maar een klein zaakje, maar hele vriendelijke gastvrouw.
Enjoooy, Little Ethiopia is ook lekker.
Dankjewel
Yes, gefeliciteerd geworden door Maarten van Rossem
Werkt het ook bij vet haar of maakt dat het haar alleen maar zwaarder? Of heb je geen idee. Ik heb er al een aantal keren mee in mijn handen gestaan maar ik twijfel steeds. Het klinkt wel goed in elk geval!
Geen idee, mn haar was wel vet van het paar dagen niet wassen. Ik heb geen vettig haar van mezelf, eerder droog
Die van garnier?
Mn haar is echt hopeloos momenteel.
Yesssss
Het maakt het bij mij zwaarder. Maar misschien als je t alleen in je puntjes doet dat t werkt.
Mijn haar is echt te vet, maar wil het pas vrijdag wassen omdat ik dit weekend waarschijnlijk niet kan douchen. Morgen maar een hele strakke knot in en hopen dat ik weg kom met een wetlook
Maar je doet een haarmasker toch sowieso alleen maar in de lengte van je haar of ben ik nou gek
Jaa maar als je lang haar hebt zit er wel een verschil tussen alleen onderin de droge punten of vanaf achter in je nek.
Ik doe ook paaldansen, dus ik vind he berichtjes altijd super leuk om te lezen! Welke oefening was het?
Echt geweldig als iemand je een mega lange preek stuurt hoe ze zich gekwetst voelen omdat ik depressief ben.
“Ik zag dat je laatst online wel op iemand reageerde maar je zoekt nooit contact met mij!!” was de strekking, maar dan verspreid over een compleet betoog.
Ik vind het ook kut, sorry dat ik niet sociaal meer ben, sorry dat het lijkt alsof ik je negeer. Ik moet mezelf weer schuldig voelen voor wat ik JOU aandoe.
Ah leuk! Al lang? En ondersteboven! Ik had heel lang nog net een zetje van iemand nodig om m’n been hoog genoeg te krijgen om te kunnen haken, maar nu dus eindelijk zelf gelukt (:
empathie van een baksteen, denk aan jezelf!
Oh leuk!!I Ik paaldans ook @Sjern ! Zo’n chill gevoel als iets eindelijk lukt he!!! Ik had ook vrij lang moeite met m’n invert vanuit staan zonder zetje of sprong. Mijn groep is ook zo chill, iedereen is zo bemoedigend en staat mee te chearen als het lukt.
Wat goed! Supergoed gedaan!
Ik besefte pas heel laat bij mijn eerste zelfstandige invert wat er eigenlijk net gebeurd was haha, dus echt heerlijk dat euforisch gevoel!!
Ik lig al in bed en ben mijn pil vergeten, maar mijn kat is een beetje ziek en die ligt bovenop me…