Je kat is pas echt zielig als hij ziek is en je niet voor hem kunt zorgen omdat al je aandacht naar je ongeplande baby gaat
Dat is een topargument. Hij mag nog heel even blijven liggen
Ik zie in de PostNL app dat er een envelop onderweg is waar met de hand “bewoner(s)” en dan m’n adres op is geschreven, met 1 postzegel en een stempel van dezelfde stad als waar ik woon. Wtf kan dit zijn
Misschien willen ze het huis kopen waar je woont. Haha nee geen idee, super vaag wel. Vooral dat bewoners van geschreven is.
Het is ook echt met hoofdletters geschreven, ziet er zwaar seriemoordenaarig uit haha. Ik kan me echt niks bedenken, ik neem aan dat het iemand is die ik niet ken want anders zou er niet “bewoner(s)” op zijn geschreven, maar een random bedrijf zou niet helemaal handmatig een adres op een envelop schrijven lijkt me. En meestal ook geen postzegel. Ik ben hier veel te nieuwsgierig voor, de post komt hier ook altijd pas aan het einde van de middag. Als het maar geen rare stalker is ofzo nouja ik zeg dat nu wel maar ik hoop echt dat het niks raars is
Hahaha ik zie nu wel dit op Reddit, ik hoop dat het gewoon zoiets doms is
Zo raar dit. Ik heb vandaag ook 2 x gepint en er is beide keren niks van mijn rekening afgeschreven. Merk dat ik er ook een beetje achterdochtig(?) /in de war van ben.
Ik pinde gisteren ook iets en dat was afgeschreven en daarna weer bijgeschreven? (Rabo)
Ik heb ook twee van die brieven, alleen niet handgeschreven. Wel met handige qr codes rechtstreeks naar vreemde Christen propoganda.
@mikselke ik heb contact gehad met de bank en zij gaven aan dat het om een storing ging die inmiddels is verholpen en waardoor het later verwerkt wordt. Ik zie ook dat mijn betaling voor de toilet ook teruggeboekt is. Naast dit en die situatie hierboven zijn andere betalingen wel goed gegaan. Maargoed blijf het vreemd vinden dat er dan een andere banknummer op m’n bon staat
Ik heb net de beginnerscursus afgerond! En gaaf dat het is gelukt! Ik kan dat helaas nog steeds niet! Ja bij ons is iedereeen ook heel positief, echt heel fijn!
Had ik een paar weken geleden ook. Inderdaad een handgeschreven brief van 2 kantjes over God. Met diegenes adres etc er ook nog eens bij. En postzegel inderdaad. Ik heb haar adres opgezocht en ze woont 1 wijk verder van mij, een minuut of 5 fietsen (dus ze had hem ook handmatig in de bus kunnen doen). In 010 trouwens.
Ik ben net twee weken verkouden geweest en ik denk nu dat ik een bijholteontsteking heb zo vervelend, heb ook allemaal leuke dingen op de planning staan, hoop dat dat door kan gaan.
Jemig wat heftig. Heel veel sterkte
Wat enorm heftig! Heb je een partner/vrienden waarbij je terecht kunt? Je mag ook hier altijd je hart luchten.
Heel veel sterkte!
Ik wil dit proberen maar heb er echt een hard hoofd in. Ik zweet helemaal niet veel, maar wel al heel snel op mn gezicht als ik heb gefietst, veeg het er vaak maar af. Ja wat moet je anders. Ga het deze week proberen, als het niet werkt klaag ik je aan. Oh @Spaarlamp maar dit is blijkbaar het verkeerde topic?
Hahah deze heb ik ook 2x gehad dus het kan maar zo
Wat verdrietig en ontzettend veel ineens voor jou om voor je kiezen te krijgen! Sterkte!
Wat verschrikkelijk dat binnen zo’n korte tijd zoveel erge dingen gebeuren met mensen de je lief hebt. Heb je lieve vrienden/andere familie/collega’s die je steunen en waar je terecht bij kunt? En natuurlijk mag je hier natuurlijk ook alles kwijt en soms kan de huisarts je ook verder ondersteunen.
Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte